Nainen on naiselle susi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wolf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wolf

Vieras
Tätä palstaa kun on seurannut muutaman kuukauden, niin alan ymmärtää paremmin koko yhteiskuntaa ja sen toimivuutta. Lehtien palstoilla kirjoitetaan, miten naisen euro on 80snt, naiset ei pääse johtajiksi, jne. Mutta kuulkaas siskot, kyllä me itse sen kuopan olemme kaivaneet. Ei se miesten vika ole. Nainen näköjään on naiselle susi. Eipä ihme, että miehet pääsevät etenemään vetämällä yhtä köyttä ja kaveria ei jätetä -hengellä, kun me naiset sillä aikaa keskitymme tallomaan toisiamme ja vetämään mattoa toistemme jalkojen alta minkä ehdimme. Voi voi, ei voi todeta muuta kuin että surullista on...

Jeah. Näin on.

Ja jollei muuta keksitä, viritellään toistemme päänmenoksi "kauneussääntöjä" ja vahditaan tarkkaan, onko joku lihava, laiha, karvaton, karvainen, onnellinen, onneton...

Mutta minäpä olenkin hyvä jätkä! :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Jeah. Näin on.

Ja jollei muuta keksitä, viritellään toistemme päänmenoksi "kauneussääntöjä" ja vahditaan tarkkaan, onko joku lihava, laiha, karvaton, karvainen, onnellinen, onneton...

Mutta minäpä olenkin hyvä jätkä! :saint:

Niin minäkii! :D

Näin on. Me naiset olemme niin kateellisia toisillemme, että ennemmin suomme esim. tavoittelemamme aseman epäpätevälle miehelle kuin toiselle naiselle. Omalla alallani on vähemmistö naisia ja täytyy kyllä sanoa, että harvoin naiskollegalta on tukea saanut, miehillä taas on omat hyvät veli-verkostonsa meilläkin. Toisaalta en ole itsekään tainnut naiskollegoita tukea niin kuin olisi pitänyt.

On se vaan niin vaikeaa joillekin ihmisille, jos toinen menestyy, työssä tai rakkaudessa. Olen kokenut omakohtaisesti, kun aloin seurustella mieheni kanssa, hänen ystävänsä yritti mustamaalata miestäni kaikin tavoin, että olisin luopunut leikistä. En luopunut ja nyt mulla on mitä ihanin mies. Liekö ollut ns. oma lehmä ojassa sillä "ystävällä" tiedä häntä, eipä ole paljoa häntä näkynyt.
Kyllähän sen näkee monesti jossain julkisissa tiloissa, kun kaunista naista "vihataan" katseella. Siis toiset naiset, ei tietenkään kaikki, mutta niin se vaan on. Jos olet kaunis, ja toinen nainen on miehensä kanssa liikkeellä, niin saat kyllä murhaavia katseita, jos sen mies on katsellut sua. Vaikka et itse olisi edes vastannut katseisiin. Reilua. :(