Näin viime yönä unta että olin onnellinen... *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uninen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uninen

Vieras
...toisen miehen kanssa. Enkä mä nyt varsinaisesti tiedosta olevani onneton nytkään. Meillä on vain ollut hieman vaikea vaihe, mutta rakastan miestäni kyllä ja tiedän että hän rakastaa minua. Välillä on vaan riidan tiimellyksessä tullut mietittyä jopa eroa ja kai se vaikuttaa sitten mulla uniin. Uskon kyllä että me tästä selviämme, mutta kyllä oli tuon unen jälkeen jännä olo. Unessa olin hirveän rakastanut johonkin toiseen mieheen (ei siis ollut kyse kenestäkään oikeassa elämässä tuntemastani henkilöstä ). Olin ihan hirveän onnellinen ja innoissani ja kaikkea sitä mitä rakastumiseen kuuluu. Ja kun heräsin, tajusin etten ole tuntenut tuota tunnetta vuosiin... Se oli järkytys.

Pitäisikö tässä soittaa jollekin ennustaja-eukolle ja pyytää tulkitsemaan! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja unitulkintaa:
Kaipaat luultavasti sitä tunnetta, ehkä toivot löytäväs miehestäsi jonkun uuden puolen johon ihastua.

Todennäköisesti... Alkaa tämä ainainen kädenvääntö riittää... En viitsinyt miehelle edes kertoa unesta kun tiedän, että tuo heti tulkitsee sen niin että haluan uuden miehen... Toisaalta tekisi mieli kertoa jos se vaikka häntä hieman herättäisi!

Yhteistyössä