Naaras

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pitkän päivän ilta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pitkän päivän ilta

Vieras
Kun saavut töistä väsyneenä odotan sinua saunan raikkaana lyhyessä silkkisessä yöpaidassa ja aamutakissa.Sanot käyväsi pesulla ja sillä aikaa laitan meille iltapalaa.Katan pöydän kauniisti terassille,lisään vielä kynttilän.Tulet terassille,syömme,juttelemme kerrot päivästäsi,siemailemme viiniä.Nousen tuolistani ja tulen luoksesi,suutelen huuliasi kaulaasi,kätesi eksyy yöpaitani alle jossa kätesi hyväilee kostuvaa pilluani.Avaan kylpytakkisi ja kalusi seisoo halukkaana,hyväilen rintakehääsi ja vatsaasi.Lopulta laskeudun polvilleni,otan kalustasi hellästi kiinni ja annan sen painua syvälle suuhuni.Sinä siirrät pitkät hiukseni syrjään jotta näkisit paremmin.Ilmeesi on nautintoa täynnä ja ryhdyn imemään kaluasi samalla kun annan liukua sen suussani.Huohottaen ja vaikeroiden laukeat ihanasti suuhuni.Hetken kuluttua juomme lisää viiniä ja sinä siirrät tavaroita pois pöydältä ja ohjaat minut pöydälle,hellästi riisut aamutakkini ja levität jalkojani.Lasket yöpaitani olkaimmet ja paljastat rintani,värähdän odo..

Odotuksesta ja kiimasta kun hellästi imaiset nännini suuhusi,imet ja hierot rintojani.Minun on vaikea pysytellä paikoillaan ja ohjaan toisen kätesi pillulle,hellästi hierot klitoristani,alan lähestyä orgasmia kun työnnät sormesi sisääni samalla imien rintaani.Laukean nyyhkyttäen käsittelyysi.Syleilet minua ja annat minun levätä hetken kunnes levität taas jalkojani ja annat kielesi liukua kostealla hävyllä ja tunnen kuinka haluni nousee uudelleen.Suutelemme ja koskettelemme toistemme vartaloita ja hellästi koskettelen kovaa kaluasi,puristan ja vedän esinahan taakse,koskettelen myös kiveksiä.Korjaat asentoani pöydällä ja levitän jalkani mahdollisimman leveälle.Katsot hetken hurmioituneena levitettyä pilluani kunnes ohjaat paisuneen kalusi sisääni,pidät jaloistani kiinni ja hitaasti otan minut painaen aina pohjaan asti.En voi pidätellä enään saan orgasmin ja pilluni puristaa ja sykkien kiristyy kalusi ympärille kuin imien kaluasi sisääni.Kasvosi vääntyvät orgasmin voimasta ja huohottaen painat..

Lastisi pilluni uumeniin.Hymyilemme rentoina ja lähdemme suihkuun.Tyytyväisen hiljaisuuden vallitessa peseydymme jonka jälkeen jatkamme juttelua terassilla viiniä siemaillen ja katsellen kynttilänliekin lepatusta.Myöhemmin pyydät minut syliisi ja kun istun tunnen kuinka kalusi seisoo kovana.Suutelemme,imet ja puristelet rintojani.Haluan sinua,hieron itseäni kaluasi vasten ja lopulta et enään kestä vaan kannat minut sänkyyn ja asetat minut nelinkontin tulet taakseni ja huohottaen annat kätesi hieroa klitoristani,huohotan kiimaisena ja kun työnnät sormesi pilluuni olen jo tulla.Vedät sormesi pois ja painat kalusi kosteaan pilluuni,työnnät rytmikkäästi ja kovaa..Orgasmi ravisuttaa minua ja laukean huutaen,vaikeroit pilluni kiristyessä ja tunnen kuinka kalusi sykkii ja kouristelee.Hyväilet hetken minua ja tulet pois minusta.Makoilemme sylikkäin ja nukahdamme aamun ensimmäisten lintujen jo laulaessa.Onneksi loma on alkanut.

Lopultakin täälläkin saa lukee laatutavaraa!Kirjoita lisää.Ihan tässä alko mieli tekemään ja jos paha sai jo ei se kaukana ole mullakaan.Taidampa lukea ajatuksella uudestaan ja antaa käden tehdä töitä.Kiitos naaras.

Si,si,siis ihanaa tekstiä.Ei voi olla kuin naisen kirjottamaa.On totta että täällä saa lukea kaikkea sellasta kuten haluun isoa,pane mua tai tyyliin saisko persettä ei siis kauheen eroottisia tarinoita mutta tämä kirjoitus oli hyvä ihan meinaa vanhallakin hyrähtää koneisto käyntiin.Lisää?

Herään rentoutuneena ja hipsin hiljaa suihkuun.Vedän päälleni pitsisen aamutakin ja laitan kahvin tippumaan.Sinä heräät ja kuin hyviksi huomeniksi hipaiset peppuani mennessäsi suihkuun.Kun tulet suihkusta olen juuri saannut rintsikat ja stringit päälleni.Katselen hetken minua ja kun aion jatkaa pukemistani tulet luokseni ja suutelet minua annat kätesi vaeltaa vartalollani ja pyydät etten pukisi vielä jotta voisit katsella minua aamupalan aikana.Istuudut pöytään ja katselet minua kun paahdan leipää.Kaataessani kahvia sinulle en voi olla katsomatta kaluasi joka pyrkkii pois kylpytakkisi alta.En voi hallita itseäni tunnen kuinka pilluni valmistautuu vastaanottamaan kalusi,nännini painuvat kovina vasten rintaliivien pitsiä.Katsot minua ja viet kätesi kosteille stringeilleni,värähdän ja huuliltani pääse huokaus,paljastat kalusi ja viet käteni kalullesi,teet kädelläni muutami runkkaus liikkeitä ja suustasi pääsee tyytyväinen mumina.Nouset seisomaan ja painat hellästi minut polvilleni...

Otan kalustasi kiinni,annan kieleni liukua terskallasi,lopulta upotan sen suuhuni,katselet työskentelyäni nautinnosta sekaisin,huokailet ja vaikeroit,tämä saa minut kiihottumaan entisestään ja alan imemään kaluasi niin lujaa kuin pystyn samalla annan kalusi liukua mahdollisimman syvälle,äänesi on muuttunut lähes huudoksi ja rytmität minua pitämällä hiuksistani kiinni.Tunnen kuinka kalusi alkaa nykiä ja huutosi kovenee kun lämmin mahla virtaa suuhuni.Hakeudumme tuoleille istumaan ja juomme aamukahvia.Laitan tiskejä koneeseen kun tulet taakseni ja alat hyväillä pilluani,tunnen kuinka koveneva kalusi painautuu peppuani vasten ja avaat rintsikkani,otat rintani käsiisi ja hierot niitä voimakkaasti,tärisen kiimaisesta odotuksesta ja kiepsautat minut ympäri ja nostat työpöydälle,revit stringini pois ja levität kosteaa pilluani,imaiset nännini suuhusi ja painat sormesi pilluuni,huohotan rajusti,sormesi liukuu rytmikkäästi pillussani ja peukalosi hieroo klitoristani kun vaikeroiden saan huippuni..

Hyväilet hetken minua ja suutelemme.Istuudut tuoliin ja otat kalusi käteesi,sanot minun olevan ihana näky siinä pöydällä ja huomaan että katselet pilluani,joten nostan toisen jalan pöydälle jotta näkisit pilluni paremmin,levitän pilluani sormin ja annan sormeni painua kosteaan reikään,katsot kiimaisena ja alat runkata.Runkkaamisesi on mielettömän kiihottavaa ja saan orgasmin hipaistessani klitoristani.Komennat minut keittiönpöydälle ja levittämään pilluni sinulle,teen työtä käskettyä ja katsot himokkaana vakoani,ryhdyt nuolemaan ja kiimani nousee kun kielesi leikkii klitoriksella laukean uudelleen.Silloin työnnyt rajusti sisääni ja levitetty pilluni supistelee vielä viimeisen orgasmin kourissa kun tunnen jo seuraavan olevan tulossa.Karjahdellen painat kaluasi kiristyvässä reijässäni,tunnen kuinka kalusi sykkii,nykii ja laukean. samalla kuulen kuinka huudat nautinnosta ja tunnen kuinka suihkutat mahlasi sisääni.

Luin jutus.Kyrpä seisoi kovana jo jutun lopussa ja pää sumeena menin duunin veskiin vapautin kyrpäni ja vedin käteeni rajusti ajatellen kosteaa pilluasi jota levität minulle.Kiitos narttu!Kirjoita lisää ja mielellään pyllystä myös?

Yhteistyössä