NAINEN NAUTTII USEAMMASTA MIEHESTÄ!

  • Viestiketjun aloittaja JK40
  • Ensimmäinen viesti
JK40
Olen tästä jossain aiemminkin nähnnyt juttua. Olisi kiva kuulla naistenkin kommentteja miltä heistä tuntuu tämä asetelma. Ainakin olen kuullut että erittäin monella naisella monen miehen hoitoon pääseminen on ykkösfantasioita? Onko näin?

Kuulun 5 henkiseen ystäväporukkaan. Me olemme hoidelleet vuosien varrella useampia yhteisiä naisia ja hauskaa on kaikilla ollut. Joskus meillä on ollut ilmoitus netissä ja tosi moni nainen on vastannut ja sitä kautta sovittu tapaamisesta sekä siitä mitä tehdään ja missä rajat menee.
Useimmat ovat olleet yksittäisiä naisia mutta myös pareja on ollut mukana. Useimmissa pareissa mies on ollut jollain tavalla mukanna hoitelemassa naistaan mutta joskus mies on halunnut vain katsella.

Naiset on tykänneet melko monenlaisesta meiningistä. Aina on ollut suihinottoja, piparin syöntiä ja normaalia panemista vuoronperään sekä yhtäaikaa. Moni on halunnut 2 kalua sisään yhtäaikaa pimppan ja anaaliin, jotkut jopa 2 miestä pimppaan yhtäaikaa. Aika kivalta näyttää tuntuvan yksi mies sisällä ja toinen/toiset kutittaa tai nuolee klittaa yhtäaikaa.
Alistetusta asemasta pitää moni, vähän sidettä silmille ja muutakin lievää sitomista. Mitään satuttamisia ja extremeä ei ole pyydetty emmekä olisi suostuneetkaan.

Yleensä 2-3 tunnin kyydit ovat taanneet naisihmiselle unohtumattoman nautinnon ja paikat helliksi pariksi päiväksi. Tosin muutama olisi halunnut niin montaa miestä ja niin kauan kuin suinkin olisimme pystyneet "toimittamaan".

Lopuksi pari havaintoa ja oppia. Aika jännää mutta kaikki naiset ovat olleet jälkeenpäin kovin huolissaan siitä saiko jokainen mies kunnon nautinnon ja oliko jokainen mies häneen tyytyväinen. Naisilla on tavallaan orientaatio ottaa jokainen mies ikäänkuin yksilönä ja yhtenä henkilönä aktissa itsensä kanssa, vaikkakin ryhmässä on voinut olla 8 miestä.

Toisaalta kaikki joilta olen kysynyt ovat sanoneet, että yhden ja kahden miehen välillä on iso ero, siis onko yhtäikaa 2 kanssa vaiko yhden. Myös siinä onko 2 vai 3 kanssa on eroa. Sen sijaan moni on kokenut että kun miehiä on enemmän kuin 3 niin enää ei juuri huomaa eroa, onko heitä 3-10. Näinpä moni asiaa harrastava nainen päätyy, kokeilun jälkeen, kolmeen kaveriin, tai ainakin moni sanoo että siinä voi riittävästi keskittyä aina yhteenkin mutta saa kuitenkin kunnolla kestävyyttä ja erilaisia asentoja (eim. imeä/ottaa sisään) yhtäaikaa tai saada tuplaa/triplaa. Neljän knassa homma menee joidenkin mielestä jo liian sekavaksi. Ellei sitten ole koko viikkoa tai viikonloppua käytössä...

Mielelläni juttelen lisää jk40(ät)luukku.com .... jos joku haluaa kysellä...

Kun olemme kaikki varattuja tahoillamme, ja usein nainenkin, niin jo se takaa että homma on 110% luottamuksellista ja kaikinpuolin turvallista. Ainakin on meillä ollut... Kokemukset pelkästään täysin mahtavia ja positiivisia....
 
Ihminen
Ranskassa pidetään viriilinä ihmistä jolla on useampia kumppaneita, siis positiivisesti. Niitä kumppaneita on sit sekä naisilla että miehillä. Eli maassa maan tavalla, antakaa ihmisten elää elämää, kuka tässä on tuomari.
 
Maria
Olen tästä jossain aiemminkin nähnnyt juttua. Olisi kiva kuulla naistenkin kommentteja miltä heistä tuntuu tämä asetelma. Ainakin olen kuullut että erittäin monella naisella monen miehen hoitoon pääseminen on ykkösfantasioita? Onko näin?

