Nainen petti, mitä nyt?

  • Viestiketjun aloittaja Petetty
  • Ensimmäinen viesti
zica
Parempi irtaantua naisesta.

Nainen selkeästi ei ole valmis sitoutumaan - ainakaan yhteen ihmiseen. Hän etsii seuralaisia ilmeisesti useampiakin?

Jos hän ei nyt pääse elämään tuota elämää, voi se tulla vastaan tulevaisuudessa. Mitä jos teillä olisi tässä vaiheessa lapsia ja yhteinen asuntovelka?

Nainen saattaa vielä haluta sinut tulevaisuudessa omakseen tämän vaiheen jälkeen, se onnistuuko moinen sitten enää silloin, riippuu sinusta.
 
vierailija
Miten kauan tuo neiti on ollut sinkkuna ennen kuin tapasitte. Jos hän oli juuri eronnut, on saattanut vain hakea laastaria. Moni mies tai nainen ei osaa olla yksin! Kerrot että teillä on yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia? Oletko varma että ne ovat yhteisiä vai oletko kenties mennyt asioiden edelle. Tiedän kokemuksesta kun toinen alkaa puhumaan yhteenmuuttamisesta jne on vaikea joskus sanoa että hetkinen - hiljennä vauhtia! Ehkei hän oikeasti ole kiinnostunut muttei toisaalta halua loukata. Ehkä kannattaisi nostaa kissa pöydälle ja keskustella mitä kumpikin oikeasti haluaa! Joka tapauksessa minulle tuli tunne että häneltä sinun suhteesi valitettavasti puuttuu se click tai kipinä. Oletko mahdollisesti liian kiltti ja mukautuvainen häntâ kohtaan ja siksi hän hakee säpinâä muualta. Valitettavasti nainen usein haluaa miehestä pientä machoa eikä mitään tohvelisankaria. Oletko aina valmiina häntä varten ja omat tarpeesi jäävät hänen jalkiohinsa? Jos tuo neiti arvostaa sinua miehenä, ei hän hypi sängystä toiseen.
 
no hyi
Naisen mukaan pettämisen oli tapahduttava, jotta saa ko miehen pois mielestään (joka oli kuvioissa ennen parisuhdettamme ja jonka kanssa asioita oli jäänyt selvittämättä). Nyt toki tullut ilmi tämän jälkeen, että nainen on jo houkutellut toistakin miestä luokseen yökyläilemään baari-iltana.
No voi herramunjee. Et sitten sinä riittänyt naiselle että olisi exä unohtunut, vaan piti hypätä jonkun randomin ukon kanssa sänkyyn. Eikä vissiin sekään riittänyt exää mielestä karkoittamaan, vaan piti yrittää jotain toistakin houkutella sänkyyn. Ja sinäkö uskoit tuon selityksen ihan legitiiminä?

En kehtaisi edes myöntää olevani yhdessä tuollaisen naisen kanssa, enkä todellakaan yrittäisi saada suhdetta toimimaan. Juoksisin kauas ja lujaa. Ja jos niin teet, valmistaudu siihen että nainen juoksee sitten perässä, itkee ja rukoilee ja lupaa. Mutta älä ota takaisin.

Mietin minkälainen edellinen pitkä suhteesi oli, jos tällaisen kelpuutat? Oletkohan hyvää suhdetta koskaan kokenutkaan? Hieman enemmän itsetuntoa omaavat miehet eivät tällaisia l*tkia kelpuuttaisikaan, harmi että huonoitsetuntoiset miehet takaavat sen että tällaiset naiset jatkavat samaa käytösmallia ja silti saavat poikaystäviä. Jos ei kukaan koskisi tikullakaan voisi käytös muuttua.
 
Viimeksi muokattu:
sorry
Olemme olleet parisuhteessa puoli vuotta. Nainen on tänä aikana pettänyt minua ja nyt asia on tullut ilmi. Nainen ei tiedä mitä haluaa tulevaisuudelta. Olen hänen sanojensa mukaan kiinnostava ja tykkää minusta, mutta samalla pohtii että "ei tiedä, haluaisiko silti elää sinkkuna".

Mitä ehdottaisitte tässä tilanteessa? Onko järkevintä päästää hänestä irti, pitää "taukoa" vai jatkaa seurustelua jos hän niin haluaisi?

Haluaisin toimia niin, että jossei nyt, niin joskus mahdollisesti tähtien ollessa oikeassa asennossa voisimme vielä palata yhteenkin. Eli tapahtuu mitä tahansa, haluaisin jättää hänelle itsestäni kuvan mielenkiintoisena ja tavoittelemisen arvoisena henkilönä.

Jos nainen sanoo, ettei ole ihan varma suhteesta, ei kannata roikkua. Pistä poikki, ei hän sinusta välitä.
Se, palaatteko joskus yhteen on ihan toinen juttu.
Mielenkiintoinen ja tavoittelemisen arvoinen et hänelle ole, enkä usko, että tulet koskaan olemaankaan. Ei hän muuten olisi noin lyhyen suhteen aikana jo ehtinyt pettämään.
 
Viimeksi muokattu:
Supernainen
Vai että pitäisi vielä saada naisen kunnioitus, kun tämä petti.heh heh, kuule sunkaltaisia aisankannattajia on ihan julkisuudessakin pahimmassa tapauksessa hoidat tulevaisuudessa ämmän huoranpenikoita omina lapsinas.
 
KokemustaOn
Pistä lumppu kävelemään samantien. Ei taatusti jää tuohon kertaan pettäminen.

Olemme olleet parisuhteessa puoli vuotta. Nainen on tänä aikana pettänyt minua ja nyt asia on tullut ilmi. Nainen ei tiedä mitä haluaa tulevaisuudelta. Olen hänen sanojensa mukaan kiinnostava ja tykkää minusta, mutta samalla pohtii että "ei tiedä, haluaisiko silti elää sinkkuna".

Mitä ehdottaisitte tässä tilanteessa? Onko järkevintä päästää hänestä irti, pitää "taukoa" vai jatkaa seurustelua jos hän niin haluaisi?

Haluaisin toimia niin, että jossei nyt, niin joskus mahdollisesti tähtien ollessa oikeassa asennossa voisimme vielä palata yhteenkin. Eli tapahtuu mitä tahansa, haluaisin jättää hänelle itsestäni kuvan mielenkiintoisena ja tavoittelemisen arvoisena henkilönä.
 
Viimeksi muokattu:
Petetty
Joka tapauksessa minulle tuli tunne että häneltä sinun suhteesi valitettavasti puuttuu se click tai kipinä. Oletko mahdollisesti liian kiltti ja mukautuvainen häntâ kohtaan ja siksi hän hakee säpinâä muualta. Valitettavasti nainen usein haluaa miehestä pientä machoa eikä mitään tohvelisankaria. Oletko aina valmiina häntä varten ja omat tarpeesi jäävät hänen jalkiohinsa? Jos tuo neiti arvostaa sinua miehenä, ei hän hypi sängystä toiseen.

Nimenomaan tämä taitaa olla se homman pointti meillä. Naisen keskivaikean masennuksen johdosta olen pyrkinyt muokautumaan ja auttamaan arjessa parhaani mukaan. Aika vässykkä olohan tässä on tullut, mutta mitäpä sitä ei ihminen rakkauden vuoksi tekisi.

On sitten yhteistä tulevaisuutta tai ei, niin parasta taitaa olla nyt pelastaa viimeiset itsetunnon rippeet ja edes vähän saada naisen silmissä arvostusta sanomalla "Kiitos hei." ?

T. Jatkossa itseensä keskittyvä
 
Viimeksi muokattu:
Petetty
Miten kauan tuo neiti on ollut sinkkuna ennen kuin tapasitte. Jos hän oli juuri eronnut, on saattanut vain hakea laastaria. Moni mies tai nainen ei osaa olla yksin! Kerrot että teillä on yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia? Oletko varma että ne ovat yhteisiä vai oletko kenties mennyt asioiden edelle. Tiedän kokemuksesta kun toinen alkaa puhumaan yhteenmuuttamisesta jne on vaikea joskus sanoa että hetkinen - hiljennä vauhtia! Ehkei hän oikeasti ole kiinnostunut muttei toisaalta halua loukata. Ehkä kannattaisi nostaa kissa pöydälle ja keskustella mitä kumpikin oikeasti haluaa! Joka tapauksessa minulle tuli tunne että häneltä sinun suhteesi valitettavasti puuttuu se click tai kipinä.

