Näin tehtiin Johanna Tukiaisen jättihuulet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7291_tuksu2.jpg

Seiska oli paikalla, kun Johanna Tukiaiselle tehtiin jättihuulet. Kohublondi poseeraakin huikeissa kuvissa tuoreessa Seiskassa. Huulioperaatio oli sen verran kivulias, että Johannalta pääsi itku.

Miehen kanssa saatiin aamukahvilla naurut.Anteeksi,mutta tuo meikki ja kaikki! Miten jo ei ite tajua övereitään?Mun mies ei varmaan mun kaa kehtais näyttäytyä jos moiselta näyttäisin.

Voi jestas tuota Tuksu parkaa... säälittää jotenkin. :(

Siitä oli Seiskassa kerran kuva Tony Halmeen kanssa saunassa (ei nakuna), tais olla Halmeen muistokirjoitus. Siinä istui lauteella saunapuhtaana ilman meikkiä ja näytti raikkaalle ja nätille, paljon paremmalle, mitä noissa meikeissään...

seiskan jutussa tuksu vielä sanoi jotain että miehet tulevat varmasti pitämään hänen uudesta ulkomuodostaan :D mä en oo koskaan ikinä yhdenkään miehen kuullut pitävän tukiaista millään muotoa hyvännäköisenä, tuskinpa tästä eteenpäinkään. eikö tuo nainen tajua miten karsealta se noiden meikkiensä kanssa näyttää, joku vois opettaa sille "vähän" värienkäyttöä..

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Voi jestas tuota Tuksu parkaa... säälittää jotenkin. :(

Siitä oli Seiskassa kerran kuva Tony Halmeen kanssa saunassa (ei nakuna), tais olla Halmeen muistokirjoitus. Siinä istui lauteella saunapuhtaana ilman meikkiä ja näytti raikkaalle ja nätille, paljon paremmalle, mitä noissa meikeissään...

Joo, muistan ton jutun, tais olla siinä ihan ihmisen näkönen :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
7291_tuksu2.jpg

Seiska oli paikalla, kun Johanna Tukiaiselle tehtiin jättihuulet. Kohublondi poseeraakin huikeissa kuvissa tuoreessa Seiskassa. Huulioperaatio oli sen verran kivulias, että Johannalta pääsi itku.

HYI helv...minkä näkönen!!!! toivottavasti itte ei ole koskaan tuon näköinen, vanhenen sitten mielummin normina kuin kasan meikkiä ja silikonia naamassa

Alkuperäinen kirjoittaja njaa:
Antakaa hänen jo olla.

VOI EI! Ei tuksu halua sitä, että hänen annetaan vaan olla. Eihän se muuten änkeäisi itseään joka paikkaan!

Nämä huomionosoitukset ovat nannaa hänelle :D Ja jotain muuta hoitoa nainen tarvitsisi kuin huuliruiskeita, sorry vaan. Ja vatsa ei saisi tuon ikäisenä olla tuollainen vielä.

Mä oon miettiny, että olis oikeestaan hyvä olla tommonen kun Tuksu. Ei tunnu välittävän muitten arvostelusta ja on semmonen kun haluaa, ehkä johtuu siitä, ettei vaan tajua, mutta sama se, pääasiahan on, että ite tuntee olonsa hyväksi nahoissaan.

Yhteistyössä