Nainen, annatko naida suuhusi?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
_jukka_
Naida suuhun vai imuttaako?
Kertokaapa naiset tosiaankin, kumpi ompi naisesta mieleisempää.
Molemmissa penis uppoaa naisen suuhun..
Suuhun naidessa mies liikuttaa penistään ja naisen pään pysyy lähes paikallaa.
Naisen imiessä nainen itse määrää liikkeen, sekä syvyyden ja nopeuden.
Eikös olekkin eri juttuja?
 
ellionoora
Tykkään molemmista. Parasta tietysti on tehdä molempia. Oikein kunnon puolituntinen pelkästään jäykkään kyrpään keskittyen - käsillä, jaloilla, häpyhuulia vasten, rintojen väliin, mies nai suuhun ja lopuksi kestämiskyvyn rajoja koetteleva käsityö, jonka lopuksi imen varastoon seuraavankin päivän mällit.
 
peräkammarin sohvapottu
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Tykkään molemmista. Parasta tietysti on tehdä molempia. Oikein kunnon puolituntinen pelkästään jäykkään kyrpään keskittyen - käsillä, jaloilla, häpyhuulia vasten, rintojen väliin, mies nai suuhun ja lopuksi kestämiskyvyn rajoja koetteleva käsityö, jonka lopuksi imen varastoon seuraavankin päivän mällit.
Ellinoora, olet ihana! Valitettavasti taidat kuitenkin olla vain taruolento.

 
miesnäkökulma
Joo siis olen kyllä minäkin noita kaikkia saanut, mutta eipä ikinä kaikkea kerralla - fantasioida kuitenkin voi. Tosielämässä seksi on enemmän suuria odotuksia ja lopulta aika pettymys, paitsi silloin, kun ylittää itsensä.
 
otatko kurkkuun
Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma:
Joo siis olen kyllä minäkin noita kaikkia saanut, mutta eipä ikinä kaikkea kerralla - fantasioida kuitenkin voi. Tosielämässä seksi on enemmän suuria odotuksia ja lopulta aika pettymys, paitsi silloin, kun ylittää itsensä.
 
Ottaa syvälle suuhun
Alkuperäinen kirjoittaja _jukka_:
Naida suuhun vai imuttaako?
Kertokaapa naiset tosiaankin, kumpi ompi naisesta mieleisempää.
Molemmissa penis uppoaa naisen suuhun..
Suuhun naidessa mies liikuttaa penistään ja naisen pään pysyy lähes paikallaa.
Naisen imiessä nainen itse määrää liikkeen, sekä syvyyden ja nopeuden.
Eikös olekkin eri juttuja?
 
nymffis
jo vain mutta imen itte ja määrään tahdin ..ja en haluu vain ottaa vain myös antaa.Jos ollaan 69asennos,tehdään ihana-olo suulla.Mut jos vain mie imen annan myös karvarouskun imeä,ei tee ollenkaan pahaa.
 
naenen
tykkään molemmista imeä ja lirputella, myös mies saa määrätä tahdin ja toivoa huulten tiukkuutta.
tykkäättekö miehet että imetään kun siemenet lentää, joillakin erittäin arka terska silloin kun siemensyöksy lähellä ja sen aikana ja myös jälkeen. Onko millasia kokemuksia?
 
elliot ness
tykkään molemmista imeä ja lirputella, myös mies saa määrätä tahdin ja toivoa huulten tiukkuutta.
tykkäättekö miehet että imetään kun siemenet lentää, joillakin erittäin arka terska silloin kun siemensyöksy lähellä ja sen aikana ja myös jälkeen. Onko millasia kokemuksia?

Tämäpä on niin makuasia kun olla ja osaa... mutta itse pidän ehdottomasti hellästä "käsittelystä" ja kieli on paras kaveri:) semmoisella lutkutus-tyylillä ja kovalla tahdilla, ei tule kuin tikkuja perseeseen. Nautinto jää saamatta.
 
Viimeksi muokattu:
Imutuksesta pitävä
Pidän siitä kun nainen käsittelee välillä ns.reilusti, saa käyttää hiukan kovempaakin otetta ja imuttaa oikein kunnolla ja samalla saa vatkata rajustikin, minun munani tykkää!!! ...ja lentää komeasti. Moni nainenkin ollut innoissaan.
 
mat
Alkuperäinen kirjoittaja Näin minä;10174964:
Kyllä otan suuhun ja hyväilen kielellä ja imen mutta en siemensyöksyä. Rupeaa yököttämään väkisin, ei voi mitään: maku on paha ja määrä.

kyl isoo ja pienikin suussa hyvä leikki on leikkiä teki sillä mitä vain
 

Yhteistyössä