Nahkahousut ja -hameet naisilla...

  • Viestiketjun aloittaja Ghana
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
M35
Onks sulle käyny baaris sillai ku olet ollu nahkahousuissa bilettämässä et miehet on käyny lääppimässä takapuolelle? Aika kivan kuulosia esileikkejä sulla kuulostaa olevan nahka asujen kans. Haluttas olla kärpäsenä katossa sillon ko sulla on kyseiset vaatteet päällä ; ) Mustat nahkahousut saa kyllä minunki pään kääntymään mut hellu ei ole innostunut nahkahousuista....
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja lissu58:
Vaisuksi on mennyt taas nahkakeskustelu. Minusta nahkahousut on mukavat päällä ja mieskin tuntuu tykkäävän. :)
Meneekö Lissu pimpero märäksi kun vetäiset nahkahameen,housut tai saappaat päällesi?onko sinulla monetkin ed.main.asusteista.
 
lissu58
No sehän riippuu vähän siitä mitä nuo asusteet päällä tekee... :) Nahkahousuja löytyy tällä hetkellä viidet kappaleet, nahkahameita on neljä, kenkiä en ole ikinä laskeskellut... Sitä jää niin helposti koukkuun kun löytää jotain sopivaa niin ei malta olla ostamatta...
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja lissu58:
No sehän riippuu vähän siitä mitä nuo asusteet päällä tekee... :) Nahkahousuja löytyy tällä hetkellä viidet kappaleet, nahkahameita on neljä, kenkiä en ole ikinä laskeskellut... Sitä jää niin helposti koukkuun kun löytää jotain sopivaa niin ei malta olla ostamatta...
Ajattelin,että tuossa pukiessasi vaikka esim.nahkahametta ja saappaitasi saatko siinä tilanteessa mitään "kiksejä".Käytätkö Lissu sextailessa nahkaa ,reisisaappaita yms.Mikä on lempi värisi nahan suhteen?Johan tässä tulikin kysymyksiä
 
lissu58
Kyllä nimenomaan nahkavaatteita päälle pukiessa tuntuu hyvältä :). Etenkin jos ei ole pitkään aikaan pitänyt nahkahametta tai -housuja niin se nahan kosketus tuntuu pitkästä aikaa ihan erityisen hyvältä. Ja etenkin joskus kotona niin se antaa ihan oman fiiliksensä kun näen miten oma mies minua katselee ja tietysti kosketteleekin... Käytän nahkahousuja joskus harvoin töissäkin mutta ihan arkikäytössä ne eivät anna erityisempiä säväreitä eikä sitä asiaa sillä lailla ehdi miettimään. Mitäs siitä nyt tulisi jos koko ajan joutuisi paikat kosteina ihmisten ilmoilla liikkumaan...

Nahkassa minusta tuntuu tosi hyvältä miltä se tuntuu itseä vasten kun liikun ja olen, mutta kyllä se myös näyttää mielestäni upealta ja olo tuntuu seksikkäämmältä, etenkin kun näen mieheni reaktiot, se on iso osa sitä miksi pukeudun nahkaan... Myös nahkan tuoksu miellyttää ja onhan se ihan käytännöllinenkin materiaali. Mutta jos pitäisi valita niin kaikkein parasta on se, miltä nahka näyttää yllä.

Kun kotona pukeudun nahkaan niin monestihan siitä seuraa sekstailua... ;) Nahkahametta käytetään kyllä ihan sängyssäkin, se saa miehen ihan sekaisin. Ja hyvältä se nahka tuntuu päällä itsestäkin siinäkin tilanteessa. Saappaita aika harvoin, kun ne ovat niin epäkäytännölliset sängyssä peuhatessa, vaikka kyllä ne miestä sytyttävät ja antaa se tiettyjä säväreitä minullekin...

