Nainen haluaa kakkoseen

  • Viestiketjun aloittaja Ahdasmielinen?
  • Ensimmäinen viesti
Ahdasmielinen?
Naiseni on esittänyt toiveen, että panisin häntä kakkoseen. Itse en ole asiasta kovin innostunut, mutta kiinnostaisi tietää, mitä nainen siitä voi saada? Osaako joku peppuseksistä pitävä nainen kertoa?
 
Mies naiselleni
Hän saa siitä kokemuksen joka tapauksessa ja fantasiansa täyttymisen. Naiselle siinä on eräänlainen lisäalistumiselementti, joka hänestä selvästi tuntuu kiihottavalle, kun hän kerran sitä haluaa.

Hän on naisesi ja sinun tulee pystyä tyydyttämään hänet seksuaalisesti. Jos siihen liittyy kakkoseen panemista, niin sinulle kuuluu tehdä se.
 
Mies naiselleni
[viesti moderoitu]
Olen eri mieltä. Miehenä minä teen tietenkin kuten minusta tuntuu hyvältä, mutta minulla on miehenä myös valvollisuuksia. Jos kakkoseen naiminen on ylitsekäymätön ongelma , vaikka nainen sitä tarvitsisi, ei asialle tietenkään voi mitään. Tuossa et vain kykene tyydyttämään silloin naistasi. Lähtökohta ei kuitenkaan toivottavasti ole miehellä se, ettei minun tarvitse tyydyttää naiseni seksuaalisia haluja, jos minusta ei siltä nyt satu tuntumaan.

Jotta asia ei tulisi epäselväksi, sanon sen itsestään selvyyden vielä, että tottkai samat velvollisuudet on molemmilla. Miehen ei kuitenkaan tarvitse välittää naisen velvollisuuksista, riittää kun hoitaa oman osuutensa. Takaan, että seksuaalisesti tyydytetty nainen on valmis hyvin paljoon, jos olet siis hoitanut oman osuutesi kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
<3.
Hmm, onko AP saanut itse seksistä tyydytystä?
Tottakai nainen saa siitä kakkosestakin tyydytystä. (Kokeile itse jonkun miehen kanssa, niin tiedät miltä tuntuu).

Minä naisena nautin suunnattomasti peppuseksistä. Se kiihoittaa samalla tavalla (tai enemmänkin) kuin tavallinen seksi.

Jos et itse halua antaa naisellesi peppuseksikokemusta, niin anna naisesi käydä kokeilemassa sitä konkun miehen kanssa, joka haluaa antaa hänelle peppuseksiä. Jokatapauksessa, jos naisesi sitä haluaa ja sinä et hänelle tyydytysä anna, niin hän kyllä hoitaa homman jonkun toisen kanssa ennemmin tai myöhemmin.
 
tessu
Naiseni on esittänyt toiveen, että panisin häntä kakkoseen. Itse en ole asiasta kovin innostunut, mutta kiinnostaisi tietää, mitä nainen siitä voi saada? Osaako joku peppuseksistä pitävä nainen kertoa?

Silloin naisen on sitä saatava, varsinkin jos olette naimisissa. Se on sinun aviollinen velvollisuutesi.
Tuskin sillä on sinulle niin suurta merkitystä. Eihän munasi haista tai maista...?
Ja sen jälkeen pesulle tai annat naisesi nuolla sinut puhtaaksi.

Sitten onkin sinun vuorosi saada...
 
Viimeksi muokattu:
Aa-naali
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Itse koen sen hyvinkin nautinnolliseksi kun on liukkarit kunnossa. Joskus se tuntuu jopa paremmalta kuin tavallinen seksi. :)

Tottakai asia on juuri noin. Pääosa(lähes kokonaan)klitoriksesta sijaitsee anuksesta katsottuna emättimen takana.Takaa anukseen naidessa kova kyrvänpää koputtelee kivasti klitorista vasten häpyluua. Hallitussa anuspanossa nainen saa rajuja sarjaorgasmeja.
 
Viimeksi muokattu:
klitta kans
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11554649:
Tottakai asia on juuri noin. Pääosa(lähes kokonaan)klitoriksesta sijaitsee anuksesta katsottuna emättimen takana.Takaa anukseen naidessa kova kyrvänpää koputtelee kivasti klitorista vasten häpyluua. Hallitussa anuspanossa nainen saa rajuja sarjaorgasmeja.

Sekoitat nyt oman eturauhasesi g-pisteeseen. Naisen g-piste on emättimen etupuolella ei takapuolella. Sinne se klitoriksen hermoradasto johtaa. Naisella ei ole perseessä mitään mistä se kiihottuis. Klittaa hieromalla homma onnistuu ja kunhan kyrpä ei ole liian iso.
 
Emäntä
eli ainoastaan mies saa persepanosta tyyydytystä, naiselle se on pelkkää kipua ja epämiellytävyyttä. Kaulimella kun leipoo miestä persiiseen, pikkasen ruokaöljyä niin äijä kiemurtelee orkuissaan.
 
nauttivanainen
Sekoitat nyt oman eturauhasesi g-pisteeseen. Naisen g-piste on emättimen etupuolella ei takapuolella. Sinne se klitoriksen hermoradasto johtaa. Naisella ei ole perseessä mitään mistä se kiihottuis. Klittaa hieromalla homma onnistuu ja kunhan kyrpä ei ole liian iso.

Kyllä siellä takapuolessa on g-pistettä vastaava kohta, jota stimuloimalla saa mahtavan orgasmin. Tyydytän joskus itseni niin, että dildo on sekä vaginassa ja pepussa. Klittaan en edes koske.
 
Viimeksi muokattu:
Naista b-rapussa
Kyllä siellä takapuolessa on g-pistettä vastaava kohta, jota stimuloimalla saa mahtavan orgasmin. Tyydytän joskus itseni niin, että dildo on sekä vaginassa ja pepussa. Klittaan en edes koske.
Tyydytän etärakasta naimalla peppuun kun nainen dildoilee vaginassa. Usein miten hän itse ehdotta tai on pylly pysyssä odottamassa, nauttii. Tuplastakin on keskusteltu mut ei vielä olla toteutettu, nähtävästi fantasioi :) kahdesta miehestä. Kannattaa kokeilla, liukkaria kehiin jos on iso aisa.
 
Viimeksi muokattu:
Asterix
Naiseni on esittänyt toiveen, että panisin häntä kakkoseen. Itse en ole asiasta kovin innostunut, mutta kiinnostaisi tietää, mitä nainen siitä voi saada? Osaako joku peppuseksistä pitävä nainen kertoa?

Siis v...u että v...ttaa kun nainen haluaa perseeseen. Siis miksi HELVEtissä..? Kun on luojan luomia paljon hienompiakin systeemejä. En ainakaan minä halua perseeseen, muuta kuin siis AIVAN tietyissä tapauksissa, jos on ihan sairaan kiihottava peppu ja k.o. daami sitä tykkää näytellä. Mutta silloin en panekaan pimpan puolelle, ees käskystä mutta se onkin minun oma pikku pervokiusani.. ; )

Peppureikä on homoille, joita on kyllä omassakin tuttavapiirissäni, mutta jos SITÄ haluaisin, niin voisin saman tien naida miestä, ihmistä jota voi "ymmärtää" ja ainakaan sillä ei ois ikinä peeämässiä tai menkkoja. Mut kun on hetero niin pimppaan kiitos : )

En mäkään runkkaa korvaan ; )
 
Viimeksi muokattu:
Se-vierailija
Naiseni on esittänyt toiveen, että panisin häntä kakkoseen. Itse en ole asiasta kovin innostunut, mutta kiinnostaisi tietää, mitä nainen siitä voi saada? Osaako joku peppuseksistä pitävä nainen kertoa?
Vaimosi on antanut jo kun toisen panna jäyäntä peppuun ja nauttinut siitä... nyt sinä saat antaa hänelle nautintoa!! Et ole seensimmäinen....
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
Tyydytän etärakasta naimalla peppuun kun nainen dildoilee vaginassa. Usein miten hän itse ehdotta tai on pylly pysyssä odottamassa, nauttii. Tuplastakin on keskusteltu mut ei vielä olla toteutettu, nähtävästi fantasioi :) kahdesta miehestä. Kannattaa kokeilla, liukkaria kehiin jos on iso aisa.
Kyllä on nautinto kun mies nai perseeseen ei satu yhtään kun käyttää liukkaria voi samalla itse hieroa klitorista minua nussitaan molempiin reikiin mikä ihanuus
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä