Nainen, mikä miehessä kiihottaa ?

  • Viestiketjun aloittaja Partner ?
  • Ensimmäinen viesti
Partner ?
Arvoisat naiset, kertokaapa minulle ja ""kilpakosijoille"" , mikä ja minkälainen miehen pitää olla, että nainen on on valmis lähtemään pikku seikkailuun.
Vaikkapa ravintolassa, taikka kesäisellä tanssilavalla.
Tehoavatko pukeutuminen ja muu rakennettu ulkokuori ? Vai onko niin, että voimakkaan oloinen keho ja lihakset viestittävät naiselle myös kyvystä sukupuolipartnerina ?
Entäpä onko sillä väliä, onko mies kalju vai tuuheahiuksinen ponnaripoju ? Parta, vai parraton ?
Esiintymiskyky ?
Kertokaa meille miehille, olemme pelkkänä k...orvana.
 
vierailija
Arvoisat naiset, kertokaapa minulle ja ""kilpakosijoille"" , mikä ja minkälainen miehen pitää olla, että nainen on on valmis lähtemään pikku seikkailuun.
Vaikkapa ravintolassa, taikka kesäisellä tanssilavalla.
Tehoavatko pukeutuminen ja muu rakennettu ulkokuori ? Vai onko niin, että voimakkaan oloinen keho ja lihakset viestittävät naiselle myös kyvystä sukupuolipartnerina ?
Entäpä onko sillä väliä, onko mies kalju vai tuuheahiuksinen ponnaripoju ? Parta, vai parraton ?
Esiintymiskyky ?
Kertokaa meille miehille, olemme pelkkänä k...orvana.
Iso muna.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Meikläisellä suju nuorena naismarkkinoilla hyvin ku ulkonäkö oli poikkeava muista. Mulla oli pitkä rasvanen heviletti pitkälle alaselkään asti, leuassa jotai rumannäköstä sotkupartaa pikkasen ja ihan tavalliset vaatteet verkkarit ja t paita ja vaatteita en vaihtanu ku kerra viikossa. Hiki hais ja tukassa takkuja ja käytöski herätti huomiota en ollu sika enkä mielistelijä mä olin kova äijä etäisen oloinen ja samallaine miesten ja naisten seurassa. Mut mun jutut ja puheet oli omituisiin aiheisiin keskittyviä alieneita sun muuta yliluonnollista ja henkistä ja hevirockiin ja peleihin. Yhtää en välittäny ulkonäöstä olin laiha ku narkkari.
 
vierailija233
en osaa tehdä mitään listaa. Yleisolemuksen on oltava sellainen, että tulee tunne siitä, että uskaltaisi lähteä mukaan. Pukeutumiseen en juuri kiinnitä huomiota. Sen verran toki, että en lähtisi epäsiistin tyypin mukaan, jolla on epämääräisiä tahroja vaatteissa tai paha haju. Toki tässä nyt pitää sulkea pois tilanteet, joissa mies on selvästi tulossa töistä ja tavataan kun mies on työvaatteissa yms. Kaikki on niin tilannekohtaista... avoimuus on ehkä suurin tekijä, olen jättänyt lähtemättä monen miehen mukaan, jotka ovat vastailleet ympäripyöreästi tai minua koko ajan myötäillen, sellaisesta herää aina epäilykset.

Loppujen lopuksi kai tärkein asia on se, että mies on ihan rehdisti oma itsensä. Sellaisen huomaa ja se herättää luottamusta.
 
Parasta ikinä
en osaa tehdä mitään listaa. Yleisolemuksen on oltava sellainen, että tulee tunne siitä, että uskaltaisi lähteä mukaan. Pukeutumiseen en juuri kiinnitä huomiota. Sen verran toki, että en lähtisi epäsiistin tyypin mukaan, jolla on epämääräisiä tahroja vaatteissa tai paha haju. Toki tässä nyt pitää sulkea pois tilanteet, joissa mies on selvästi tulossa töistä ja tavataan kun mies on työvaatteissa yms. Kaikki on niin tilannekohtaista... avoimuus on ehkä suurin tekijä, olen jättänyt lähtemättä monen miehen mukaan, jotka ovat vastailleet ympäripyöreästi tai minua koko ajan myötäillen, sellaisesta herää aina epäilykset.

Loppujen lopuksi kai tärkein asia on se, että mies on ihan rehdisti oma itsensä. Sellaisen huomaa ja se herättää luottamusta.
Olen eronnut nainen eikä minua ole pantu vuoteen. Tapasin ison mustan afrikkalaisen miehen. Hän oli hurjan komea. Hän nuoli pilluani ja levitti reikääni ja työnsi sinne kieltään useamman kerran. Olin ihan liekeissä. Viimein hän työnsi paksun kyrpänsä sisääni ja aalkoi panemaan. Maailma musteni silmissäni ja huusin suoraa huutoa. Hän pisti housut suuhuni, ettei naapurit kuulisi, että saan kyrpää. Hän jaksoi painaa kauan ja sain monta orkkua. Koskaan ei nussiminen ole tuntunut niin hyvältä. En koskaan saanut ex-mieheni käsittelyssä orkkuja. Jalkoväli kostuu, kun ajattelenkin tämän afrikkalaisen isoa kyrpää ja annan hänelle aina pillua, jos hän haluaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä