nahka irtoaa klitoriksesta

  • Viestiketjun aloittaja pöllö
  • Ensimmäinen viesti
pöllö
Nyt muutaman kerran on alkanut lähtee nahka..ja on tietysti tosi herkkä. Mistähän johtuu? muutamassa päivässä palautuu normaaliksi,kun oon bebanttenilla rasvannut. Voiko hormoonikierukalla olla vaikutusta?
 
YMMÄLLÄ
Klitoriksesta puheen ollen voiko olla niin että naisella ei ole lainkaan klitorista tapasin erään vaikka varmaan vartin hieroin sitä kohtaa missä sen pitäis olla niin mitään ei tuntunut eikä hän ollut mitenkään tietääkseenkään koko hommasta, moni olisi varmaan jo lauennutkin, hän muuten sanoo laukeavansa sieltä jostain syvenmältä.
 
N26
Mulla myös irtoillut nahka.. iho menee jotenkin harmaaksi ja lähtee irti, jos koskee. Klitoris on heti myös paljon arempi, ehkä jopa kipeä. Aluksi liitin vaivat virtsikseen, hiivaan yms, mutta myös liiallinen pesu voisi olla ongelmana. Erilaisten alapäävaivojen vuoksi tuli pestyä paikkoja liikaa.. Olen käyttänyt sitä ceridal-suihketta ja joitain voiteita. Minulla tää ihon lähteminen on kuitenkin onneksi ollut jaksottaista, eli vain silloin tällöin.
 
"Kaljupää".
Klitoriksen esinahka.

Luin jokunen vuosi sitten jostain lehdestä artikkelin, jossa käsiteltiin "klitorishuppua", joka vastaa miehellä peniksen terskaa peittävää esinahkaa.

Tämä "klitorishuppu", eli klitoriksen esinahka saattaa haitata naisen klitorisorgasmin saantia, koska klitoriksen esinahka, eli klitorishuppu peittää klitoriksen ja estää sitä stimuloimutumasta yhdynnässä.
Muistaakseni olen lukenut jostakin, että ns. Intiimikirrurgian avulla, jossa klitorishuppuun (klitoriksen esinahkaan) tehdään viilto. Tällöin klitoris vapautuu "ahdingosta" ja kykenee saamaan hankauden aikaansaamaa ärsytystä ja joka johtaa ns. klitorisorgasmiin.
Aiheesta pitäisi löytyä asiatietoa enemmän Googlen haulla -intiimikirurgia-.

Poikien ympärileikkaus. Olen kuullut väittämän, että määrätyissä kulttuureissa poikien ympärileikkaamisen perimmäinen tarkoitus olisi poistaa arkaa terskaa suojanavan poistaminen siksi, että terska, kuten myös klitoris, josta on poistettu "esinahka" aikaansaisivat kivuliaan tuntemuksen yhdynnässä, jolloinka ns. "kaljupää kosketusarka terska, kuten klitoriskin "vähentäisivät yhdyntähalukkuutta.

Määrätyissä kulttuureissa ns. tyttöjen ympärileikkaus, jossa tytöiltä poistetaan klitta, osa häppäreistä ja "aukko" ommellaan umpeen ja vain pissaamista varten jätetään jonkinlainen aukko. Peniksen työntäminen tälläiseen ommeltuun aukkoon (napinläpeen) on mahdotonta. Näillä toimenpiteellä ilmeisestikin pyritään välttämään ns. ei toivottuja raskauksia ja raiskauksia.
Ongelma ei poistu naisia/tyttöjä "umpeenompelemalla", sillä pelkkä miehen siemensyöksy naisen/tytön genitaalialueelle ei kykene estämään siittiöitä toteuttamasta heille määrättyä ja annettua tehtävää , eli hedelmöitää naisen/ naaraan munasolu.

Toivottavasti tämä kirjoitus auttaa edes hitusen ymmärtämään, että "eläin nimeltä ihminen, olipa kysymyksessä uros, tai naaras, käyttätyy kuten muutkin luojan luomat eläimet. Jotkut käyttäytyvät kuten elukat- tiedostamattaan.
 
huoh
Voi jumalauta mitä provoja ja porukka uskoo.

Ei kai sieltä mikään nahka voi lähteä, aina kosteasta paikasta. Johan tuollanen olis kun toiselta planeetalta kuoriutuva alien....kaikkea te uskotte.
 
sama ongelma
mulla irtoilee just parasta aikaa nahka klittasta, sekä pillun nahka kutiaa muutenkin. Voisko johtua antibioottikuurista?

mulla on ihan sama ongelma tällä hetkellä. nahkaa lähtee ja kutiaa klittasta, ei kutia muualta. meinasin kans tota antobioottikuuria, kun mulla on just 5 päivää sitten loppunut se. nyt kun on nahkaa lähtenyt, niin kirvelee ja kutiaa entistä enemmän.. :(
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä