Naapurin pikkulapset viskoo autoja ja lapsia lumi- ja jääkököillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihittolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihittolainen

Vieras
Tosi rasittavaa! Ollaan sanottu asiasta lasten vanhemmille, mutta ei niin ei...eivät kuulemma pysty koko ajan vahtimaan lapsia, kun ne ovat niin vallattomia. Ja pieniäkin vielä, niin eivät usko. Vanhempi on 4-v ja nuorempi 2,5v. Kun omat lapseni ovat meidän pihalla, niin tulevat nuo naapurin pikkupennut siihen tien reunaan ja alkavat viskoa. Tai viskovat omalta puoleltaan, tontin rajalta.

Äsken olivat tien reunassa leikkimässä ja kun ajoin autolla omaan pihaani, tähtäsi vanhempi lapsi autoani jääkimpaleella. Ei onneksi osunut, on huono sihti vielä kun lapsi on vasta 4v. Mutta jos olisi osunut, olisi takuulla tullut jälki autoon.

Rasittava perhe. Muuttaisivat pois.

[QUOTE="Enna";28192111]Hei,
vie naapureille vaikka suklaarasia ja sopikaa asia yhdessä.
Uskon että saatte asiaan ratkaisun. Voisit vaikka itse välillä vahtia naapurin lapsia myös?[/QUOTE]

Voisinko mä saada lahjakortin vaatekauppaan, jos viskon sun autoa jäämurikoilla? Entä jos isoilla kivillä, saanko siitä jotain extraa? Vaikka lahjakortin korukauppaan?

Uskon että saatte asiaan ratkaisun. Voisit vaikka itse välillä vahtia naapurin lapsia myös?[/QUOTE]

Niin että ap:n vika. Voi elämä näitä ihmisiä!

Minäkin soittaisin poliisit että saisin asiaan tolkun. Tuossa voi vielä käydä huonosti.
Terveisin: silmälappu ja näkövamma jäälohkareesta lapsena.

Niin.. Kantaako kuka vastuun jos autoon tulee lommo tai lapsille vammoja? Soita poliisille. Ei ole yhtään liioiteltua. Lasten vanhemmilla on vanhemmuus selkeästi ihan hukassa kun eivät lapsia edes kuriin.

Viestistäsi sai semmoisen kuvan, että omat lapsesi ovat häiriköitä. Että pitäisi oikein palkita paska kasvatus suklaarasialla, seems legit.

Yhteistyössä