Nainen, jota seksi ei kiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyhä Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pyhä Maria

Vieras
Hei,

Olen alkanut hyväksyä sen ettei seksi sytytä minua, vaikka miehet kiinnostaa minua. Olen varmaankin aseksuuali. Olen pitänyt itseäni omituisena, aika pitkään, sillä olen yli 40 v. Joten olen aiemmin yrittänyt "kouluttaa" itseäni: erilaisia suhteita, olla avoin, olla rento, antanut itselleni aikaa. Pidän halailusta ja suukottelusta, mutta itse yhdyntä turhauttaa. En ole saanut orgasmia yhdynnässä ja ylipäätään koko säheltäminen on kokolailla tylsää. Jos haluan vaginaorgasmin, saan sen itse parhaiten tehtyä, mutta enpä sitäkään pahemmin harrasta. Olisin kiinnostunut miehistä, joita seksi ei myöskään viehätä, mutta miten sellaisen löytää. Eipä taida olla minkäänlaista nettitreffipalstaa...

Uskoisin että homma alkaisi ehkä toimia ja kiinnostaa, jos löydät sellaisen miehen, jonka kanssa voit paljon halia ja suukotella. Siis PALJON. Tietysti hän täytyisi olla sellainen, johon voi luottaa. Uskoisin että jos tämmöisen onnistuisit löytämään, niin homma voisi onnistua pitkän esileikin kautta, jossa ei todellakaan pidetä mitään kiirettä, vaan nautiskellaan, pidetään hauskaa, eikä tehdä hommasta mitään suoritetta.

Tosi harva nainen saa orgasmin yhdynnässä ilman että stimuloi klitorista. Olet siis siinä suhteessa ihan normaali.

Näinkin voi olla. Ja varmaan onkin. Onneksi en kuitenkaan kärsi seksin puutteesta, mikä voisi olla aika tuskaa. Ehkä jonain päivänä kävelee vastaan mies, jonka kanssa nautin tai sitten hän on oikeasti aseksuaali.

On paljon ihmisiä, joille seksi ei nyt vaan ole niin kovin keskeinen asia elämässä. Nykyinen seksuaalikeskeinen kulttuuri hiukan vääristääkin mielikuvaa - ihminen on paljon muutakin kuin seksikone ;) Onneksi! muuten ei syntyisi tiedettä eikä taidetta.. Älä ota stressiä. Harrastuksen ja kaveruuden myötä jos löytää poikakaverin, niin se painopiste on valmiiksi niin paljon ystävyydessä ja muussa yhteisessä tekemisessä, ehkä se seksipuolikin asettuu sille kuuluvaan osaan sivuharrastuksena :)

Olemme olleet naimisissa pian kahdeksan vuotta ja aina on mieheni ollut se aktiivinen osapuoli. Kun hän tekee aloitteen nautin, ja pari kertaa olen jopa saanut orgasmin kun on ollut täysin stressitöntä eikä vanhat asiat ole tulleet väliin sillä seksin hetkellä. Mieheni tietää että sytyn kyllä kun hän aloitteen tekee-silti seksiä on välillä vain kerran kuukaudessa koska minä en aloitetta jostain syystä pysty tekemään. Meillä on pieniä lapsia (alle kymmenen) kaksi kappaletta ja molemmat poikia-en halua seksiä silloin kun lapset ovat kotona, ja hoitoon saamme lapsia kerran kuukaudessa...silloin kyllä minäkin olen aktiivinen kun lapset ovat poissa ;) ja uskallan välillä jopa hurvitella. Mies on välillä turhaantunut tähän järjestelyyn enkä yhtään ihmettele, ei ole kuitenkaan tietääkseni vieraisiin mennyt..

Yhteistyössä