Se tässä hassuinta onkin, että nainen on tehnyt aloitteen ja tullut juttelemaan, ehdottanut seurustelua, kertonut haluavansa sanoa "rakastan sinua", kysynyt lupaa kutsua "kullaksi", puhunut ensimmäisenä avioliiton unelmasta, halunnut ensimmäisenä viedä esiteltäväksi perheelleen, ehdottanut yhteen muuttoa ja jopa lähettänyt spostiin ehdotuksia omistusasunnoista.

Siksi kaikki näin nopealla aikataululla tapahtunut on saanut täällä osoitteessa ajatukset melko sekaviksi.

Mutta näinhän se on, että minun olisi tullut olla itsekkäämpi, irtaantua enemmän ja näin pitää itsetuntoni (joka on ravissut suhteen myötä aivan pohjalle) korkealla. Tämä yhdistettynä hitaampaan etenemiseen ja tällöin olisin säilyttänyt mielenkiintoni naisen silmissä ja kenties tilanteemme olisi nyt toinen.

Enää ei taida olla mahdollisuuksia korjata tilannetta? Ellei sitten tulevaisuudessa kemiat taas kohtaa pidemmän tauon jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Vierailija
Nimenomaan tämä taitaa olla se homman pointti meillä. Naisen keskivaikean masennuksen johdosta olen pyrkinyt muokautumaan ja auttamaan arjessa parhaani mukaan. Aika vässykkä olohan tässä on tullut, mutta mitäpä sitä ei ihminen rakkauden vuoksi tekisi.

On sitten yhteistä tulevaisuutta tai ei, niin parasta taitaa olla nyt pelastaa viimeiset itsetunnon rippeet ja edes vähän saada naisen silmissä arvostusta sanomalla "Kiitos hei." ?

T. Jatkossa itseensä keskittyvä

Keskivaikea masennus? Tässä teidän suhteessa taidat olla se psykologi pikemminkin kuin rakastaja. Minusta tuo teidän suhde ei ole millään tasolla tasapainoinen! Pikemminkin tuntuu että homman nimi on lähimmäisriippuvuus! En tiedä taustaasi mutta oletko mahdollisesti lapsena/nuorena joutunut olemaan aikuinen ja huolentimaan ehka vanhemmistasi sen sijaan että olisit saanut olla lapsi/nuori? Tunnet ehkä itsesi tarpeelliseksi tuon neidin kanssa? Toivottavasti et ole rakastunut rakastumiseen...
 
Viimeksi muokattu:
Petetty
Keskivaikea masennus? Tässä teidän suhteessa taidat olla se psykologi pikemminkin kuin rakastaja. Minusta tuo teidän suhde ei ole millään tasolla tasapainoinen! Pikemminkin tuntuu että homman nimi on lähimmäisriippuvuus! En tiedä taustaasi mutta oletko mahdollisesti lapsena/nuorena joutunut olemaan aikuinen ja huolentimaan ehka vanhemmistasi sen sijaan että olisit saanut olla lapsi/nuori? Tunnet ehkä itsesi tarpeelliseksi tuon neidin kanssa? Toivottavasti et ole rakastunut rakastumiseen...

Millä tavalla suhteemme ei ole tasapainoinen? Näin lähellä olevana en kykene näkemään asiaa yhtä selkeästi.

Olen saanut elää lapsuuteni lapsena. Toki perheen vanhimpana lapsena on ollut muita lapsia enemmän vastuullisuuttakin. Mutta en mielestäni ole joutunut toimimaan aikuisena. Mitä meinaat lähimmäisriippuvuudella?

En tunne itseäni normaalia tarpeellisemmaksi tämän neidin kanssa. Olen pyrkinyt auttamaan tarvittaessa, huomioimaan hänen tarpeitaan sekä kannustamaan mm. liikkumaan/ruokailemaan. Hänellä on vaikeita hetkiä, niin olen joustanut omista tarpeistani, mutta olen myös saanut toki elää omaakin elämääni.

