Näen nykyaikana ihan outoja unia :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:-(

Vieras
Tälläkin viikolla olen nähnyt ihan ihmeellisiä unia. Yhdessä unessa minulla oli lemmikkinä puuma (siis kissaeläin, ei niinkutsuttu puumanainen), jonka minä olin opettanut puhumaan, joka ei jostain syystä ollut unessa yhtään outoa. Sitten se puuma alkoi uhkailemaan minua kaikilla väkivaltaisilla uhkauksilla, kuten "Anna puukko koska minä vihaan sinua" ja se puhui minulle liikuttamatta suutaan ja edes katsomatta minuun. Siinä oli myös mukana muitakin ihmisiä, joita puumani jutut vain naurattivat, mutta minä olin ihan paniikissa ajatellen, että "Voi ei, nyt tuo puuma tappaa minut".

Toisessa unessa olin lapsuuskotini kellarissa, josta löysin valtavat kasat vanhoja lehtiäni, joita aloin selailemaan ihan onnessani etsien sieltä kaikista parhaimpia lehtiäni, joista olin nuorena pitänyt kovasti. Löysin sieltä kasasta jonkin 1990-luvulla ilmestyneen Valitut palat-lehden, jossa kerrottiin naisesta, joka oli synnyttänyt kolmosvauvat, jotka olivat painaneet vain reilut 200g jokainen syntyessään. Lehden mukaan kyseiset kolmoset olivat jääneet eloon syntymänsä jälkeen, vaikka he olivat kuitenkin kuolleet ja haudattu. Minä sitten jäin ihan ihmeissäni miettimään, että miten muka reilut 200g painavat keskoset olivat voineet jäädä eloon ja miten nämä kolmoset olivat jääneet eloon, vaikka he makasivat kuolleina haudassa ja miksi heidän äitinsä oli hirveän surullinen menetettyään kolmosensa kun nämä kuitenkin olivat elossa.

Kolmannessa unessa minä olin jonkin auton kyydissä, joka ajoi monen kilometrin korkeudella suunnilleen 30cm leveän ja erittäin jyrkän sillan päällä ja olin ihan paniikissa, että "Nyt me tiputaan täältä alas ja kuolemme, koska olemme ennenkin tippuneet täältä alas monta kymmentä kertaa ja kuolleet joka kerta". Samaan aikaan sillan molemmilla reunoilla istui valtava määrä teini-ikäisiä tyttöjä ja poikia, joista minä olin myös ihan hirveän peloissani, koska nämä olivat koko ajan tippumaisillaan sieltä sillalta alas, mutta he itse eivät pelänneet sitä yhtään.

Yhteistyössä