Näin viime yönä kauhean unen, mitä se voi tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uneton

Vieras
Unessa yritin tappaa lapseni hukuttamalla :O sen verran muistan unesta että lopetin ennen kuin lapseni kuoli ja halasin lastani ja itkin ja tajusin mitä olin tekemässä. mistä tälläinen uni voi johtua?
Jäi viime yönä unet vähille tuon unen jälkeen, itkin vain.

Ennen nukkumaan menoa pohdin lapseni tulevaa leikkausta tai tarkemmin sanottuna nukutusta, koska pelkään sitä että hänen kehonsa on unessa, mutta että hän tuntee kaiken kivun ja pystyy ajattelemaan, mutta ei pysty ilmoittamaan kirurgille että ei nukukkaan. Itse leikkaus on ns normileikkaus ja pieni operaatio. voisiko uni johtua jotenkin tuosta vai jostain muusta?

Jotenkin inhoan itseäni tuon unen takia vaikka tiedänkin että se oli vain uni ja tiedän että en koskaan tekisi lapselleni mitään, mutta sen verran järkytti kuitenkin että en kyllä hevillä unohda.

Alkuperäinen kirjoittaja Uneton:
Jotenkin inhoan itseäni tuon unen takia vaikka tiedänkin että se oli vain uni ja tiedän että en koskaan tekisi lapselleni mitään, mutta sen verran järkytti kuitenkin että en kyllä hevillä unohda.

Itse olen nähnyt unta että tapan vanhempani. Järkytyin myös suuresti siitä unesta. Eräästä luotettavasta lähteestä kuitenkin luin, että tuollaiset kuolema-unet tarkoittavat vain suurta rakkautta tätä henkilöä kohtaan. Siitä lähtien on ollut ihan levollinen olo, vaikka olisin kauheaa unta nähnytkin. :)

Kyllähän ihan selvästi uniisi tulee se, että pelkäät rakkaan lapsesi puolesta, koska pelkäät sitä leikkausta. Tuolla ikiuneen vaipumisella käsittelet varmaan sitä nukutusta, josta ei ole mahdollista kesken kaiken herätä. Yksinkertaisesti vain pelkäät.

Mutta siitä dokumentista, minkä sinäkin vissiin olet nähnyt, on puhuttu paljon. Se on äärimmäisen harvinaista, että jotain sellaista voisi käydä, että kipu tuntuisi, mutta lihasrelaksantti estäisi sen kertomisen. Voi vakuuttaa, että anestesiahoitaja tarkkailee jatkuvasti monitoria, mikä hälyyttää, jos lapsesi tuntee lievääkin kipua leikkauksessa. Sitten asia korjataan heti. Kaikki menee hyvin. :)

olen saanut sen käsityksen että sitä ei huomaa mistään monitoreistakaan jos ei ole kunnon unessa, mutta siitä dokumentista on kauan aikaa kun sen näin niin en muista kunnolla.

Yhteistyössä