Harmittaa, jos liialla joustamisella olen antanut itsestäni kuvan että olen poljettavissa = ei herätä tällöin naisessa vaistoja, että miehestä kannattaisi pitää kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
jjjjjjjj
Nyt mies, helv****, otat itseäs niskasta kiinni! Ei tuollaista kuulu sietää! Ei, vaikka olisi minkä näköinen pirkko! Ei tarvitse enää muuta, kuin laitat vain viestin, että homma oli siinä. Simple as that! Älä enää pidä yhteyttä naiseen, tee mitä tahansa muuta kuin mieti häntä/suhdettanne. Muuten jäät junnaamaan kaipuuseen ja et pääse jatkamaan elämässäsi eteen päin. Sattuu varmasti, mutta se on sen arvoista tulevaisuudessa. Kesä on tulossa, joten kalavedetkin alkavat taas kuhisemaan. Ja hei, niitä kalojahan riittää joten unohda tämä shitti.
 
Pertsa
Jos tuolla slutkalla on ollut masennusta, niin masennushan tarttuu. Voisko sun arvottomuuden tunteet johtua itse asiassa siitä, eikä pettämisestä eli sä olet masentunut. Itse ainakin välttelisin mielenterveyshäiriöisiä kuin ruttoa. Nuori mies, kesä tulee, vaatteet pois ja rannalle. Nuoruudesta pitää nauttia ei toimia terapeuttina hullulle ämmälle.
 
Petetty
Ap:n kannattaa googlettaa sana bipolaarinen mielenhäiriö. Kuvaan kuuluu holtiton seksielämä. Huomaat ettet tiedä mielenterveysasioita.

Suhteessamme tosiaan nainen on seurustelumme aikana hakenut seuraa tältä suhdettamme edeltäneeltä säädöltään sekä suhteen aikana yökerhossa tapaamaltaan henkilöltä. Lisäksi hän hakee ulkonäöllään huomiota herkästi. Nainen nukkuu töiden jälkeen useamman tunnin päiväunet, valvoo yöllä kahteen/kolmeen ja pommiin nukkumisen johdosta myöhästymisiä töistä voi tulla muutama/kk. Hän kokee kovaa tarvetta järjestellä asuntoa päivittäin, vaikka kaikki olisikin kunnossa. Nainen on usein rauhallinen, mutta osaa olla myös erittäin ilkeä keskusteluissa. Itsekkyys on hänessä korostunutta ja läheisyyttä voi antaa vain kun hänelle käy. Naisen omin sanoin osoittaa välittämisensä lahjoilla. (Ja nämä ovat kalliita, muutenkin rahankäyttö on hieman holtitonta ja kohdistuu lähinnä shoppailuun - joutuu pyytämään perheeltään rahaa lainaksi.)

Nyt olimme sopineet miettivämme suhdettamme viime viikon, nainen oli kertonut ystävilleen olevansa sinkku - minun kuitenkin antoi olla käsityksessä että pohdimme tulevaisuuttamme rauhassa. Haukkui minut kaverinsa kuullen julkisella paikalla huutaen/raivoten sekä käskien mennä panemaan x tyttöä. (Ironista, koska itse on toiminut näin suhteessamme.) Seuraavana päivänä ensimmäinen viesti oli ilman mainintaa eilisestä, että "ikävä, tulisitko yöksi". Lisäksi kysyi ahdistuneena viestieni ollessa pekistettyjä, että olenko eroamassa hänestä. (Vaikka itse olikin eilen ystävilleen maininnut olevansa sinkku.)

Miltä tämä kuulostaa?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Millä tavalla suhteemme ei ole tasapainoinen? Näin lähellä olevana en kykene näkemään asiaa yhtä selkeästi.

Olen saanut elää lapsuuteni lapsena. Toki perheen vanhimpana lapsena on ollut muita lapsia enemmän vastuullisuuttakin. Mutta en mielestäni ole joutunut toimimaan aikuisena. Mitä meinaat lähimmäisriippuvuudella?

En tunne itseäni normaalia tarpeellisemmaksi tämän neidin kanssa. Olen pyrkinyt auttamaan tarvittaessa, huomioimaan hänen tarpeitaan sekä kannustamaan mm. liikkumaan/ruokailemaan. Hänellä on vaikeita hetkiä, niin olen joustanut omista tarpeistani, mutta olen myös saanut toki elää omaakin elämääni.

