Nainen ja ryhmäseksi.

  • Viestiketjun aloittaja nainen 1964
  • Ensimmäinen viesti
larb
Eri ihmiset tarvits
evat erilaista tyydytystä. itse mieQlelläni olen mukana tässä kuvatussa kimpassa yhtenä panemassa tai mikä kiihottaisi kovasti, nuolemassa myös.



OTE=Kaiikkia kokeillut;10992817]Oin .kai 1rinr4.15y kun pojat krri hmimpassa nai. Nyt olen 23v ja haluttaa vieläkin kippapano. Kun ei löydy nuorempia löydy niin olen ollut vanhempien miesten Se on kiihhottutavaa kun rupeavat riisumaan ja naivat vuorollaan. Siinä tulee ihan horomainen olo jos kuusikin miestä tyydyttää itseään. Minkäs välille haluille voi.[/QUOTE]

er
 
Kokemuksia
Eri ihmiset tarvits
evat erilaista tyydytystä. itse mieQlelläni olen mukana tässä kuvatussa kimpassa yhtenä panemassa tai mikä kiihottaisi kovasti, nuolemassa myös.



OTE=Kaiikkia kokeillut;10992817]Oin .kai 1rinr4.15y kun pojat krri hmimpassa nai. Nyt olen 23v ja haluttaa vieläkin kippapano. Kun ei löydy nuorempia löydy niin olen ollut vanhempien miesten Se on kiihhottutavaa kun rupeavat riisumaan ja naivat vuorollaan. Siinä tulee ihan horomainen olo jos kuusikin miestä tyydyttää itseään. Minkäs välille haluille voi.
er[/QUOTE]

Olen 18v nainen ja muuten en saa montaa miestä samaanaikaan muuten kun teen sitä rahasta. Vanhemmat miehet maksavat kun saavat pitää kippakivaa nuoren pillusta. Itse nautin kun montakin miestä osallistuu samaan aikaan, jotenkin nautin siitäkin kun pitävät huorana ja käyttää hyväkseen pilluani.
 
Viimeksi muokattu:
heikki.murula@pp2.inet.fi
yhdess
Mieheni ehdotuksesta kokeilimme ns. kolmatta pyörää vuosia sitten ja sen jälkeen olemme harrastaneet tätä 2-3 kertaa kuukaudessa. Alkuun tällainen seksi tuntui minusta ahdistavalta ja sen jälkeen tuli aina jonkinlainen morkkis. Mieheni mielestä se oli ihan ok. ja hän piti siitä.
Muutaman kerran jälkeen sain ensimmäisen orgasmini vieraan miehen kanssa ja aloin pitää siitä.
Mieheni kanssa seksi sujuu hyvin mutta kuitenkin viikon kohokohta on kahden miehen kanssa rakasteleminen. On muilla samanlaisia kokemuksia? Miltä teistä on tuntunut? Onko kokeilu jatkunut ja vakiintunut ?
 
Viimeksi muokattu:
heikki.murula@pp2.inet.fi
Viimeksi muokattu:
heikki.murula@pp2.inet.fi
Olen 18v nainen ja muuten en saa montaa miestä samaanaikaan muuten kun teen sitä rahasta. Vanhemmat miehet maksavat kun saavat pitää kippakivaa nuoren pillusta. Itse nautin kun montakin miestä osallistuu samaan aikaan, jotenkin nautin siitäkin kun pitävät huorana ja käyttää hyväkseen pilluani.
[/QUOTE]


Hessu tässä hei.Niin tunnen mienkiito kaohtaasi:Ystävän minulla ei ole ollut ryhmäsexiä,mieleni toki tekisi.Siksi uskallankin lähestyä sinua,koska sinulla on jo kokemusta.Kuinka monta miestä pystyt kerralla käsittelemään?Koska minulla ei ole kertaakaan.Mutta mieleni tekisi?Ottaisimme vähän siirediä,eikö tämä sitten lähde eteenpäin.Olen tällaine pidän aivan rohkeasti että puhun totta,rakkaudellinen,hellä ja herkkä-lisäten vielä olen romatikko.Tässä on Hessu pienoiskoossa/eli haluan tavata sinut+mitä sitten tuleman pitää.Rakkaudella Hessu.Kaikkkea hyvää kanssasi.Rakkaudella Hessu:)
 
Viimeksi muokattu:
Ryhmäkimppasetti
Vaikka nyt tämä ketju on ajautunut liialliseen spämmiin, mutta nostetaan kuitenkin, koska on suosituin aiheeseen liittyvää, eli kimppakiva. Itse miehenä suhtaudun niin, että 2M+1N on ehdoton ei mulle, koska en saa siitä mitään irti. Taas jos otetaan 2M+2N, niin homma on ihan ok, koska naisia on kaksi. Tällöin suostuisin jopa tupla-penetraatioon, jos joku haluaa, kunhan kuvioissa olisi toinen nainen vaikka runkkaamassa tai nuolemassa. Itse pidän riskinä, että jos vieras nainen olisikin paremman näköisempi kuin omani, se olisi häritsevää. 2N+1M setissä siihen vieraaseen naiseen pitäisi suhtautua vähän niinku leikkikaluna, käytetään ja heitetään pois. Tällöin ei jäisi mitään tunteita. Olemme molemmat yli 30, ja mieleen tulisi ottaa joku tosi nuori pikkupillu mukaan, tyyliin just 16v täyttänyt. Harmi että ne eivät vaan osaa mitään. Mutta tämmöistä ajatuksen virtaa näin miehen silmin. Olisihan se ihan hauskaa nähdä, kun joku toinen vaimoani nai, mutta eipä siinä saisi mitään muuta itselleen hyödyllistä. Toisaalta taas, kun kimppakivasta voi olla isotkin seuraumukset parisuhteeseen, niin ei viitsi ottaa mitään semmosta settiä, jos itse ei saa siitä paljoakaan irti. Jos vaimoni haluaisi toista miestä, niin ehdottaisin ehdottomasti parikimppaa, ei 2M+1N.
 

Yhteistyössä