Musta on nahkavaatteessa ja kengissäkin aina tyylikäs, mutta ruskeatakin käytän ja tykkään siitäkin, ennen kaikkea kengissä. Nahkahousuistani nykyisin kolmet ovat mustat ja kahdet ruskeat, hameista 2 mustaa ja 2 ruskeaa. Nahkatakkejakin on muutamia, mustaa, ruskeaa, valkoinen jakku... joskus oli punainenkin, mutta se ei taida olla ihan minun värini.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja lissu58:
Kyllä nimenomaan nahkavaatteita päälle pukiessa tuntuu hyvältä :). Etenkin jos ei ole pitkään aikaan pitänyt nahkahametta tai -housuja niin se nahan kosketus tuntuu pitkästä aikaa ihan erityisen hyvältä. Ja etenkin joskus kotona niin se antaa ihan oman fiiliksensä kun näen miten oma mies minua katselee ja tietysti kosketteleekin... Käytän nahkahousuja joskus harvoin töissäkin mutta ihan arkikäytössä ne eivät anna erityisempiä säväreitä eikä sitä asiaa sillä lailla ehdi miettimään. Mitäs siitä nyt tulisi jos koko ajan joutuisi paikat kosteina ihmisten ilmoilla liikkumaan...

Nahkassa minusta tuntuu tosi hyvältä miltä se tuntuu itseä vasten kun liikun ja olen, mutta kyllä se myös näyttää mielestäni upealta ja olo tuntuu seksikkäämmältä, etenkin kun näen mieheni reaktiot, se on iso osa sitä miksi pukeudun nahkaan... Myös nahkan tuoksu miellyttää ja onhan se ihan käytännöllinenkin materiaali. Mutta jos pitäisi valita niin kaikkein parasta on se, miltä nahka näyttää yllä.

Kun kotona pukeudun nahkaan niin monestihan siitä seuraa sekstailua... ;) Nahkahametta käytetään kyllä ihan sängyssäkin, se saa miehen ihan sekaisin. Ja hyvältä se nahka tuntuu päällä itsestäkin siinäkin tilanteessa. Saappaita aika harvoin, kun ne ovat niin epäkäytännölliset sängyssä peuhatessa, vaikka kyllä ne miestä sytyttävät ja antaa se tiettyjä säväreitä minullekin...

Musta on nahkavaatteessa ja kengissäkin aina tyylikäs, mutta ruskeatakin käytän ja tykkään siitäkin, ennen kaikkea kengissä. Nahkahousuistani nykyisin kolmet ovat mustat ja kahdet ruskeat, hameista 2 mustaa ja 2 ruskeaa. Nahkatakkejakin on muutamia, mustaa, ruskeaa, valkoinen jakku... joskus oli punainenkin, mutta se ei taida olla ihan minun värini.
Lissu sinullahan on joka lähtöön nahkaa ja vielä osaat käyttää niitä, oikein upeaa.Tosin noi sappaat ovat vähän hankalat sänky puuhissa,mutta voihan sitä harrastaa sexiä ilman sänkyäkin antaa ne niin paljon potkua tohon kolmanteen jalkaan jostain syystä.
 
iso iita
Tykkään nahkahameista ja -housuista, mutta olen viimeisten vuosien aikana saanut roimasti liikakiloja. En ole niistä päässytkään niin helposti eroon vaikka töitä on tehty sen eteen. :(

Mitä mieltä miehet ovat? Onko iso nainen nahkahameessa ällöttävän näköinen?

Nuorempana ja hoikempana, nahkavaatteet olivat ehdoton suosikkini. Niin myös mieheni suosikki. Nyt en enää kehtaa. . . .
 
nou hätä
Ei kait se ole ällöttävän näkönen! Mustat vaatteethan hoikentaa joten ei miyään propleemaa kannatte ottaa moisesta asiasta. Muutako nahka hame tai housut jalkaan ja baanale vaan : ) Ja kyllä ne kilot karisee jos on lyja tahto ja onhan se mukava sit sanoa kavereille et miltä sitä näyttää nahkahousuisa...
 
isoista tytöistä pitävä M47
Iso nainen mustassa nahassa on ihanan seksikäs näky. Ikävä kyllä nykyään näkee vähän nahkaan pukeutuvia naisia. Nahkahousut ovat erityisen seksikkäät isoilla tytöillä
 
isoista tytöistä pitävä M47
Iso nainen mustassa nahassa on ihanan seksikäs näky. Ikävä kyllä nykyään näkee vähän nahkaan pukeutuvia naisia. Nahkahousut ovat erityisen seksikkäät isoilla tytöillä
 
Pepitta
Alkuperäinen kirjoittaja patuli:
Niin että naisella nahkahame mutta ei sentään stay uppeja... kokemusta on ja aivan mahtavaa! Nahkahameen läpi on kiva hyväillä ja hieroskella esileikkien aikana ja sit kun käy tositoimiin niin vähän helmaa nostaa (riippuu tietysti hameen pituudesta!) ja hame saa olla päällä katseltavana ja kosketeltavana. Antoi kyllä kiihkoa lisää 350% joten laakissa on pidättelemistä... Siinä kun pitelet kiinni nahkahameen verhoamista pakaroista ja päästelet menemään niin huh huh... toimii myös niin että nainen päällä ihan yhtä kivasti. Kerran innostuttiin pikkujoulujen jälkeen, vaimo nahkahame päällä sänkyyn ja kun vaimokin huomasi miten minä siitä sytyin niin se on ollut sellainen meidän pikku leikki silloin tällöin. Pari uutta hametta on tuon jälkeen hankittu. Olen ehdotellut muitakin nahkavaatteita sänkyleikkeihin, mutta se on vielä toteuttamatta. Hameen kanssa käy helposti ja todellakin TOIMII!

Voin kertoa, että tuntuu myös naisesta tosi mukavalle:)
 
Bir-Gitta
Alkuperäinen kirjoittaja HALUTTAS KOKEILLA:
Onks kukaan kokeillu rakastelua et naisella stau upit ja nahka mini hame? ESIM: taakaa päin........ Miltä tuntu ja kokemukset......
Mulla on lähes aina stayupit nahkahameen alla. Tai sukkanauhat.

Tosiasia kuitenkin on, etten jaksa kuolaavia miehiä enkä siksi pue usein nahkahametta ylleni kun lähden kaupungille. Kotona miehen takia käytä useinkin ja jos mennään yhdessä ulos syömään tai muuten vaan lasilliselle.

 
Minerva 36
Samoilla linjoilla stay upit lähes aina jalassa, oli housut tai hame. SAukkahouhuja en käytä , tosi epämukavat.
Mies sänkyleikeissä haluaa minulla stay upit jalassa, tai sukkanauhaliivit sukilla.
 
VOI JEEVLA
Mulla on lähes aina stayupit nahkahameen alla.Tosiasia kuitenkin on, etten jaksa kuolaavia miehiä enkä siksi pue useinnahkahametta ylleni kun lähden kaupungille..... OTAPPA TUOSTAKI SELEVÄÄ SITTE MITÄ TARKOTAT?????? SULLA LÄHES AINA SIT ET PUEKKAAN ELI SUOMEKSI ET KÄYTÄ KUMPAAKAAN KOSKAAN!!!!! UPPEJA ETKÄ NAHKAHAMETTA...
 
Vitun Urpo
Alkuperäinen kirjoittaja Pepitta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vitun Urpo:
Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:
Alkuperäinen kirjoittaja Pekkiss:
Vieläkö Ghanaa näkee kävelykadulla ruokatunnilla nahkahousuissa? :)
Tottakai näkee ympärivuoden...;) Minä en nahkahousuistani luovu:)
Osta esinahkahousut.
Mitenkähän toi Vitun Urpo jaksaa olla aina noin idearikas? oikein hyvää joulua kaikille:)
Pepitta, se on niin, että esinahkastahan ne ideat pursuaa.

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä