Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Nainen, annatko naida suuhusi?

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä ?, 03.09.2009.

1. ? Vierailija

2. anita! Vierailija

Minun suuhuni ei naida vaan minä otan kullia suuhuni ja imen.

3. Nainen, Vierailija

4. _jukka_ Vierailija

Naida suuhun vai imuttaako?
    Kertokaapa naiset tosiaankin, kumpi ompi naisesta mieleisempää.
    Molemmissa penis uppoaa naisen suuhun..
    Suuhun naidessa mies liikuttaa penistään ja naisen pään pysyy lähes paikallaa.
    Naisen imiessä nainen itse määrää liikkeen, sekä syvyyden ja nopeuden.
    Eikös olekkin eri juttuja?

5. ellionoora Vierailija

Tykkään molemmista. Parasta tietysti on tehdä molempia. Oikein kunnon puolituntinen pelkästään jäykkään kyrpään keskittyen - käsillä, jaloilla, häpyhuulia vasten, rintojen väliin, mies nai suuhun ja lopuksi kestämiskyvyn rajoja koetteleva käsityö, jonka lopuksi imen varastoon seuraavankin päivän mällit.

6. Näin minä Vierailija

Kyllä otan suuhun ja hyväilen kielellä ja imen mutta en siemensyöksyä. Rupeaa yököttämään väkisin, ei voi mitään: maku on paha ja määrä.

7. Ellinoora, olet ihana! Valitettavasti taidat kuitenkin olla vain taruolento.

8. miesnäkökulma Vierailija

Joo siis olen kyllä minäkin noita kaikkia saanut, mutta eipä ikinä kaikkea kerralla - fantasioida kuitenkin voi. Tosielämässä seksi on enemmän suuria odotuksia ja lopulta aika pettymys, paitsi silloin, kun ylittää itsensä.

9. kakldasljk Vierailija

En. En tiedä kuvottavampaa kuin suuseksi ja koskee sekä antajana että saajana.

10. Tuija: Vierailija

KYLLÄ, ihanaa

11. Rouva tampax Vierailija

Laivalla imutellaan miehiltä lastit.

12. peksu26 Vierailija

13. hölmöä Vierailija

14. otatko kurkkuun Vierailija

15.  
  16. nymffis Vierailija

jo vain mutta imen itte ja määrään tahdin ..ja en haluu vain ottaa vain myös antaa.Jos ollaan 69asennos,tehdään ihana-olo suulla.Mut jos vain mie imen annan myös karvarouskun imeä,ei tee ollenkaan pahaa.

17. annan Vierailija

mieheni oikein nussia mua suuhun, tykkää siitä kovasti

18. naenen Vierailija

tykkään molemmista imeä ja lirputella, myös mies saa määrätä tahdin ja toivoa huulten tiukkuutta.
    tykkäättekö miehet että imetään kun siemenet lentää, joillakin erittäin arka terska silloin kun siemensyöksy lähellä ja sen aikana ja myös jälkeen. Onko millasia kokemuksia?

19. elliot ness Vierailija

Tämäpä on niin makuasia kun olla ja osaa... mutta itse pidän ehdottomasti hellästä "käsittelystä" ja kieli on paras kaveri:) semmoisella lutkutus-tyylillä ja kovalla tahdilla, ei tule kuin tikkuja perseeseen. Nautinto jää saamatta.

20. itse pidän siitä että naiseni imee siemensyöksyn aikana ja imuttaa niin kauan kuin kalu sykkii.Siis ei lopetusta orgasmin aikana.

21. Pidän siitä kun nainen käsittelee välillä ns.reilusti, saa käyttää hiukan kovempaakin otetta ja imuttaa oikein kunnolla ja samalla saa vatkata rajustikin, minun munani tykkää!!! ...ja lentää komeasti. Moni nainenkin ollut innoissaan.

22. veksi63 Vierailija

olet ihana nainen minä tykään siitä että nainen otaa suuhun lastin

23. topi Vierailija

oisi kiva kokeila

24. topi Vierailija

oisi mukava naida jos olis vitua

25. mat Vierailija

kyl isoo ja pienikin suussa hyvä leikki on leikkiä teki sillä mitä vain

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri