Nainen kavalsi vähävaraisille lapsille tarkoitettua hyvää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi miehet eivät koskaan kavalla varoja.. eiku 🤔

Mutta törkeää, niin törkeää kavaltaa rahoja, jotka on tarkoitettu lasten hyväksi!

Trump ja poikansa muuten ohjasivat hyväntekeväisyyteen lahjoitettuja omiin tarpeisiinsa.
Trump myös lähettää ohjuksia ja pommeja kaupunkeihin. Se ei kuitenkaan oikeuta minua tai sinua räjäyttämään ikävän naapurin asuntoa.

Jostakin syystä viime aikoina kovin moni rahojen kavaltamiseen liittynyt uutinen on kertonut naistekijästä. Tässäkin tapauksessa syntynyt 1975, mistään nuoruuden osaamattomuudesta ei siis ole kysymys.

Tapaus on ikävä todiste siitä, miten Sofia Virran kiivaasti puolustamien sote-järjestöjen taloutta hoidetaan - veronmaksajien rahalla on kiva ostella kaikenlaista kivaa itselle ja läheisille kun kukaan ei valvo...
Wille Rydman on oikealla asialla, hänen pitäisi vain saada paljon isommat sakset. ✂️

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Trump myös lähettää ohjuksia ja pommeja kaupunkeihin. Se ei kuitenkaan oikeuta minua tai sinua räjäyttämään ikävän naapurin asuntoa.

Jostakin syystä viime aikoina kovin moni rahojen kavaltamiseen liittynyt uutinen on kertonut naistekijästä. Tässäkin tapauksessa syntynyt 1975, mistään nuoruuden osaamattomuudesta ei siis ole kysymys.

Tapaus on ikävä todiste siitä, miten Sofia Virran kiivaasti puolustamien sote-järjestöjen taloutta hoidetaan - veronmaksajien rahalla on kiva ostella kaikenlaista kivaa itselle ja läheisille kun kukaan ei valvo...
Wille Rydman on oikealla asialla, hänen pitäisi vain saada paljon isommat sakset. ✂️
En usko, että kyse on niinkään sukupuolesta kuin sitä, että tietynlaiseen asemaan hakeutuu tietynlaisia ihmisiä. Usein se, että pääsee paikalle, jossa on "valtaa" ja edes mahdollisuus väärinkäytöksiin vaatii tietynlaista persoonaa.

Minusta järjestöjen toimintaa ja rahankäyttöä pitäisi tosiaan valvoa huomattavasti tiukemmin ja siitä vastuu tulisi sitouttaa taholle, joka myös jakaa rahaa.

Rydman piti varsin hyvän puheen eduskunnassa koskien järjestörahoitusta ja sitä, miten tarpeellista niiden väärinkäytöksiä on suitsia. Olen hänen kanssaan samaa mieltä. Olen hämmästynyt, jos joku tästä asiasta on eri mieltä.

Ymmärrän toki, miksi Rydman herättää tunteita. Mutta, siitä huolimatta, että hän on ainakin menneisyydessään ollut törppö, hän on erinomainen politikko. Selkeä, asian ytimessä ja ytimekäs. Hän ei sorru samanlaiseen paasaamiseen ja keuhkoamiseen kuin monet vihervasemmiston naiset. Olisi hyvä, jos nämä naiset ottaisivat oppia siitä miten esiintyä vakuuttavasti ja ilmaista itseään selkeästi. Se vaahtoaminen ja kimittäminen ja mesoaminen on noloa.

Yhteistyössä