nainen naisen kanssa, onko miehelle pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sex in the cottage
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sex in the cottage

Vieras
Olen naimisissa oleva lasten äiti. Mulla on ihana naisystävä jo parin vuosikymmenen takaa. Ystävystyttiin jo teineinä. Nuorena pussailtiin usein ja auta armias niitä ravintola/tanssikeikkoja kun yhdessä tanssittiin jotain lambadaa! Miehet kävi kuumana ja illan panot oli varmat. Kokeiltiin myös kolmen kimppaa, ei ollut hyvä juttu.

Nyt olin sen kanssa kahdestaan mökillä. Juotiin, juteltiin ja naurettiin. Ykskaks oltiinkin alasti ja toistemme rinnoissa kiinni ja pimpitkin tutkitiin. Aamulla ei mitään morkkista mutta vähän naureskeltiin.

En todellakaan ajatellut että petin miestäni. Vaan en myöskään koskaan kerro mitä tapahtui. Ja tiedän tasan tarkkaan kun seuraavan kerran yhdessä ystävättäreni kanssa juopotellaan...

Miehiä yleensä kai kiihottaa nainen + nainen yhdistelmä, mutta mitä jos se osuukin oikeasti omalle kohdalle?

Olen nähnyt vaimoni suutelevan toisen naisen kanssa ja omat reaktioni ovat olleet, no sanoisin aikas neutraalit. On joskus pikkusievässä maininnutkin että minkähänlaista mahtais olla naisen kanssa. En kuitenkaan ole koskaan tivannut tai udellut onko asia mennyt kokemukseen. Ilmeisesti olemme jonkin verran suvaitsevaisia. En määrittele onko pettämistä vai ei, mutta itse toki sallisin vaimolleni tämän. ...ja lisäyksenä vielä, toki ajatus kiihottaa....

Suutelu ja sen sellainen nyt menee, mutta jos sänkypuuhiin päädyt jonkun muun kuin puolisosi kanssa, se on pettämistä, vaikka kuinka perustelisit asiaa.

Miltä itsestäsi tuntuisi, jos miehesi panisi toisten miesten kanssa?

Ensi alkuun voi olla hyvinkin huumaavaa molemmille,mutta miestä alkaa ennenpitkää kalvaa epäily että nainen osaa asiat ehkä paremmin ja siinä vaiheessa miehet alkavat kinuamaan mukaan,siihen se sitten kiinnostus loppuukin.Tuttavapiirissä on jopa käynyt niin että vaimo on lähtenyt naisen matkaan tosin suhde ei ole kestänyt kovinkaan pitkään.Jos molemmilla on perheet,on tapaamiset vaikeita sovittaa rutiineihin puolin ja toisin.Mutta puollan kuitenkin tätä myönteisesti sillä kun on molempiin ajatukset,ei niitä kukaan estää saa.

Yhteistyössä