Nainen ja ryhmäseksi.

  • Viestiketjun aloittaja nainen 1964
  • Ensimmäinen viesti
nainen 1964
Mieheni ehdotuksesta kokeilimme ns. kolmatta pyörää vuosia sitten ja sen jälkeen olemme harrastaneet tätä 2-3 kertaa kuukaudessa. Alkuun tällainen seksi tuntui minusta ahdistavalta ja sen jälkeen tuli aina jonkinlainen morkkis. Mieheni mielestä se oli ihan ok. ja hän piti siitä.
Muutaman kerran jälkeen sain ensimmäisen orgasmini vieraan miehen kanssa ja aloin pitää siitä.
Mieheni kanssa seksi sujuu hyvin mutta kuitenkin viikon kohokohta on kahden miehen kanssa rakasteleminen. On muilla samanlaisia kokemuksia? Miltä teistä on tuntunut? Onko kokeilu jatkunut ja vakiintunut ?
 
Kokenut eukko
Mies järjesti yhteisen 50-vuotispäivän kunniaksi ison bukkaken. Meillä oli synttärit saman viikon sisään. Noin puolitoista tusinaa miestä saatiin mukaan. Oli aika syntista ja sai pitkään saunoa että mähmät lähtivät irti.
 
neepi
tahtoisin kokeilla sitä ns. kolmatta pyörää, mutta mieheni ei suostu, että hänen lisäksi olisi toinen mies. Hän suostuisi asiaan jos mukana olisin toinen nainen ja minä en haluaisi sitä ollen kaan mieheni pelurin taustoista on vaikea ajatella, että hän sen kokemuksen jälkeen haluaisi enää minua. mitä tehdä?
 
mimosa_5
neepi, jos et voi luottaa mieheesi, miksi miehesikään luottaisi sinuun. Kyllä minusta tuossa asiassa kannattaa edetä vasta, kun molemmat voivat luottaa samalla tasolla. Ajattele, että miehesi voisikin olla bi, ja tämä kolmas pyörä bi-mieskin veisi hänet mukanaan =) Tai itse ihastuisit toisen paljon parempiin sänkytaitoihin tai rehellisyyteen, jota et omassa pelurimiehessäsi näe. Rakastatko toista niin paljon, että torjuisit jopa rakkauden tämän sinulle paljon paremman miehen kanssa? Kaikenlaista voi oikeasti sattua.
 
mimosa_5
Piti äskeiseen lisätä, että miehesikin voi siksi kieltäytyä, ettei luota sinuun. Katso vaan, tykkääkö hän netistä/dvd:ltä kuitenkin katsella dp/gangbang-pätkiä. Jos katselee, tuskin hän itse tilannetta välttämättä kokee vastenmieliseksi.
 
Make 54
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa_5:
Piti äskeiseen lisätä, että miehesikin voi siksi kieltäytyä, ettei luota sinuun. Katso vaan, tykkääkö hän netistä/dvd:ltä kuitenkin katsella dp/gangbang-pätkiä. Jos katselee, tuskin hän itse tilannetta välttämättä kokee vastenmieliseksi.
Sulla se ongelma taitaa olla
 
kummi
Aika kova loukkaus on etta toivoo jonkun toisen miehen kanssa seksia kuin omansa. Aika torkeeta ehdottaa sita toiselle pain naamaa. Eikai kukaan oikeastaan halua toisen koskevan omaan kumppaniinsa tai mitaan semmosta. Toki myonnan etta minun sanojani kannata siis silletavalla ottaa kun en ole parisuhteessakaan.
Itsepahan tiedat mutta en sinuna ehdottelisi enaa mitaan mika selvasti tuntuu pahalta toisesta. On se aika henkinen veitsenisku kuitenkin. Ei se muiden kanssa meneminen ja tuleminen seksimielessa parisuhteeseen kuulu oikeasti. Itsepahan vastaat joten tee mita lystaat.
 
34v. naimisissa,
Mulla oli aloittajan kanssa jotakuinkin samanlainen juttu vuosia sitten. Nyt asia on kuitenkin jäänyt pois, liekö ikä tehnyt tehtävänsä? Oli aikansa hauskaa ja kiihottavaa, nyt vain muistellaan juttuja mieheni kanssa. Muutamia kymmeniä kertoja se oli kivaa mutta sen jälkeen hiipui vähitellen. Meillä oli kolmas pyörä, ei koskaan sen useampia. Mieheltä tuo vaatii hyvää itsetuntoa, myöskään mustasukkaisuus ei kuulu kuvioihin. Kun olen kuunnellut kanssasisarieni kertomuksia, ei tuo nyt mitenkään erikoista tai ihmeellistä ole, jos ei nyt ihan normijuttujakaan. Elämä on...
 
fuckerrrr
omalla kohdalleni en voisi ikinä kuvitella harrastavani sitä mieheni kanssa. siinä iskee ihan tavallinen omistushalukateus. hyvässä ja turvallisessa kaveriporukassa tosin onnistuu ja on hauskaa:) painotus sanalla turvallisessa. mutta taas, suosittelisin kaikkien olevan vapaita.....
 
M 1950
Minulla on kokemuksia kolmantena olemisesta, siis miehenä.
Tietysti ensimmäinen kerta oli paljolti tunnustelua ja aristelua. Toiset kerrat sitten jo pystyy nauttimaankin, riippuu kylläkin kovin kaikista kumppaneista. Positiivisuutta ja iloista mieltä pitää olla.
Jatkuvaa kokemuksistani ei tullut, ei ollut tarkoituskaan. Nyt ajattelen kyllä että pidempi suhde useamman samanhenkisen kanssa olisi aivan ihanaa.
Kyllä elämästä pitää nauttia.
 
mimosa_5
Varmasti, joskus olisi kiva päästä jotain orgioita vetämään. Ei vaan tuttavapiiri tahdo olla noita sopivan ystävällisen pervoja, vaan aika konservatiivisia. Rento illanvietto nakuna ja kuka tahansa saisi panna toista, jos vaan tahtoo. Ei mielellään hirveän rumia ihmisiä mukaan. Kaikki silleen menossa mukana pelimiestyyliin ja itsevarmuutta mukana aiempien kokemusten myötä. Olisi aika kiihottavaa saada useampaa munaa pitkään ja hartaasti, ja nuolla pilluakin..
 
Nautiskelijat
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa_5:
Varmasti, joskus olisi kiva päästä jotain orgioita vetämään. Ei vaan tuttavapiiri tahdo olla noita sopivan ystävällisen pervoja, vaan aika konservatiivisia. Rento illanvietto nakuna ja kuka tahansa saisi panna toista, jos vaan tahtoo. Ei mielellään hirveän rumia ihmisiä mukaan. Kaikki silleen menossa mukana pelimiestyyliin ja itsevarmuutta mukana aiempien kokemusten myötä. Olisi aika kiihottavaa saada useampaa munaa pitkään ja hartaasti, ja nuolla pilluakin..
Tekstisi on kuin minun ja kumppanini koneelta. Olemme juuri tuonlaista ajatelleet toteuttaa.
Rentoa illanviettoa samanhenkisten pervojen kanssa, jossa saa tehdä kaikkea kivaa kenen kanssa haluaa, kunhan ei loukata ketään. Ehdottomalla luottamuksella ja iloisella mielellä. Sais nuolla ja paneskella ketä vaan haluaa, ja missä kokoonpanossa tahansa. Pääasia että kaikki saavat toteuttaa salaisimpiakin fantasioitaan, nauttia satasella.
Selvänä ongelmana on se että sopivia samanhenkisiä on ilmeisen vähän, vähiten kaveripiirissä.
No, joka tapauksessa alamme kehitellä pikku hiljaa asiaa ja yritämme päästä toteutukseen asti.
Tiedämme että tätä tapahtuu, mutta hyvin hiljaisissa vesissä, ei niistä lauleta ympäriinsä.
 
miesnäkökulma
No voi jessus, että tällaisistakin pitää mainita. Useinhan noissa on netti-ilmoitusten perusteella ideana parien kesken kaikkea puuhata ja ehdoton ei on sinkkumiehille. Sitä sitten vaan täytyy kärvistellä täällä yksin..
 
Nautiskelijat
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa_5:
Missäs päin Suomea nautiskelette?
Jos nyt otetaan tuollainen ympyrä: Helsinki-Hämeenlinna-Tampere-Pori-Turku. Niissä kilometreissä ei tule matkaa liikaa.
Joku kysyi tuolla pikkukikkelistä ja pienirintaisesta. No niillähän nyt ei ole tietenkään mitään merkitystä, ihmiset otetaan ihmisinä. Lapsellinen mittailu ja minkälainen kukin on, täytyy jättää pois. Kunhan ollaan fiksusti, toisia huomioivasti ja örveltämättä liikkeellä.

Aikuisten yhdessäolo ei ole sitä että mittaillaan toisia mitoilla. Jos joku kiinnostaa niin siitä vaan tekemään tuttavuutta. Kovin rajallisella asenteella ei tietenkään saa suhtautua.
Saatte te muutkin tätä suunnitella, tehdään tästä yhteistä kivaa.
Totta kai pitää ensin netteillä ja tutustua, jokainen kertoa mitä suunnilleen haluaa.
 
neepi
Alkuperäinen kirjoittaja kummi:
Aika kova loukkaus on etta toivoo jonkun toisen miehen kanssa seksia kuin omansa. Aika torkeeta ehdottaa sita toiselle pain naamaa. Eikai kukaan oikeastaan halua toisen koskevan omaan kumppaniinsa tai mitaan semmosta. Toki myonnan etta minun sanojani kannata siis silletavalla ottaa kun en ole parisuhteessakaan.
Itsepahan tiedat mutta en sinuna ehdottelisi enaa mitaan mika selvasti tuntuu pahalta toisesta. On se aika henkinen veitsenisku kuitenkin. Ei se muiden kanssa meneminen ja tuleminen seksimielessa parisuhteeseen kuulu oikeasti. Itsepahan vastaat joten tee mita lystaat.
Mutta asia ei vain ole noin kun mieheni edotti kolmatta pyörää jo kauan ennen omia ajatuksiani... Sitten kun aloin hänen sanoista ajattelemaan asiaa niin halusit itsekki kokeilla mutta hieman eri tavalla minun kannaltani katsottunu paremmin....
 

Yhteistyössä