Kuulun 5 henkiseen ystäväporukkaan. Me olemme hoidelleet vuosien varrella useampia yhteisiä naisia ja hauskaa on kaikilla ollut. Joskus meillä on ollut ilmoitus netissä ja tosi moni nainen on vastannut ja sitä kautta sovittu tapaamisesta sekä siitä mitä tehdään ja missä rajat menee.
Useimmat ovat olleet yksittäisiä naisia mutta myös pareja on ollut mukana. Useimmissa pareissa mies on ollut jollain tavalla mukanna hoitelemassa naistaan mutta joskus mies on halunnut vain katsella.

Naiset on tykänneet melko monenlaisesta meiningistä. Aina on ollut suihinottoja, piparin syöntiä ja normaalia panemista vuoronperään sekä yhtäaikaa. Moni on halunnut 2 kalua sisään yhtäaikaa pimppan ja anaaliin, jotkut jopa 2 miestä pimppaan yhtäaikaa. Aika kivalta näyttää tuntuvan yksi mies sisällä ja toinen/toiset kutittaa tai nuolee klittaa yhtäaikaa.
Alistetusta asemasta pitää moni, vähän sidettä silmille ja muutakin lievää sitomista. Mitään satuttamisia ja extremeä ei ole pyydetty emmekä olisi suostuneetkaan.




Yleensä 2-3 tunnin kyydit ovat taanneet naisihmiselle unohtumattoman nautinnon ja paikat helliksi pariksi päiväksi. Tosin muutama olisi halunnut niin montaa miestä ja niin kauan kuin suinkin olisimme pystyneet "toimittamaan".

Lopuksi pari havaintoa ja oppia. Aika jännää mutta kaikki naiset ovat olleet jälkeenpäin kovin huolissaan siitä saiko jokainen mies kunnon nautinnon ja oliko jokainen mies häneen tyytyväinen. Naisilla on tavallaan orientaatio ottaa jokainen mies ikäänkuin yksilönä ja yhtenä henkilönä aktissa itsensä kanssa, vaikkakin ryhmässä on voinut olla 8 miestä.

Toisaalta kaikki joilta olen kysynyt ovat sanoneet, että yhden ja kahden miehen välillä on iso ero, siis onko yhtäikaa 2 kanssa vaiko yhden. Myös siinä onko 2 vai 3 kanssa on eroa. Sen sijaan moni on kokenut että kun miehiä on enemmän kuin 3 niin enää ei juuri huomaa eroa, onko heitä 3-10. Näinpä moni asiaa harrastava nainen päätyy, kokeilun jälkeen, kolmeen kaveriin, tai ainakin moni sanoo että siinä voi riittävästi keskittyä aina yhteenkin mutta saa kuitenkin kunnolla kestävyyttä ja erilaisia asentoja (eim. imeä/ottaa sisään) yhtäaikaa tai saada tuplaa/triplaa. Neljän knassa homma menee joidenkin mielestä jo liian sekavaksi. Ellei sitten ole koko viikkoa tai viikonloppua käytössä...

Mielelläni juttelen lisää jk40(ät)luukku.com .... jos joku haluaa kysellä...

Kun olemme kaikki varattuja tahoillamme, ja usein nainenkin, niin jo se takaa että homma on 110% luottamuksellista ja kaikinpuolin turvallista. Ainakin on meillä ollut... Kokemukset pelkästään täysin mahtavia ja positiivisia....


Ja teidän vaimot/kumppanit kotosalla???? tyydytetty??? Tai ehkä sunkin vaimo käy panettamassa itsensä toisella miesporukalla? Teettekö tätä oman tyydytyksen takia vai luuletteko harrastavanne seksiterapiaa??? Ihan rehellisesti voin sanoa että kuuluu mun fantasioihin, mutta tulee myös jäämään fantasiaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Nainen
Vastaisin edelliseen että pariseksin kuihtuminen uutuudenviehätyksen jälkeen saattaa johtua erotiikan ja toteutusten puutteesta. Ajoissa kannattaa alkaa toteuttamaan molempien fantasioita. Miesten ja naisten fantasiat kohtaavat hyvin, kuten tässäkin naisen ja monen miehen asetelmassa.
 
Annika
Ja teidän vaimot/kumppanit kotosalla???? tyydytetty??? Tai ehkä sunkin vaimo käy panettamassa itsensä toisella miesporukalla? Teettekö tätä oman tyydytyksen takia vai luuletteko harrastavanne seksiterapiaa??? Ihan rehellisesti voin sanoa että kuuluu mun fantasioihin, mutta tulee myös jäämään fantasiaksi.
Himosi jää näin tyydyttämättä. Ankean parisuhteen historia saattaa olla lyhyt, samoin se että suuri tyydytys on muuttunut rumiksi fantasioiksi, joita "ei saa toteuttaa". Miesjoukko antaa naiselle valtavan nautinnon.
 
Viimeksi muokattu:
Annika 12
Himosi jää näin tyydyttämättä. Ankean parisuhteen historia saattaa olla lyhyt, samoin se että suuri tyydytys on muuttunut rumiksi fantasioiksi, joita "ei saa toteuttaa". Miesjoukko antaa naiselle valtavan nautinnon.

Kyllä se Annika on kiinni siitä taidosta. Ei mies joukon määrästä. Hyvä parisuhde panija on tyytväinen laatuun ei määrään.
Sinulla ei taida olla kokemusta siitä. Se joka on hiljaa rakkauselämästään on yleensä helvetin tyytyväinen elämäänsä.
 
Viimeksi muokattu:
Annika
Kyllä se Annika on kiinni siitä taidosta. Ei mies joukon määrästä. Hyvä parisuhde panija on tyytväinen laatuun ei määrään.
Sinulla ei taida olla kokemusta siitä. Se joka on hiljaa rakkauselämästään on yleensä helvetin tyytyväinen elämäänsä.
Ymmärrän mihin pyrit, mutta eikö ole ankeaa että vasta JOS MIES ON ÄÄRETTÖMÄN PYSTYVÄ niin sitten on hyvin. Eikö miehet aseteta mahdottoman tehtävän eteen. "Huonoja" miehiä hyljeksitään. Onko hyvä peruste, että sinulla on tämä onnellisuus ihan täydellistä. Pikkuisen haukut mielestäni huonoja. Miksi? Oletko oikeudenmukinen? Pyritkö hyvään? Vai haluatko kertoa että itse olet hyvä ja sinulla on kaikki hyvin? Ja vielä hiljaisilla menisi hyvin. Etkö tosiaan halua edes ajatuksissasi auttaa niitä äänekkäitä tyytymättömiä. Minusta useimmat ovat tyytymättömiä onnellisuuskuplassaan. Siksi myös lähes kaikki eroavat.

En ole tarjoamassa kaikille heti joukkopanoa, mutta siinä ei ole ainakaan mitään potenssiongelmaa, koska kaikenlaisia tarvitaan. Miehet ovat kuin jalkapallojoukkue, joka yhdessä nauttii ja pyrkii yhteiseen tyydytykseen. Miehet kiihottuvat valtavasti kun näkevät toisen touhussa. Kaikki toimii.
 
Viimeksi muokattu:
Ymmärrys
Ymmärrän mihin pyrit, mutta eikö ole ankeaa että vasta JOS MIES ON ÄÄRETTÖMÄN PYSTYVÄ niin sitten on hyvin. Eikö miehet aseteta mahdottoman tehtävän eteen. "Huonoja" miehiä hyljeksitään. Onko hyvä peruste, että sinulla on tämä onnellisuus ihan täydellistä. Pikkuisen haukut mielestäni huonoja. Miksi? Oletko oikeudenmukinen? Pyritkö hyvään? Vai haluatko kertoa että itse olet hyvä ja sinulla on kaikki hyvin? Ja vielä hiljaisilla menisi hyvin. Etkö tosiaan halua edes ajatuksissasi auttaa niitä äänekkäitä tyytymättömiä. Minusta useimmat ovat tyytymättömiä onnellisuuskuplassaan. Siksi myös lähes kaikki eroavat.

En ole tarjoamassa kaikille heti joukkopanoa, mutta siinä ei ole ainakaan mitään potenssiongelmaa, koska kaikenlaisia tarvitaan. Miehet ovat kuin jalkapallojoukkue, joka yhdessä nauttii ja pyrkii yhteiseen tyydytykseen. Miehet kiihottuvat valtavasti kun näkevät toisen touhussa. Kaikki toimii.
Tiedätkö että mies yleeensä löytää metsästysvaistollaan sen helvetin hyvän panijan. Ryhmäseksin harrrastajat on minun tiedon kokemuksen mukaan aina noita pieni munaisena kokevia hennon kiihottumisasteen omaavia. Joten tosi tilanteessa pikku mulkku porhaltaa kohti aktia ja löystyy jo heti. Seuraava hyökkää kehiin. Annika sulla on todella säälittävää aktis jos sinä näistä tyypeistä tyydyt. Jäät aina ilman sitä ruuannviimeistely liekitystä jos tuohon tyydyt. Jos oma mies on tuo yksi noista niin erohan siitä tulee niiin kuin totesit.
Sinulla on vielä paljon kokematta. Ryhmäsekstailulla saat tauteja ja horon maineen helpoiten. Jos nautinto kiinnostaa niin siihenkin pitää meditoida ja lukea ja kokea asentojen hurma. 5 mulkun venytys piparilla se nautinto on sama yhtälö kuin sillä illuuusiolla mitä esität. Ole rehellinen itselle. Jos mies on surkea eikä halua mitään oppia niin sellaisen jättäisin minäkin.
 
Viimeksi muokattu:
tänäänkin
Ennemmin fantasioin siitä että on 2 naista ja yksi mies. Ei yhtään kiihota monta miestä ja joka reikään 2-3 keppiä. Nainen osaa paremmin käsitellä naista, ei siihen tarvita kuin yksi mies lisäksi.

Minulle riittää yksi (oma) mies kerrallaan, siltikin saadaan menemään se 2-3 tuntia ja paikat on hellänä. Lihakset on nytkin kipeät kun päivällä vedettiin kunnon sessiot, oli niin sateinen päivä että se on mennyt kotona oleillessa.
 
Nainen, kokematon
Mieheni on ehdotellut minulle kolmannen mukaanottamista. Olen ollut asialle kielteinen, mutta nyt törmäsin blogiin, jossa asiaa käsiteltiin eri näkökulmasta. Oma mies, on vaan sanonut, että olisi kiihottavaa nähdä kun sua pannaan erittelemättä sen tarkemmin omia tuntojaan.

Tämän blogin
http://janitanmaailma.blogspot.fi/2013/08/nain-mieheni-taivutteli-minut.html?m=1

Lukeminen sai minut kuitenkin kiihottuneeksi, että kiinnostuneeksi tuosta ryhmäkokemuksesta. Siis mieheni saisi nautintoa seuratessaan sivusta, mutta onko kukaan oikeasti kokeillut tällaista. Kokemuksia?
 
susa
Minä olen nauttin useammasta miehestä yhtäaikaa. Välillä oma mies mukana ja välillä katselee ja kuvaa. Voin suositella jos tämmöisestä haaveilee nii toteuttakaa ihmeessä. Ja sitä sperman määrää kun on monta miestä, ihanaa ja nautin!!!!
 
vierailija N
Nykyään ihmiset on avoimia ja kokeilunhaluisia. Minä olen harrastanut pitkään seksiä kahden miehen kanssa. Usein on tullut puheeksi että hieman useampikin mies voisi olla mukana ja miksei nainenkin. Hiljattain koin jotain uutta ja kyllä se tuntui hyvältä. Tämä mies kaksikko tuli taas luokseni mutta tällä kerralla heidän mukana oli kolmas mies. Normaalit juttelut ja sitten mentiin makuuhuoneeseen, tällä kertaa miehet sitoivat käteni ja peittivät silmäni. Oli kiihottavaa ja jännittävää kun ei nähnyt. Miehet kaatoivat päälleni reilusti öljy alkaen hyväilemään minua, sitten yksi työnsi kalunsa huulilleni ja aloin nuolemaan sitä. Tämä oli arvatenkin se uusi kaveri koska kalu oli valtavan paksu, paljon palsumpi kuin näillä kahdella tutulla. Yksi alkoi hyväillä pilluani sormin ja hetken kuluttua työnsi sauvan sisääni. Aloin olla lähellä saamista kun sauva otettiin pois ja sain sisääni aitoa, sain tämän uuden tuttavuuden paksun kalun sisääni yhden puristellessa rintojan ja kolmas työnsi kalinsa imettäväksi. Kohta tunsin kun mies veti kalunsa ulos ja ruiski siemennesteet vatsalleni. Joku ouristeli ja läpsi rintojan aika kovaa, sitten taas minun pilluun työnnettiin sormet. Mies joka sormetti minua hieroi samalla klitorista ja sain rajun orgasmin. Mies jatkoi, tunsin kuinka hän kaatoi lisää öljyä ja työnsi monta sormea sisääni jatkaen runkkaamista. Sitten koin jotain uskomatonta, tunsin kun mies työnsi koko kätensä varmaan rannetta myöten sisääni työnnellen hitaasti edestakaisin samalla pyörittäen hieman kättään. Se oli ihaanaa vaikka välillä sattuikin. Siteet otettiin pois ja kädet vapautettiin jonka jälkeen yksi nai pilluuni ja toinen suuhuni kunnes laukesivat. Tämän jälkeen uusi mies komensi minut polvilleni ja nai takaapäin työntäen samalla sormen anaaliin. Sitten mies lopetti hetkeksi ja sanoi että nyt saat perseeseen. Hiljakseen hän työnsi paksun kalunsa anaaliin ja alkoi rajun nussimisen. Huusin että sattuu mutta mies jatkoi kunnes laukesi. Joskus haaveilen oikein isosta miesporukasta niin että nussisivat kaikki vaan vuorotellen minua pilluun. No taas yhtä kokemusta rikkaampana. Mukavaa oli, mutta noin paksua kullia en enään anaaliin halua. Muutenkin se sattuu jos työnnetään liian syvälle.
 

Yhteistyössä