Harmittaa, jos liialla joustamisella olen antanut itsestäni kuvan että olen poljettavissa = ei herätä tällöin naisessa vaistoja, että miehestä kannattaisi pitää kiinni.

Sillä tavalla epätasapainossa että olet tuossa suhteessa antava osapuoli mutta mitä saat tuoltaa naiselta vuorostaan. En ylipäätään käsitä miksi siedät tuollaista kâytöstä. Toisen pettäminen ei ole missään suhteessa hyväksyttävää! Jos toista rakastaa niin ei takuulla halua pettää toista osapuolta! Olet aivan liian mukautuvainen ja siksi tuo tytteli ei arvosta. Rakkaus on toisen ihmisen kunnioittamista!
 
Viimeksi muokattu:
bubu
Nainen ei missaan tapauksessa ole valmis sitoutumaan sinuun tai keneenkaan. Hanen tulisi keskittya itseensa ja alkaa hoitaa masennustaan. Niin kauan kuin han ei tata tee, han ei myoskaan kykene elamaan terveessa parisuhteessa. Han ilmiselvasti on riippuvainen miesten huomiosta ja siita, etta joku on lahella. Selvastikaan sita "click"-aanta hanelle ei teidan suhteessanne kuulunut, mutta epailen etta nainen ei edes aidosti ihastuneena/rakastuneena kykenisi olemaan uskollinen niin kauan kuin hanen tilansa on, mita on.

Sanot, etta sinulla on vahvoja tunteita tata naista kohtaan, mutta totuus on, etta olette olleet yhdessa vasta puoli vuotta ja nain lyhyessa ajassa toista ei kunnolla ole edes alkanut tuntea. Vaikuttaa silta, etta koet enemmankin rakastumista rakastumisen tunteeseen. Tee itsellesi seka hanelle palvelus ja katkaise suhde. Etenkin kun nainen pitaa sinua itsestaanselvyytena. Kuten joku tuossa aiemmin totesi, olet pelkistetysti sanottuna hatavara. Itse mainostaa olevansa sinkku ja sitten tiedustelee sinulta "hataantyneena" oletko jattamassa hanet? Toisin sanoen kysyy, oletko viela kaytettavissa laheisyyteen ja itsetunnon ponkitykseen silloin, kun hanta sattuu huvittamaan.

Itsekin masennuksen lapikayneena ja samankaltaisia ongelmia miesten kanssa (pohjimmiltani itseni kanssa) kokeneena tiedan, millaista naisen arki on eika kenenkaan paikka olisi tuomita hanta tai sinua halustasi auttaa ja olla lasna. Mutta naisen pitaa kasvaa ja sinun pitaa irtautua epaterveesta suhteesta. Ellet toisin paata. Kaikkea hyvaa jatkossa joka tapauksessa!
 
vierailijaolli
Olemme olleet parisuhteessa puoli vuotta. Nainen on tänä aikana pettänyt minua ja nyt asia on tullut ilmi. Nainen ei tiedä mitä haluaa tulevaisuudelta. Olen hänen sanojensa mukaan kiinnostava ja tykkää minusta, mutta samalla pohtii että "ei tiedä, haluaisiko silti elää sinkkuna".

Mitä ehdottaisitte tässä tilanteessa? Onko järkevintä päästää hänestä irti, pitää "taukoa" vai jatkaa seurustelua jos hän niin haluaisi?

Haluaisin toimia niin, että jossei nyt, niin joskus mahdollisesti tähtien ollessa oikeassa asennossa voisimme vielä palata yhteenkin. Eli tapahtuu mitä tahansa, haluaisin jättää hänelle itsestäni kuvan mielenkiintoisena ja tavoittelemisen arvoisena henkilönä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ns. "pettäminen" voi olla naiseltasi eräänlainen hätähuuto johtuen siitä, että et itse ole ollut tarpeeksi läsnä kaikissa parisuhteenne tilanteissa. Naisen vaisto huomaa etäisyytesi ja voi reagoida juuri noin. Pettämistilanteissa syy ei ole aina pettäjässä. Piditkö itse huolta parisuhteestanne?

Elämä ei ole mustavalkoista, vaan siinä on sävyjäkin.
selittäjä huora
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä