Näin miehekäs Lady Gaga voi olla - katso kuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viihdyttävä leidi joka on keikoillaan aito. Tykkäsin parista Gagan biisistä kunnes käväisin ystävän kera hänen keikallaan ja huomasin miten hän osaa kyllä esiintyä ja laulaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ei voi paljoa heittää, paljon tehnyt rahaa.Kohta yhtä rikas kuin roope-setä :)
Kyllähän hullutkin voi olla rikkaita. Mieti nyt vaikka Michael Jacksonia. Sekaisin kuin seinäkello. Siis oli.

Eipä sillä, en usko Lady Gagaa mitenkään hulluksi.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="Mies";24521025]Perustelu miten Jackson oli "sekaisin kuin seinäkello"?[/QUOTE]
Eikös pedofilia ole määritelmällisesti seksuaalinen käyttäytymishäiriö? Plus sarjakauneusleikkaukset viittaavat hivenen johonkin minäkuva-ongelmaan.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Mies";24521042]En tiedä kenen kanssa nukku tai jätti nukkumatta, mutta miten hänestä pedofiilin sait?[/QUOTE]Jacksonin yksityiselämä, kuten hänen muuttunut ulkonäkönsä, ihmissuhteensa ja käyttäytymisensä, aiheutti usein kohua. Vuonna 1993 häntä epäiltiin lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, mutta asia soviteltiin eikä muodollisia syytteitä nostettu.

[QUOTE="Mies";24521042]En tiedä kenen kanssa nukku tai jätti nukkumatta, mutta miten hänestä pedofiilin sait?[/QUOTE]
Noh, muistellaan häntä vastaan nostettu syyte lapsien raiskaamisesta, joka päättyi parinkymmenen miljoonan dollarin sovitteluun. Minkähän ihmeen takia syytön haluaisi sovitella tuolla hinnalla?

Tai no, eihän sekään hänestä väistämättä pedofiilia tee, jos muutaman lapsen raiskasikin. Ehkä hän teki sen vittumaisuuttaan eikä siksi, että olisi tuntenut lapsiin erityistä vetoa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jacksonin yksityiselämä, kuten hänen muuttunut ulkonäkönsä, ihmissuhteensa ja käyttäytymisensä, aiheutti usein kohua. Vuonna 1993 häntä epäiltiin lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, mutta asia soviteltiin eikä muodollisia syytteitä nostettu.

Jep ja tämä perhe joka Michaelia syytti, olivat rahan perässä olevia kusettajia. Jokaiselle suotakoon toki oma mielipide, mutta kannattaa sitten tutustua asiaan.

EEp ! Ei ollut mitään sairautta popprinssillä (ainakaan siis tuota vitiligoa) vaan kemiallisilla aineilla itse valkaisi ihoaan kun ei halunnut olla tummaihoinen.

Michaelilla oli ihan todistetusti vitiligo, katso vaikka ruumiinavauspöytäkirja. En ole perehtynyt MJ:n kauneuskirurgisiin toimenpiteisiin tms., mutta voihan olla että halusi yhtenäisen ihon, ei siis dalmatialaistyylistä. En tiedä.

On noussut kusi hattuun pahasti, ei voi muuta todeta. Senhän kaikki biisitkin on kahta hittiä lukuunottamatta täyttä saissea.
Mutta kun on kerran päässyt superjulkuksi, niin voi olla miten paska tahansa haluaa, ihmiset on jalkojen juuressa.

Useimmissa kappaleissa, kuten kappaleissa "Billie Jean", "Who Is It" ja "Tabloid Junkie", Jackson ei ole soittajia vaan hän matkii äänellään eri soittimia:
http://www.dailymotion.com/video/x1wj0u_michael-jackson-who-is-it_music

Yhteistyössä