Hae Anna.fi-sivustolta

Näyttelijän uraa metsästämään

Viestiketju osiossa 'Opinnot ja kurssit' , käynnistäjänä esiintyjäluonne, 19.12.2014.

1. esiintyjäluonne Vierailija

Hei kaikille ja ihanaa joulukuista perjantaita!

Onko täällä paikalla ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneet näyttelemisestä ja esiintymisestä?
    Minulla on unelma, joka tuntuu tosi kaukaiselta ja siltä että tuskin tulee koskaan toteutumaan. Olen opiskellut jo kaksi ammattia ja käyn nykyään töissä. Tunnen kuitenkin että kaipaan jotakin ihan erilaista.

Luonteeltani olen iloinen, räiskyvä, huumorintajuinen, äänekäs ja hyvällä tavalla hullu heittäytyjä. Työpaikalla viihdytän työkavereita jutuillani, enkä malta olla tuomatta julki loputonta mielikuvitustani ja energiaani. Minulle on sanottu monta kertaa, että sopisin hyvin näyttelijäksi tai esiintyjäksi. Ihmiset ovat sitä mieltä että olen hyvä viihdyttäjä. Minulla on hulluja ideoita.

Tästä kaikesta huolimatta aika kova jännittämään. Rakastan kuitenkin ylikaiken sitä että saan ihmiset nauramaan, hymyilemään ja riehaantumaan mukaan hullutuksiin.

Unelma ammattini olisi näyttelijä/esiintyjä. Haluaisin olla mukana jossain missä olisi rutkasti huumoria ja naurua. Tiedän että se olisi minun juttuni. Mietityttää vaan että miten tälläistä unelmaa voisi lähteä ihan tosissaan lähestymään? Minulla ei ole näyttelijä kokemusta, en osaa laulaa enkä soittaa. Haluaisin oppia ja heittäytyä.

Mistä minun kannattaisi aloittaa? Kannattaako lähteä pyrkimään näyttelijän opintoihin? Onko näihin kouluihin vaikea päästä?

2. ehkäpä Vierailija

kannattaa kokeilla paikallista tai jotain kyläteatteria, kesäteatteria. Täällä kylässäni on kesäteatteri, jossa paikalliset harrastajat esittää joka kesä jonkun näytelmän. Ehkä on joku kurssi kansalaisopistossa tai jossain, ota selvää.

3. Jos Vierailija

Älä käytä sanaa ura, siihen pisteeseen on joissakin paikkakunnissa niin vaikea päästä. Kannattaa alkaa ensisijaisesti harrastamaan näyttelyä, kaikki lählee kokemuksen kasvattamisesta. Myös tanssi ja laulu on yksiä asioita jotka ovat nykypäivän pienillä ja isoilla näyttelijöillä pakko olla jotenkin hallussa. Niitäkin siis harrastamaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri