Naapurit tappelee... taaaaas!! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prklll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prklll

Vieras
Mulla ei enää riitä ymmärrys meidän naapureita kohtaan. Ne tappelee valehtelematta joka päivä ja niin kovaäänisesti, et seinän läpi kuuluu kaikki! Mies mm. huorittelee vaimoaan melkein päivittäin ja nainen uhkailee pettämisellä. Joskus kuuluu myös kovaa kolinaa, et jotain ne siellä painivat vissiin... Muutaman kerran oon yöllä klo 3 herännyt ihan kauheeseen karjuntaan ulkoa, niin naapurin ukkohan se siellä oven takana huutaa ku palosireeni. Muutettiin vuosi sitten tänne ja tämän pitäis olla lapsiperhealuetta, niin eikös just meidän seinänaapurit oo jotain jatkuvan parisuhdekriisin pauloissa pyöriviä tyyppejä... Tätä on siis jatkunut koko täällä asumisen ajan :/ Valitustakaan ei voi oikein tehdä, ku omistusasunnosta kyse... :(

halaus sulle. Minä kärsin samasta tilanteessa alle vuoden verran, sen ajan nukuinkin lastenhuoneessa patjalla. Lopulta sain häädettyä ne. Talossa on järjestyssäännöt jos niitä ei osata noudattaa joutaa pois. Älä alistu tilanteeseen, soita vaikka poliisit.Niin minäkin tein ja tulivatkin aina nopsaan kun sanoin, että kun lapsetkaan ei saa nukutuksi ja aamulla on klo viideltä nousu töihin.

On lapsia, mutta muuttaneet jo pois. Kyse on siis vanhemmasta pariskunnasta (45--->) Masentavaa kuunnella joka helkkarin päivä tuota samaa... Pitää maanantaina ottaa luuri käteen ja soittaa vaikka isännöitsijälle. Tai tosiaan sille poliisille... ainut vaan, et ne on meidän ainoot naapurit, niin tietävät kyllä kuka on soittanut jos poliisit tulee ovelle ja siitähän se riemu syntyy :(

meillä oli sama tilanne pitkän aikaa yläkerran naapurien kanssa, lisäksi kovaa musiikkia ihan älyttömiin aikoihin.

Valitin heille musiikista, isännöitsijälle myös melusta/riitelystä ja jos yöllä heräsin riitelyyn niin soitin poliisit, joille kävin sitten pahoittelevasti avaamassa rapun ovia. Poliisit tuntu ymmärtävän kun vauva huusi sisällä ja minä yöpaidassa silmät ristissä kerroin että tuo asunto tuolla. Jompikumpi lähti aina putkaan :|

Tottakai teet valituksen. Ei omistusasuminen anna mitään ylimaailmallista suojaa. Mä tiedän yhden perheen joka häädettiin omistusasunnosta jatkuvan ryyppäämisen ja metelöinnin takia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On lapsia, mutta muuttaneet jo pois. Kyse on siis vanhemmasta pariskunnasta (45--->) Masentavaa kuunnella joka helkkarin päivä tuota samaa... Pitää maanantaina ottaa luuri käteen ja soittaa vaikka isännöitsijälle. Tai tosiaan sille poliisille... ainut vaan, et ne on meidän ainoot naapurit, niin tietävät kyllä kuka on soittanut jos poliisit tulee ovelle ja siitähän se riemu syntyy :(

Kyllä ne meidänkin naapurit tiesi kuka soitti poliisit ja kuka ne lopulta hääti pois, koska olin ainoa naapuri. Mutta ei siitä sen pahempaa tullut, kuin kerran huusivat pihalla, "että tuu tänne sanomaan jos sulla on jotain asiaa" tai jotakin sinne päin, mutta ei niistä kannata välittää.

Kiitos vinkeistä ja myötätunnosta :) Mä kyllä pelkään tuota naapurin ukkoa ihan kauheesti, ku se on sellainen vihainen körmy, mut pakko tälle asialle on jotain tehä. Vauva nukkuu vielä just sen seinän takana missä ne riitelee ja sekin nukkuu levottomasti ku koko ajan joku karjuu toisella puolella.. *huoh*

Yhteistyössä