näppylä alapäässä

  • Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti
Minna
Aamulla tehdessäni alapesua , käteen tuntui vas. häpyhuulessa näppylä. Katsoin peilillä , näytti finniltä!!!???
Onko mahdollista? Pitääkö huolestua? Mennä neuvolaan /lääkärille? Rv 34+3
 
*
Mullakin on joskus ollut tuollainen.
Viimeks kun oli, niin puristin sen ja sori vaan ällö kertomus, sieltä tuli ensin ihan vähän kellertävää ja sitten vaan verta. En tiedä mikä se näppylä on, mutta pois ovat aina lähteneet.
Arvelisin sen liittyvän jotenkin alapään kosteuteen, koska olen huomannut, että mulle sellainen on tullut yleensä sekstailun jälkeen kun en ole jaksanut mennä pesulle, vaan alapää on ollut mehuissaan koko yön.

Kiinnostaa onko kellään tietoa?
 
21+1
No mitä pahaa se finni nyt voisi saada aikaan? Voi elämän kevät näitä huolia. Ei kai sitä pidä idiootiksi ryhtyä sentään, anteeksi vain suoruuteni.

Olen itse huomannut että raskausaikana on alapäässä säännöllisesti oikein iso ja kipeä finni. N. pari kertaa kuukaudessa. Ottaa päähän mutta minkäs teet. Sen pystyy puristamaan yllättävän helposti eli se on aina valkopäinen ja puristuu pienestä.

Mukavia raskausajan juttuja:)

Muuten edelliselle, alapää on ehdottomasti pestävä vedellä seksin jälkeen jottei tulehdusriski kasva! Raskaana ollessa hygienia on ykkössijalla.
 
-
Jos on selvä märkäpää niin kai sen voi puristaa pois, mutta voi tulehtua herkästi. Sitten jos on isompi paukama, on kyseessä syvemmällä oleva tukkeutunut ihohuokonen, sitä ei parane mennä puristelemaan, voi äityä tosi kipeäksi. Paranee ajan kanssa, ei tarvita lääkäriä.
 
tepa
Heips.Mulla oli ekassa raskaudessa useampikin tuollainen valkoinen näppylä,""finni""..lääkäri sanoi, että kyseessä on harmiton talipatti, joka kyllä poistuu itsestään ja niin tapahtuikin :)
 
mimuli
mullakin on näppylä alapäässä, puristin pari kuukautta sitten sen pois ja silloin se pieneni, mutta nyt se on taas kasvanut enkä saa puristettua sitä pois.. pitäiskö huolestua?
 
ARGH!!
Joo eli siis tänään nyt illalla huomasin perus iltapesua tehdessäni et siinä sisempien häpyhuulien ulkopinnalla on yks ihan olemattoman pieni pikku näppylä ja heti iski paniikki. Sitä ei periaatteessa edes näy ja juuri ja juuri pystyy tuntemaan. Ei ollut siinä vielä aamulla. Mitäs tässä nyt oikeen pitäs tehdä? En mielellään menis mihinkään lääkäriin niin et toivon todella et ois vaan joku mikä itellään häipyy parissa päivässä o_o
 

Yhteistyössä