Näin viime yönä unta että rakastelin Aku Hirviniemen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Almandiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Almandiini

Jäsen
10.03.2012
793
0
16
:D

Olin tiskaamassa hame päällä, ja se tuli siihen viereen katselemaan. Kysyin siltä, haluaisko se auttaa. No se heitti läpällä, että minä voisin auttaa sitä ja koskettaa sen takamusta. No minähän kosketin...

Siinä jäi sitten tiskaamiset kesken kun se alkoi suudella ja laski sukkahousujani ja alushousujani hameen alta. Kaaduttiin lattialle ja sitten alkoi touhu. Tuntui hyvältä. Mietin vain mielessäni, miten on mahdollista että rakastelen Aku Hirviniemen kanssa.

Ihan loppuun asti mentiin ja kun se nousi siitä, olohuoneessa istui kaksi vanhempaa miestä joilla oli ollut näköyhteys toimitukseen. Toinen miehistä sanoi kahvikuppi kädessä "Olisi kivempi ollut katsella sinun persettä kuin Akun persettä" (Oltiin siis oltu lähetyssaarnaaja-asennossa joten Akun peppu oli vilkkunut niille miehille kun se pisti menemään). Olin ihan nolona.

Samassa unessa myöhemmin otin siltä suihin toisessa huoneessa. Se oli kyllä melkoisen kiihkeä mies. Kun heräsin unesta, ajattelin että mun on pakko muistaa tämä aamulla. En nimittäin ole tiennytkään, että Aku on mun salainen fantasia. Nam!

:ashamed:

P.s. En tiedä saako täällä julkaista tämmöistä rivoa unta, mutta ajattelinpa panna menemään...

Viimeksi muokattu:
Ja mä näin unta tossa joulun aikaan että rakastelin Mikaen Granlundin kanssa ja se oli aivan ihana uni. Sen jälkeen oon fanittanu sitä ihan täysillä:) Ennen tota unta enpä oikeestaan edes tiennyt että jotenkin tykkään sen ulkonäöstä:D unessa vasta tajusin

Ja mä näin unta tossa joulun aikaan että rakastelin Mikaen Granlundin kanssa ja se oli aivan ihana uni. Sen jälkeen oon fanittanu sitä ihan täysillä:) Ennen tota unta enpä oikeestaan edes tiennyt että jotenkin tykkään sen ulkonäöstä:D unessa vasta tajusin

Luulenpa, että tästä lähtien olen suuri fani Akulle, kun tuollaisen unen näin. Huh, vieläkin ihan fiiliksissä!

Ajattelin muuten, että senköhän takia jotkut julkkikset saa häiriintyneitä faneja...kun ne fanit näkee niistä todentuntuisia seksiunia ja alkavat seuraavaksi osoittaa mielihalujaan suoremmin:laugh:

Nyt olen sitten aamun katsellut Aku Hirviniemen kuvia netistä ja kuolannut. Aikaisemmin näin ei ole ollut, mutta tuo uni taisi tuoda alitajunnasta esiin jotain, mitä en tiennyt siellä olevankaan:whistle:

Jos asuisin Riihimäellä, yrittäisin varmaan bongata sitä milloin mistäkin kaupasta yms.Ja sitten jalat menis ihan velliksi ja tuijottaisin sitä autuas hymy naamallani ihan pökkyrässä:heart:

Aikuinen nainen meni yhdestä unesta ihan sekaisin, ei oo todellista!:ashamed:

Nyt olen sitten aamun katsellut Aku Hirviniemen kuvia netistä ja kuolannut. Aikaisemmin näin ei ole ollut, mutta tuo uni taisi tuoda alitajunnasta esiin jotain, mitä en tiennyt siellä olevankaan:whistle:

Jos asuisin Riihimäellä, yrittäisin varmaan bongata sitä milloin mistäkin kaupasta yms.Ja sitten jalat menis ihan velliksi ja tuijottaisin sitä autuas hymy naamallani ihan pökkyrässä:heart:

Aikuinen nainen meni yhdestä unesta ihan sekaisin, ei oo todellista!:ashamed:

:D Kyllä vaan aikuinen nainen menee yhdestä unesta sekaisin. Mulla on ollut tässä koneessa granlundin kuva taustakuvana siitä unesta asti. Katselin youtubesta videoita ja huokailin kuinka ihana se on. Miehelle en oo viitsinyt ihan kaikkea kertoa mut toi taustakuva tosiaan jaksaa huvittaa sitä edelleen.Onhan se ihana Mikael mua kuitenkin n.10 vuotta nuorempikin:)

• Tykkää
Reactions: Almandiini
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25960377:
Toi sukkahousukohtaus oli aika lame. Mikset pukenut sun uneen stay-uppeja tai ollut kokonaan ilman?

Niinpä! No ei se Akua onneksi tuntunut haittaavan. Itseasiassa mä olin tosi yllättynyt kun se tuli kysyvänä katselemaan mun tiskausta. Luulin että se oli siinä sen takia, että se haluis auttaa hommassa. Mutta sitten asiat kääntyikin ihan niin, että Aku teki aloitteen kun provosoi, että mun pitäis tarttua sitä pepusta:O

Ehkä seuraavissa unissa tiedän jo pukeutua viettelevästi:D

Kai kyseessä oli painajainen?
Ja Mikael Granlund - eikö se ole sellainen tavallisen finninaamaisen murkun näköinen. Tuntuis jotenkin likaiselta, pedofiililtä, jos sitä jahtais...

Mä en kyllä usko, että unet kertovat salaisesta seksihaavekohteesta... Ainakaan toivottavasti. :D Mä nimittän näin itseni harrastamassa seksiä Sauli Niinistön kanssa. Seksi oli rajua ja hyvää ja unessa kiihottavaa, mutta oikeesti en siitä ukosta tykkää pätkääkään. Satuin vain olemaan pressanvaaleissa töissä, ehkäpä se Niinistö sitten sitä kautta jäi niin vahvasti alitajuntaan...

[QUOTE="hui";25960620]Kai kyseessä oli painajainen?
Ja Mikael Granlund - eikö se ole sellainen tavallisen finninaamaisen murkun näköinen. Tuntuis jotenkin likaiselta, pedofiililtä, jos sitä jahtais...[/QUOTE]

No ei ollut, vaan ihan unelmauni. Se ei sentään ollut siinä Usko Eevertti Luttinen eikä Harjakainen...:laugh:

Yhteistyössä