Näin unta josta tuli mieleeni...miten sinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kunhan kysyn

Vieras
Näin UNTA exästä,ollaan erottu kyllä jo parisen vuotta sitten mutta jostain syystä näin siitä nyt unta. No mutta kuitenkin,UNESSA jotenkin välit parani ja siinä pikkuhiljaa ruvettiin taas tapailee.Kunnes exä riisui ja paljastui kamala totuus,se oli tatuoinut koko yläkroppansa,kyynärtaipeista alaspäin ei ollut mutta muuten,selkä ja kädet. Ja mikä kamalinta jotain jeesuskuvaa ja jääkiekkoo joista kummastakaan ei välitä.Oli ilmeisesti saanut toinen nainen ympäripuhuttua sen tatskaamaan. No,minusta ne oli niin kamalat etten voinut enää ajatellakaan yhteenpaluuta.

No,siitäpä tuli mieleeni että jos näin tapahtuisi oikeesti niin miten mahtaisi käydä? Unessa se oli ehdoton nou nou mutta en tiedä miten oikeasti ehkä kävisi.Koska isot tatskat ovat rumia ja varsinkin sellaiset jotka ei meriktse mitään vaan otettu jostain muusta syystä.

Onneksi oli unta ja yhteenpaluustakaan ei ole pelkoa:) Mutta miten sinä ehkä toimisit samaisessa tilanteessa?

Mä nauraisin katketakseni...mä ehkä tukehtuisin nauruuni, sillä ne tatuoinnit jeesuksesta ja jääkiekosta olisivat todennäköisesti ihan helkutin rumia :D

Mutta mihinkään yhteenpaluuseen tatuoinnit eivät vaikuttaisi. Mä tykkään tatuoiduista miehistä. Ehkei ne jeesuskuvat ja jäkiskuvat ole niitä kaikkein iskevämpiä, mutta niin kauan kun ne ei ole mun ihollani, on homma ok.

Ehkä jos ne olisivat pieniä niin sitten ehkä mutta tässä unessa se oli aivan kauheeta,koko yläkroppa pelkkää mustetta.Järkkyä! Mutta unta vaan. Ja nuo aiheet,voi kamala.

Mä tiedän, että mun eksä on tatuoinut koko yläkroppansa uuden kumppaninsa takia - ja mun mielestä ne tatuoinnit on rumia. En olis tykännyt, että se olis ottanut sellaisia kun seurusteltiin, onneks mun ei tartte olla enää niin lähellä sitä, että joutuisin esittämään, että "on ne ihan kivoja"

Yhteistyössä