Hae Anna.fi-sivustolta

Näin on

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä vierailija, 28.11.2019.

1. vierailija Vierailija

Nämä foorumit on menettäneet merkityksensä.

2. vierailija Vierailija

Ai sinulle vai? Miksi? Avaa nyt vähän enemmän mitä meinaat. Aloitat ihan oman ketjun ja jätät tommosen cliffhangerin.

• Tykkään Tykkään x 1
  3. vierailija Vierailija

Löytyyhän noita ruotsin uutisia :))

4. vierailija Vierailija

Voi olla että sinulle on, mutta sehän ei tarkoita lainkaan että ne olisivat menettäneet merkityksensä kaikille muille. Jos yksikin ihminen tuntee että näillä on hänelle merkitystä ja että hän saa näistä jotain irti, olipa se sitten lohtua tai vahvistusta itselleen, silloin ne mielestäni eivät ole menettäneet merkitystään.

• Tykkään Tykkään x 3
  5. vierailija Vierailija

Totta.

6. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    804
    Perustelkaa miksi nämä ovat teidän mielestänne menettäneet merkityksensä? Ihan mielenkiinnosta tietää. Onhan se totta, että nykyään internet on pullollaan tietoa, erilaisia keskustelukanavia ja sosiaalista mediaa, (faceryhmät ym) joiss elämä kuhisee, joten (myös siksi) väki on vähentynyt ja tänne ei vanhanaikaiselle alustalle varmasti moni enää edes niin helposti löydä, tai kiinnostu tästä, kaiken tietotulvan ja hässäkän keskellä. Mutta aina kuitenkin joku löytää, ja näillä foorumeilla ja keskusteluilla saattaa olla sille jollekin, juuri sillä hetkellä omassa elämässään suurtakin merkitystä. ❤️
    :) (Nämä ikivanhat emojit voisi kyllä jo vihdoin ja viimein uudistaa tai niitä voisi olla lisää, vinkkinä sinne jonnekin, sillä jopa niilläkin on merkitystä. :D Puhelimen tarjonnasta tänne kelpaa ainoastaan tuo sydän. Miksei kaikki voisi kelvata? ❤️:D:coffee:)

7. vierailija Vierailija

Vähänkin paremmilla aloituksilla merkitystä voisi jo löytyä? :p
    Aloittajallakin on varmaan muutamia asioita mielessä ja kiinnostaisi kovastikin jokin aihe, muttaku ei osaa pistää ajatuksiaan tänne selvää muotoon tai yhtä lausetta pidempää argumenttia.

Aloitusten teon vois kyllä lukita kokonaan rekkautuneille (jos tänne jotain muutosta halutaan.)

• Tykkään Tykkään x 2
  8. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    299
    "Hurri-kammo"ko vaivaa??? :LOL:
    -

9. vierailija Vierailija

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 917
    Voisko olla niin jotta aloittaja ei tykkää kun täällä onkin aktivoituneet fiksut kirjoittajat viime aikoina? Ei olekkaan enää vierilija-moninikin ja vittuilijoiden palsta? Kiitos
    Angie, Henkisen polun kulkija tjsp ja asialliset vierailijat.

Tuon yllä olevan johdosta "kaikki ei ole juuri nyt hyvin" kaikkien mielestä. :) Joidenkin mielestä on asiat hyvin silloin ku he saa vittuilla. Kukaanhan periaatteessa ei heitä nytkään estä. Vaan joku estää kumminkin?;)

11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 917
    NIMENOMAAN!

12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 917
    Otan osaa, et olisi kirjoittanut jos ei olisi satuttanut. Sama edelliselle.

13. vierailija Vierailija

Ymmärrätkö itse miten lapsellista tuo on?

14. vierailija Vierailija

15. toinen Vierailija

TOI EDELLINEN TULI MUTTA ASIAA EI PÄÄSTETÄ

16. toinen Vierailija

ELLIEN MODERAATTORIT VAUHDISSA. PELLEILIJÄT PÄÄSTETÄÄN ASIALLISIA EI

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 917
    Mä luulen (näin sivusta seuraneena) että nro 5 tais olla vahinko siis että se lätkäistiin tohon tai emmä tiä sittenkään voi sen pelkän "tottankin" käsittää miten vaan tiedän omasta kokemuksesta.

