Naimisiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä79

Jäsen
13.05.2004
104
0
16
Heissuli!
Jos olette naimisissa, niin millaiset häät teillä oli? Iso, pienet? Missä jne?!?
Me ollaan menossa ens syksynä naimisiin ja halutaan ihan pienet häät. Ei mitään kirkkohäitä, vaan joko maistraatissa tai sitten vihkiminen samassa paikassa, kun juhlakin. Silti ideoita ja ajatuksia kaivataan. On paikkakin hakusessa (Turusta tai lähialueilta)

Kirpeitä syyspäiviä kaikille!

Meillä oli about 40 vierasta, ja vihkiminen oli hääpaikalla. Paikkana oli vanhan talon suuri tupa, ihan parin kilometrin päässä meiltä kotoa.. Mutta ei sitten olla läheltäkään Turkua..

Meillä oli 12 vierasta eli molempien vanhemmat, miehen siskot perheineen ja mun mummo eli siis elossa oleva lähisuku.

Vihkiminen pidettiin kyllä kirkossa, mutta itse tilaisuus oli ihan tavallisessa ravintolassa (vähän hienommassa sellaisessa tosin), jossa sitten vaan syötiin hyvin oikein pitkän kaavan mukaan.

Tosi kiva ja pieni tilaisuus, just sellainen kuin ajateltiinkin. Ei mitään tanssimista eikä kaasoja eikä hääkrääsää eikä muutakaan stressaamista. Puku, kimppu ja kampaus&meikki riitti mulle häätohinasta ja nekin melkein sai hulluuden partaalle. (Olin tuolloin kolmannella kuulla raskaana eikä olo muutenkaan paras mahdollinen kun +30 astetta hellettä mittarissa...)

Meidät vihittiin ensin läheisimpien ystävien läsnäollessa maistraatissa.Sinne sai tulla vain 10 henkilöä paikalle koska tilaa ei olisi ollut suuremmalle porukalle.Seuraavana päivänä meidät siunattiin avioliittoon kirkossa johon tulivat sukulaiset ja muutama ystävä.Juhlat oli kirkon jälkeen meillä kotona.Ollaan ens syksynä uusimassa valat ja tällä kertaa varaamme papin johonkin kauniille paikalle missä pidämme myös juhlat.Ei kumminkaan mitään suurta tapahtumaa..Sukulaiset joita ei ole montaa kummallakaan ja läheiset ystävät.Ehtii hyvin suunnitella ja ostella kaiken tarpeellisen.
Onneksi olkoon jo näin etukäteen teillepäin! :flower:

Uusimmat

Yhteistyössä