Nainen on mieluummin kaksi viikkoa ilman seksiä kuin nettiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Suoritinvalmistaja Intelin teettämän tutkimuksen mukaan naiset luopuvat kahdeksi viikoksi mieluummin seksistä kuin internetistä.

Intel teetti tutkimuksen selvittääkseen internetin tärkeyttä amerikkalaisten ihmisten keskuudessa. Tutkimuksen suoritti Harris Interactive ja siihen vastasi 2119 amerikkalaista.

Enemmistö ei voisi elää ilman nettiä
Tutkimuksen mukaan 65 prosenttia aikuisista ei voisi elää ilman internetiä. 71 prosenttia vastaajista piti internet-yhteydellä varustettuja laitteita tärkeänä tapana pysyä kärryillä tärkeistä uutisista.

Tutkimuksen yllättävä löydös oli se, että 46 prosenttia naisista olisi kahden viikon ajan mieluummin ilman seksiä kuin nettiä. Kyselyyn vastanneista miehistä netin vuoksi seksistä luopuisi 30 prosenttia.

Netti jätti tärkeydessään jälkeen kaapeli-tv:n, ravintolaillalliset, shoppailun ja kuntosaliharrastuksen.

http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article197890.ece?s=r&wtm=tietoviikko/-15122008

Tuohan on ihan itsestäänselvyys! :whistle: Useampikin kuin harva on nettiin koukussa kuin kala.

Jos vaihtoehtoina olisi kaksi viikkoa ilman nettiä tai puoli vuotta ilman seksiä, niin vielä sittenkin luopuisin ennemmin seksistä!
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Jos mulla mies olisi, niin kyllä olisin kaksi viikkoa ilman nettiä kuin ilman seksiä.

kyllä mä ainakin saisin seksiä vaikka joka päivä vaikkei miestä ookkaan.

Jaa, ei mua ainakaan ilman parisuhdetta kiinnosta saada seksiä joka päivä.

Yhteistyössä