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 917
    Mutta aloittaja sai sitä haluamaansa tai egonsa haluamaa eli HUOMIOTA. Toivottavasti on nyt hyvä olo. :)(y) Jos ei oo, meni ihan turhaan tääkin ketju ja jos ei oo aloittajan kandeis miettii mikä sitten tois OIKEASTI sitä hyvää oloa? (n) (Miettivänä hymiönä käytän tuota)

19. vierailija Vierailija

Lapsellista tuollainen: "Mutta aloittaja sai sitä haluamaansa tai egonsa haluamaa eli HUOMIOTA." Ap on sinulle tutematon henkilö etkä tiedä mitä hän halusi. Ehkä halusi vain ilmaista ajatuksensa palstasta. Sinua näkyy satuttavan toisten mielipiteet. Kandeis miettii mikä tois OIKEASTI hyvää oloa.

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 917
    Mä lähetän sulle rakastavia enkeleitä. :) [​IMG] https://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=10&ziel=engel

Mä koen että sä olet tosi hyvä ihminen jolla on paljon antaa maailmalle kun löydät itsesi.

Tsemppiä sulle! [​IMG] https://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=3&ziel=liebe

Susta välitetään!

21. vierailija Vierailija

Jaksaa jaksaa

22. vierailija Vierailija

Tiedätkö että ylhäällä sua rakastetaan? Ei sun tarvi oikeasti purkaa ongelmiasi täällä. Mieti nyt kaikki näkee että sulla on ongelmia. Sä voit ihan yläkerran kanssa ne selvittää.
    Sua rakastetaan siltikin vaikka jotenkin pelkäät veskaria. Joo tartut tuohon, mutta pelkäät koska hänen viestiinsä takerruit. Et olisi takertunut jos et pelkäisi. Juu, voit olla moninikki mutta siltikin, mieti oikeasti, ihminen kuluttaa päiviään ilkeilemällä muille keskustelupalstalla, mieti oikeasti onko se susta ihan normaalia? Niinkö haluat kuluttaa lopun elämäsi? Vaikka kuinka ajattelisisit että ihan vaan huviksesi, niin mieti kuitenkin mitä sillä haet, mitä sulta puuttuu, jota haet ilkeilemällä nettipalstoilla, jotain sulta puuttuu koska ihan ihmisen arkea elävä ei kuluta aikaansa ilkeilemiseen nettipalstalla. Voit reteesti nauraa tälle mutta jotain sulta puuttuu jotain haluat jotain sulla on ikävä, saatko sen tästät ja täältä ilkeilemällä? Saatko? Oikeasti, mieti. Voi ajatella että vain vitsailet, mutta ilkeilet samalla miksi? Mikä se on joka laittaa sut ilkeilemään? Mieti jos uskallat veikkaan jottet uskalla, vastaat mulle jotakin omasta mielestäsi fiksua tai et vastaa ollenkaan ja odotat vaikka veskaria jos se sanoo jotain, mitä jos ei sano? Meneekö maailmasi sekaisin? Uskallatko vastata mulle, lyön vetoa ettet uskalla, koska et uskalla katsoa itseesi ja nähdä todellista pientä pelokasta itseäsi.

23. Niinkuin tuo äsköinen viisaasti sanoi, sua voidaan auttaa jos sä annat. Annatko sä?
    Mä tiedän että on vaikeaa kun on paha olla. Mä ymmärrän sua. Mä harrastin tätä samaa kuin sinä tällä palstalla. Mä ymmärrän sua sulla on tosi paha olla mut sä et myönnä sitä.
    Pyydä apua. Ihan vaikka multa. Sun paha olo näkyy.

24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 917
    Niin, katsos kun minä uskon että meidän kaikkien tarkoitus on täällä löytää itsemme, minäkin vasta etsin. Oletko sä jo löytänyt itsesi? Jos, miten se näkyy, minä ajattelisin että se näkyy rauhallisuutena, ei mene mukaan konflikteihin, ei provosoidu? Miten on, mitä sinä tuumaisit? Oletko löytänyt itsesi, vaikuttaako se niin jotta et mene mukaan konflikteihin etkä provosoidu tai herraparatkoon ilkeile tai haasta riitaa? Kuvittelisin että se joka on löytänyt itsensä ei varsinkaan näitä kahta viimeistä tee? Vai mitä tuumaat?

25. vierailija Vierailija

???????????????????????????? Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin sanon.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri