Naimisiin - ei kihloja, pelkkä vihkisormus. Olisiko näyttävämpi, leveämpi sormus paremman näköinen? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "morsian"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"morsian"

Vieras
Emme ole kihloissa, siis emme osta kihlasormuksia ollenkaan.
Naimisiin on päätetty mennä tänä vuonna, ehkä jopa jo 2-3 kk sisällä.

Nyt sitten sormusasia mietityttää kovasti.

Jos sormessa on vain yksi sormus, sen pitäisi ehkä olla näyttävämpi ja leveämpi, jotta se näyttäisi joltain..?

Laittakaa kuvia omistanne, jos teillä on vain yksi sormus :)
Tai linkkejä minkälaisia sormuksia voisin harkita.

Budjetti noin 400 - 800 € minun sormukseeni. Miehelle ilmeisesti vain yksinkertainen sileä kihlasormus sormeen.

Itselläni on aivan sileä kultainen sormus jonka suurin osa mieltää ihan vaan tylsäksi kihlasormukseksi. Miehellä on aivan samanlainen. Meillä on kaiverruksena ensin kihlapäivä ja sitten kun mentiin vihille niin kaiverrettiin siihen putkeen vihkipäivä. Ollaan kai vähän vaatimattomampaa sorttia sitten.

Olen sanonut, että jonain kunnon hääpäivänä (esim 10v) voisi vaikka istuttaa sormukseen jonkin komean kiven. Rubiini, smaragdi.

[QUOTE="vieras";23071585]Ai mieskö menee sitten kihloihin, jos kihlasormuksen ottaa? ;) Eiköhän se miehenkin sormus ole vihkisormus.[/QUOTE]

Niin, siis mies haluaa ihan vaan sellaisen yksinkertaisen sormuksen. Voihan se olla vaikka kihlasormusmallistosta :)

[QUOTE="vieras";23071600]Leveämpi sormus tai vaikka sellainen kaksirivinen sormus niin näyttää siltä kuin ois kaks sormusta.[/QUOTE]

Sellaista kaksirivistä ole itsekin ajatellut. Valko- ja keltakulta näyttää minusta yhdessä kauniilta.

mulla on tämmönen ja vielä kylläkin ohut kihlasormus lisänä:http://www.timanttiset.fi/suomeksi/Tuotteet/Tuotehaku/tabid/110/language/fi-FI/Default.aspx?Group=timanttikorut|sormus+keltakulta&WebShopOnly=1&Code=2550-0606

Miksi sen pitäis olla näyttävämpi tai leveämpi?

Mulla on vain yksi normilevyinen rivitimanttisormus. Erittäin kaunis, koska timantit ovat isoja ja laadukkaita. Sormus pääse parhaiten oikeuksiinsa, koska se on yksinäinen. Voi olla, että joskus viisikymppisenä tai vaikkapa 20 v haapäivälahjaksi pyydän toisen sormuksen siihen viereen.

Yhteistyössä