Nainen usutti koiraansa lapsen kimppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
8.6.2009 klo 18.18

Järkyttävä tapaus sai alkunsa, kun äiti ja lapsi käyskentelivät kaikessa rauhassa kerrostalon pihalla, Vartti.fi kertoo.

Äidin ja lapsen ulkoiluhetki päättyi kuin veitsellä leikaten, kun paikalle ilmestyi päihtynyt nainen, joka alkoi usuttaa koiraansa puremaan ulkoilijoita.

Uhkaava tilanne sattui Rastilantiellä sijaitsevan kerrostalon pihalla Helsingin Vuosaaressa lauantaiaamuna.

Äiti ja lapsi kuitenkin selviytyivät välikohtauksesta vammoitta, sillä äiti nappasi pienokaisen syliinsa ja pakeni paikalta.

Koira ei loppujen lopuksi ehtinyt purra ketään.

Poliisit hälytettiin paikalle ja he ottivat epäillyn uhkailijan hoiviinsa.

Asiasta kertoneen Vartti.fi:n mukaan nainen on aiemminkin herättänyt pelkoa koiransa kanssa liikkuessaan.

Koska pahoinpitelystä epäilty nainen oli lauantaiaamuna sattuneen tapauksen aikaan tukevassa humalassa, hänet vietiin putkaan selviämään.

Naisen koiran virkavalta puolestaan vei löytöeläintaloon.

Asiasta kertoi Vartti.fi.

IL

Entistä vahvemmin mä oon sitä mieltä että jokainen ihminen pitäis testata ennen ku se saa haltuunsa koiria. Mä oon ollu tätä mieltä kyl jo vuodesta-80 jolloin ikää mulla oli 16v.

Toivottavasti koira saa jostain hyvän hoitajan eikä sitä jouduttais lopettamaan häiriintyneenä :/ . Tuon naisen sais kyllä pistää joksikin aikaa pois miettimään.

Ei normaali koira hyökkää käskystä päälle. Pitää olla suojelukoulutettu koira.
Ottakaa selvää asioista! Vaikka känninen eukko kuinka uhmailee... :) Älkää koiraa syyttäkö!

Yhteistyössä