Naapurin valituksesta... ja sen sellaista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lakumatto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lakumatto

Vieras
Asutaan pienehköllä paikkakunnalla. Meidän seinänaapureilla on täällä tietty maine, eli ovat hankalia tapauksia ja tehtailevat valituksia muista. Me ollaan heidän ainoat seinänaapurit, eli asuvat rivitalon päätyasunnossa ja meidän asunto siinä vieressä.

Nyt mulla on käynyt jo kolme kertaa niin, että puolituttu ihminen (joka kerralla eri) on tullut selittämään, että "jaaha, teidän naapurit on kuulemma taas innostuneet tehtailemaan valituksia".

Kaikkien sympatiat on olleet meidän puolella, mutta mutta... mulla on jotenkin todella ikävä olo, että täällä muut, puolitutut ihmiset jauhaa tuollaisia asioita? Ja ilmeisesti oletus on se, että naapurit on tehneet niitä valituksia meistäkin. Mutta meille ei ole kyllä kotiin tullut mitään tietoa tällaisista, voi kyllä olla että ne menee isännöitsijällä suoraan ö-mappiin johtuen tuosta heidän valitushistoriastaan.

Mua vaan jotenkin häiritsee se, että täällä pitkin kyliä puhutaan että me ollaan jotenkin nyt päästy naapureiden kynsiin, kun meille itselle ei ole tullut ainakaan mitään tietoa asiasta :confused: Voinko mä soittaa isännöitsijälle ja kysyä, että onko meistä tullut valituksia? Eikö niistä kuuluis tulla meille tieto? Ja mistä helvetistä täällä tuntuu puolikylää tietävän, että naapurit on aloittaneet joka vuotisen valitusrumbansa taas? :(

Ihania noi pikkupaikkakunnat.. :(

Soita sinne isännöitsijälle ja sano että jos teistä jotain kökköä jauhetaan niin info teille ja välittömästi. Lisäksi tee rikosilmoitus poliisille jos tää naapuri jatkaa. Olettaen että siellä on toimiva poliisilaitos..

Ehdottomasti kysyisin isännöitsijältä.
Ja voihan se olla että ovat niin paskamaisia että eivät ole virallista valitusta tehneetkään mutta haukkuvat ja valittavat teistä ympäri kylää kaikille

Yhteistyössä