naapurin ukko on kyllä.... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Oon oikeasti ihan kurkkuani myöten täynnä naapurin miehen raivoamista lapsille :( :( Miten te olisitte reagoineet, jos naapurin mies olis huutanut teidän lapselle että:" s..tana, ku tuota yhtä pitää aina rääkätä, opetelkaa kunnioittamaan muita tai teidän elämästä tulee prkeleen vaikeaa!!"

En nähnyt kunnolla tilannetta, mut tyttö kertoi, et hän oli leikkinyt hiekkalaatikolla ja ottanut lelulaatikosta lelun, tämä naapurin tyttö meni isille kertomaan, et häneltä vietiin leikistä just se lelu :O :( (joka siis oli ollut oikeasti siellä laatikossa, ei kenenkään leikissä)

Kuitenkin tuon seuraksena mun lapset tuli itkien kotiin, sanoivat inhoavansa sitä tyttöä ja hänen isäänsä :( Naapurissa on siis useampi lapsi, mut yksi on saanut eritys aseman isin silmien edessä, kertoilee välillä mitä sattuu ja isä sit huutaa ja raivoaa muille:( Jopa heidän vanhempi tyttö kertoi mulle, et haluaisi meidän isän olevan myös hänen isänsä..:(

Eikä asiaa helpota kyllä yhtään, et tuo naapuri on on oman mieheni veli :(

meillä oli asuinnaapuristossa myös penskana samanlainen perhe, jossa perheen ÄITI karjui joka hemmetin asiasta pihan lapsille. Perheen vanhin tyttö kertoi äidilleen aina tarinoita meistä muista lapsista ja sit sen aina ties,että se mamma hiihtää paikalle meuhaamaan. Meillä oli joskus jopa pihalla jonkun vanhemmat,jotta saatiin olla rauhassa eikä tarvinnut aina pelätä,että mitä hemmettiä se tyttö taas kertoo äidilleen.

On muute ihmeellistä,että aina niissä muissa 10 lapsessa on vika, eikä ikinä omassa tyttäressä..

Tää täti on ammatiltaan opettaja ja luulis,että kaaliin olis uponnut edes jonkinlaista järkeä..mutta just viime talvi opetti, että tää täti ei ole muuttunut pätkääkään..ja lapsuudenaikaisista tapahtumista on kuitenkin jo aikaa reilu 20 vuotta..

..tätä on ihan yhtä ilkeä ja pimeä päästään kuin silloinkin..

niinpä... ku tietäis, et mainitsenko asiasta naapurin rouvalle vai odotanko seuraavaa raivokohtausta ennenkuin puutun asiaan ( joka luultavasti tulee perjantaina, ku isi on lasten kans kotosalla )

jos puhutaan ihan isommasta lapsesta ja hänen valitustaidostaan jonkun hemmetin lelun takia, niin mä sanoisin,että elämä on..

mä en oikeesti ymmärrä niitä hemmetinh penskoja,joilla ikää jo enemmän kuin konttausikä ja sit ne tulee inisemään,että toi kiusaa..toi vie lelun..

..ne penskat saa mut oikeesti tuntemaan sisäistä raivoa, koska niitten vanhemmat opettaa ne kantelemaan jokaikisestä asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Jos et nähnyt koko tilannetta,mistä voit tietää vietiinkö se lelu todellakin siltä lapselta?

Olin kyllä pihalla, mut en vieressä katsomassa. Tuosta lelusta olen varma :) jos yksi ainoa sanoo, et se oli hänellä ja 4 muuta, et ei ollut..

ja hei..todellakin puutun vaikka tuntemattomien lasten leikkiin,jos näen että toista oikeesti kiusataan..mutta nyt tällä kertaa tarkoitan esim kavereideni lapsia,jotka inisee joka hemmetin asiasta..ja tavoitteena on vaan saada edes jonkinlaista huomiota vanhemmilta.

en minäkään vaadi kuin reilua kohtelua kaikkia kohtaan, mut tuo ei todellakaan sitä ole. Asiasta saa kyllä sanoa ja puuttua leikkiin, mut tässäkin tapauksessa tuo oli asiatonta.

Lähinnä kiinnostais, et miten te suhtaudutte tuollaiseen huutamiseen ja kiroilemiseen lapsille? Mitä itse tekisitte?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sinun lapsesi on täysin viaton ? Kyllä luulen lapsesi kiusaavan toista useasti, kun isä noin vihainen on!

Et ilmeisesti ymmärtänyt mitä yritin kertoa.. tuo on siis lähes joka päiväistä huutamista lapsille ja aina tämä tyttö on kokenut muiden taholta jotain vääryyttä. Esim. Muut ei haluaisi leikkiä sitä leikkiä, mitä tämä tyttö, MUTTA pyytävät mukaan toiseen peliin tai leikkiin, tyttö menee kertomaan isille, et kukaan ei leiki mun kans, sillä seurauksella, et taas kauhea huutaminen muille lapsille ja lopputulos on yleensä, et lapset ei leiki enää mitään....

Ei tämä mies huuda vain minun lapsilleni vain myös omilleen, paitsi tälle yhdelle.

Yhteistyössä