Naapuriongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
Meillä on 5 lasta. 12v, 10v, 7v, 5v ja 6kk vanha. Asumme rivitalossa jossa iso aidattu piha. Meillä on naapurina pariskunta joilla yksi 13v lapsi. Nainen tekee pelkkää yövuoroa ja mies kolmivuoro työtä.

Nainen nukkuu päivät kun tekee yötyötä. Ja vaatii että päivällä ollaan hiljaa. Takapihallakaan ei saisi olla.

Eilen tyttöni harjoitteli soittamista ja heti tuli fb päivitykseen että: Jokaisessa meissä asuu piru, ai että jos sitä pirua tahallaan ärsyttää saa katua" =( Tooosi kiva.

Nyt on kesä ja hieno ilma. Meillä trampoliini ja uima-allas pihalla. En kyllä aio sisällä kitua. He itse herättivät viikonloppuna meidän vauvan joka kerta kun hänet nukkumaan sain, koska juhlivat kavereidensa kanssa.

Pelottaa vaan mitä tuo naapuri vielä keksii. Ja mitkä ovat kosto toimenpiteet.

Itse olen ollut vuosia kotona lasten takia ja naapuri pitää minua sossu pummina ja luulee että nostellaan vaan tukia ja lusmuan huvikseni kotona kun on omistus asunto jne =/ Meillä lapset ovat olleet tosi allergisia ja infektiokierteessä niin ei ole ollut mahiksia olla työelämässä. Ja neljännen synnyttyä sairastuin itse fyysisesti ja jouduin laittaa silloisen nuorimman päivähoiton vaikka olin itse kotona. Ja olin silloin muutaman vuoden saikulla/kuntoutustuella. Naapuri pitää vain laiskana. Loukkaa =( On vähän eri olla 5 lapsen äiti kuin yhden. Ja terveenä jaksaa...

Että naapurin yötyön pitäis olla teidän ongelma??
Voi itku millaisia ihmisiä sitä on olemassa..
Tuollaisiin päivityksiin voi vastata että piru tarkistaa lääkityksensä tai muuttaa pois
lähiöstä niin saa nukkua.
Ite en viittis tuollaista kuunnella pätkääkään.

No itseäni myös otti suunnattomasti aivoon kun naapuri herätti viime viikolla ruohotrimmerillä kun nukuin 12 tunnin yövuorojen väliä, mutta ei tulisi mieleenkään valittaa asiasta!
Täällä asuu rivitaloissa 42 perhettä, ihan varmasti joka hetki joku nukkuu...
Vinkkaa naapurille että korvatulpat on hyvät ( itse vaan otan nen unissani pois...)

Sanokoot naapuri mitä sanoo! Kun asuu omakotitalossa keskellä Kihniön metsää, niin ei ole varmasti yksikään naapuri häiritsemässä. Normaalielämisestä kuuluu ääniä, eikä ole minkäänmoista tahoa johon siitä voi valittaa. Vasta hiljaisuuden jälkeen aiheutuvaan mekkalaan voi puuttua...ja sitä teillä nyt ei varmaan edes ole.
Anna naapurin sanoa mitä sanoo. Nyt on kesä ja ulkona saa olla ja ääntä tähän maailmaan kyllä mahtuu! Ja naapurille sellaiset terveiset että maalla on mukavaa!
Voimia ja hyvää kesää!

Measutaa Espoossa niin täällä on muutenkin aika vilkasta ja muualtakin kuuluu meteli. Ei ainoastaan meiltä.

Joo ois tosiaan ihanaa päästä vähän kotoa pois ;)

Mietin sitäkin oisko eilinen fb päivitys ollut joku kierto viesti ja ymmärsi väärin... Mutta enpä usko.... Kun aiemminkin on ollut samasta asiasta valitusta muuta kautta

Jos mä tekisin yötöitä ja nukkuisin siksi päivällä, olisi itsestään selvää että käyttäisin korvatulppia. Eihän kukaan voi olettaa että päivällä on täysin hiljaista.

Mä teen pelkkää yötyötä, muttei ole tullut mieleenkään valittaa päiväsaikaan tapahtuvasta melusta. Käytän korvatulppia, ne on aika hyvät kunhan tottuu. Mutta en siis oleta, että muut hipsivät varpaisillaan jotta mä saan nukkua.

Naapurillasi tuntuu olevan asenneongelma, ja tosiaan, voi varmaan vaihtaa pois yötyöstä ellei saa nukuttua. Älä välitä, elätte ihan normaalisti.

Yhteistyössä