Näin yöllä ihanaa unta yhdestä entisestä hoidosta.. tuli ihan ikävä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unennäkijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unennäkijä

Vieras
Se oli just niitä todella todentuntuisia unia, jotka tuntuvat ihan enteellisiltä ja jäävät mieleen pyörimään heräämisen jälkeen.

Olin ihan yksin jossain kaupungissa, jonka nimi alkoi K:lla. Jossakin yhtäkkiä tapasin tämän miehen, ihanine sinisine silmineen. :heart: Meillä oli sitten jonkinnäköiset treffit. Oltiin syömässä ja sitten mentiin jonnekin huvipuistoon johonkin tietylle kojulle, kun se halusi näyttää mulle sieltä jotain. Siellä oli sitten joku sen tuttu vanhempi mies, joka kyseli jotain tän miehen vaimosta ja minä olin ihan niinku en ois ees tajunnu mistä ne puhu. Kuljin sitte kuitenkin sen mukana. Mentiin samalla taksilla sen vanhan ukon kanssa johonki kerrostaloon jossa ne molemmat asu eri kerroksissa. Istuttiin mukavasti iltaa kahdestaan ja mentiin yhdessä nukkumaan. Aamulla siellä oli yhtäkkiä joku pikkutyttö joka ihmetteli kuka minä olen ja jutteli isälleen. Ja minä ymmärsin että sen raskaana oleva vaimo oli menny jonneki ja mies oli ihan hädissään. Koitti kauheasti selittää, että haluaa minut, mutta oli huolisssaan vaimostaan.

Vaikka se oli tuommonen uni niin sitten kun havahduin hereille, mulla tuli ihan kamala ikävä sitä miestä, sen syliä ja sinisiä silmiä. Halusin että se uni olis jatkunu, koska oikeasti mulla ei ole mitään havaintoa missä se mies on ja mitä sen elämässä tapahtuu. Meidän tiet on kohdannu kolme kertaa ja joka kerta toinen meistä on ollut varattu. Se jotenkin tuntuu hirveästi siltä Oikealta, kun sen näkee tai sitä ajattelee. Ihan pöljää, kun ei meillä ole oikeasti ollut mitään vakavaa koskaan...

anteeksi pakko puuttua tähän. käsittäkseni huora on maksullinen nainen! ja tuskin hekään unista veloittavat.

ai mutta toihan olikin sun nikkis,oikeen mukava,mikäs siinä jos tykkäät=)

ai niin kerrohan jos isä ukko teille eksyy;).
ja ap:lle,onkohan sulla mitään mahdollisuutta ottaa selvää mikä tän miehen nykyine elämän tilanne on? jos tällä hetkellä ei olisikaan varattu. ja jos on niin ainahan unia saa nähdä

Alkuperäinen kirjoittaja sä oot huora!:
taidat olla just niitä akkoja, jotka huolii vain sellasen miehen, joka on jo toisen oma!

Asiahan on niin, että kun tämän miehen ensimmäisen kerran tapasin, ymmärsin että hän oli juuri eronnut, koska toimin olkapäänä, kun itki tyttöystävän petollisuutta. Meidän piti seuraavana iltana tavata, mutta mentiin ristiin. Puhelinnumeroita ei oltu vaihdettu. Pari päivää myöhemmin kuulin, että se oli varattu ja se sen tyttöystävä uhkaili käydä minuun käsiksi. Säikähdin, koska en halunnut mitään osaa pettämisessä ja yritin unohtaa koko ihmisen. pari kk myöhemmin tavattiin baarissa, minä olin sinkku, se oli palannu takas sen saman tyttöystävän luo. Seuraavan kerran tavattiin vajaa vuosi myöhemmin vappuna ja olin juuri saanut tietää odottavani ja sillä kertaa minä olinkin ainut varattu. Muutama vuosi myöhemmin löysin (sinkkuna) sen puhelinnumeron ja uskaltauduin kysäseen, että mitä kuuluu ja se oli kiinnostunut tapaamaan mutta jänisti kun alettiin treffipäivää sopimaan enkä kuullu siitä enää. Asui silloin tuolla naapurikaupungissa. Sen nimen kun googletaa niin tulee joku kalastusjuttu jonka listoilla se on tuolla naapurikaupungissa.. Saattaa olla sama tyyppi. Ei niitä vissiin montaa saman nimistä ole..

Mulla käy sua ihan sääli! :hug: Mä niin täysin uskon siihen, että jos joku oikeasti tuntuu noin vahvasti oikealta, niin sen täytyy sitten olla just Se Oikea. ootko sä ite nyt vapaa? Jos koittaisit taas kaivella sitä numbaa ja soittelisit, viestittelisit? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Romantikko:
Mulla käy sua ihan sääli! :hug: Mä niin täysin uskon siihen, että jos joku oikeasti tuntuu noin vahvasti oikealta, niin sen täytyy sitten olla just Se Oikea. ootko sä ite nyt vapaa? Jos koittaisit taas kaivella sitä numbaa ja soittelisit, viestittelisit? ;)

Mullaki meinaa välissä puskea joku tuommonen lapsellinen usko.. Varsinkin kun horoskooppikin sanoo että vesimies ja kaksonen on luodut toisilleen.. En kyllä ihan hulluna usko horoskooppiin mutta kasvattaahan se uskoa.. Itse en ole nyt vapaa. Olen ihan paskassa suhteessa, jota yritetään korjata, mutta en tiedä mitä siitä tulee, kun olen ihan masentunutkin.. Pitäiskö tässä jo pomppia psykologille päin..
Aijuu, koitin facebookistaki sitä miestä katsoa muttei ollu.. oisin niin mielelläni halunnu edes nähdä ne sen silmät oikeasti enkä vain unissa silloin tällöin... Sydäntä särkee ja vatsassa perhosia kun häntä ajattelen.. ehkä olen vain lapsellisen ihastunut..

mie näin viimeyönä todentuntusta unta lapsuusajan parhaasta kaverista. tapasin sattumalta jossain kaupungissa (suomessa) hänet ja mentiin kahville. hän kertoi olevansa leski ja mie niin elävästi muistan hänen kasvonsa kun hän niin sanoi. itkin siinä unessa ja halasin ystävääni tosi pitkään ja lujasti. muuta mie en siitä unesta muistakaan...

Eikö kannattaisi kaikesta huolimatta kaivaa toisen yhteystietoja? Ihan noin ystävyysmielessä... on aina kiva tavata ihmisiä, ja jos teistä vaikka tulisi ystävät.

Kokeile facebookkia? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Eikö kannattaisi kaikesta huolimatta kaivaa toisen yhteystietoja? Ihan noin ystävyysmielessä... on aina kiva tavata ihmisiä, ja jos teistä vaikka tulisi ystävät.

Kokeile facebookkia? :)

Kokeilin jo Facebookia. Ei löytyny.. Ehkä se olis galleriassa mutta mistäs sen nimimerkin arvais... :whistle:

Yhteistyössä