Nahkahousuja lisää kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies 36v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies 36v

Vieras
Miksi naiset peittelee reisiään ja takamustaan?

Miksi naiset eivät uskalla pukeutua rohkeammin suomessa esim. nahkahousuihin?

Vähemmän viehättäkin nainen muuttuu kiinnostavaksi, jos hänellä on jalassaan mustat tiukat nahkahousut.

Oletko itse koskaan pukeutunut nahkahousuihin? Minä olen ja kyllästyin siihen, että ne ovat tulikuumat, hiostavat, nahistavat ja epämukavat. Nätit ne kyllä olivat, mutta en viitsi pidemmän päälle uhrautua pelkän näyttävän perseen saadakseni.

[QUOTE="poks";28694343]Oletko itse koskaan pukeutunut nahkahousuihin? Minä olen ja kyllästyin siihen, että ne ovat tulikuumat, hiostavat, nahistavat ja epämukavat. Nätit ne kyllä olivat, mutta en viitsi pidemmän päälle uhrautua pelkän näyttävän perseen saadakseni.[/QUOTE]

mutta on hiton seksikkäät

THE PANTS — P.S. I love fashion

Näillä keleillä mitkä tahansa tiukat housut on hiostavat, kuumat ja ahdistavat, saati sitten nahkahousut. Huh huh. Viis seksikkäästä perseestä, jos muuten on punainen ku luumu ja ihan v*tun hikinen.

Muuten käytän kyllä tekonahkahousuja, mutta en kesähelteellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28694419:
Ollessani vielä ompelijana, mulla korjautettiin kerran moiset tekonahkahousut.
Hyi kun mua ällötti, ne HAISI ihan hirveelle.....

No hyi... Kai niitäkin voisi pestä?
Mulla oli joskus semmoiset tekonahka/muovihousut, olin itte tehnyt. Niissä oli vaan ohut muovipinta, mutta kangas sisällä. Ei haissut pahalta. Mut ne rupes näyttään mun silmissä entistä enemmän vaan aina jätesäkiltä niin heitin lopulta pois. :D

Aidot nahkahousut eivät hiosta, muovi luonnollisesti kyllä. Nahkahousut ovat mun mielestäni hyvän näköiset naisella kuin naisella, sopii kyllä hoikalle ja muodokkaammallekin. Ei ne aidotkaan silti varmaan kaikkein mukavimmat ole helteillä, mutta annas olla kun vähän viilenee... ;)

Haluaisin semmoiset muovilegginssit. :D mutta en tiedä onko semmoisista isoa iloa, jos niiden kanssa pitää kumminkin laittaa pitkä paita. Tai riippuu vähän, miltä ne näyttäisi.

Yhteistyössä