Hae Anna.fi-sivustolta

Nainen kokeili nettideittailua

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä sinkku, 12.07.2016.

1. sinkku Vierailija

Nainen kokeili, minlaisia vastauksia saisi deittipalvelussa kauniilla kuvalla mutta kamalalla profiilitekstillä ja käytöksellä. Yllättäen miehet eivät pahemmin välittäneet vastenmielisestä luonteesta, vaan viestittelivät naiselle innokkaasti. Miehille näytti kelpaavan minkälainen nainen tahansa, kunhan ulkonäkö mielytti.

Eikö deittisivustoilla merkitse mikään muu kuin ulkonäkö mitään?

2. kkkeeeek Vierailija

Tuo on myös livenä todeksi todistettu. Joillekin kelpaa millainen paskahousu tahansa, kunhan on kaunis. Kaikki miehet eivät toki ole noin pinnallisia, helmiäkin heistä löytyy.

3. tomaattimurska Vierailija

Juuri samaa olen itsekin ihmetellyt. Olen 58 vuotias nainen ja miesten mielestä ikäloppu Vaikka olen koulutettu, raitis, tupakoimaton, hyvin toimeentuleva, hoikka ja hyvävartaloinen. Ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Viestejä ei vain tule vaikka on valokuva ja kaikki. Tällaista tämä on . Eri palstoja olen kokeillut. Nuoret miehet tarjoavat seksiseuraa. Siinä palstojen tarjonta ja sitä en ole etsimässä.

4. huokaus!! Vierailija

Ja paljon elämänkokemusta ja sen tuomaa viisautta......

5. joojaa Vierailija

Tuossa ei ole kyllä mitään yllättävää. Ihan turha tutkimus!

6. Man's Vierailija

Suurin osa noissa deittipalveluissa ja etenkin ilmaisissa palveluissa pyörivistä etsii vaan seksiseuraa tai lyhyttä suhdetta. Siksi toi profiiliteksti ei merkkaa niin paljoa kuin ulkonäkö. Moni jättää tekstit lukematta kokonaan ja tekee rankingia ihan vaan kuvan perusteella. Jos itse on liikkeellä tositarkoituksella ja haluaa, että potentiaaliset kumppanit ovat samanmielisiä, niin silloin kannattaa valita jokin tunnettu ja luotettava deittipalvelu. Ja sellainen palvelu, joka on suunnattu rakkautta ja vakavaa parisuhdetta etsiville. Täällä hyvä kirjoitus aiheesta: Nettideittailu vakavaa parisuhdetta etsivälle. Ja muuten, ilmaiset seuranhaku sovellukset on pahimpia. Jos rakkautta etsii, kannattaa valita maksullinen sivusto. Maksullisella sivustolla on laadukkaampi jäsenpohja.

7. tätäseon Vierailija

Komppaan tätä. Ihan samoja kokemuksia täälläkin. :eek:

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri