Nainen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...suuttuu, miksi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

...suuttuu, miksi?

Vieras
Olen sinkuksi alettuani joutunut outoon tilanteeseen. Exvaimoni kanssa tantraseksiä opiskelleena olen kummajainen seurustelu markkinoilla. Jos haluan tavata/seurustella ihanan naisen kanssa uudestaan, täytyy minun esittää tumpeloa miestä seksissä. Useat kerrat on jo käynyt niin että kun olen palvonut naista , ja toteuttanut hänen seksuaalisuuttaan koko yön. Nainen suuttuu minun laukeamattomuuteeni ja jatkuvasti seisovaan(kookas) kaluuni. Eikö nainen nauti orgasmeista? Peilaako nainen omaa seksuaalista kykyään miehen orgasmeista? Olenko liian erikoinen suomalaiselle naiselle? Yrittääkö nainen hallita miestä naisen keinoin, myös seksissä? Luuleeko nainen että orgasmittomana hän olisi jotenkin miestä vahvempi? Ei ymmärrä

...minä en ymmärrä?? Miksi et kerro naiselle, mitä olet harrastanut?? Eihän se todellakaan ole mikään häpeä..päinvastoin! Nämä naiset luultavasti, joiden kanssa olet aikaasi viettänyt, ovat luulleet tai paremmin jollakin tapaa käsittäneet asian niin, etteivät pysty tyydyttämään sinua tarpeeksi, koska et laukea...ja siksi loukkaantuvat ja purkavat sen suuttumuksena sinuun! Kerro ihmeessä asian oikea laita, niin ei tule väärinkäsityksiä!

Kyllä asia tulee mainittua, mutta jos tokaisen suoraan , niin nainen lähtee heti. Seksikyvyn mainostaminen on kuulemma mautonta ,turn offia. Toisaalta kun henkinen olentoni hymyilee, katson kuulemma ylimielisesti hymyillen naista. Itkeekö nainen aina surusta?

...ymmärrän vieläkin vähemmän! Siis ymmärrän sinua, mutta en tapaamiasi naisia. Kyllähän se pistää kieltämättä hieman miettimään/ihmettelemään, jos mies kovin kehuskelee taidoillaan tai kestokyvyllään, mutta eiköhän sun tapauksessas käsittelyn jälkeen pitäis hymy olla huulilla melko pitkään=). Mutta tämä nyt on vain mun mielipide...ja enhän mä ole sun käsittelyssäs ollut, joten en toisaalta tiedä mitkä fiilikset olis varmuudella! Sexiin liittyvät asiat on kyllä niin tapauskohtasia, ettei oikein mitään yleistyksiä kannata käyttää. Mitä itkuun tulee, olen kyllä monesti itkenyt ilosta..ja onnesta...Onneksi!

Nuorista tytöistä ymmärrä että he säikähtävät omaa kyvyttömyyttään. Mutta kun vanhemmat naisetkin ... suuttuvat, puhuvat alistamisesta, syyttävät sovinistiksi? Tuntuu kummalliselta. Olin erään tutun ulkomaalaisen(puola) naisen kans ja hänen käytöksensä oli jälkeenpäin hellää ja palkitsevaa, ei niinkuin suomalaisen naisen agressiivista ja riitaisaa.

...täytyy kyllä jo sanoa, että ongelmahan tuo todellakin näyttää olevan! Toivon kuitenkin, että et luovuta...olisi väärin mielestäni, jos et saisi nauttia haluamallasi tavalla! Jos saa kysyä ja jos haluat vastata, niin mitä kaikkea teet naiselle ja mitä odotat/haluat naisen sinulle tekevän??? Anteeksi, jos kysymys on sopimaton.

Hmm, oletko huomannut esittää asian oikein? Kertonut, että olet nauttinut ja saanut kuivia orgasmeja ja sen ettei ejakulointi ole sinun juttusi. En minä ymmärrä ollenkaan suhtautumista, jos olet tehnyt kumppanille selväksi, että olet kaikin puolin tyydytetty.

Olen monesti huomannut kuinka myrkkyä on tavallinen suomalainen ulkonäköni. Kun tantra tulee puheeksi , on kuin olisin esittänyt isonkin vitsin. Lopulta tilanne kärjistyy... Tavoista tuottaa nautintoa, esim istumalla sylikkäin ja kasvokkain, voi naiselle tuottaa orgasmin joka tuntuu kiertyvän, nopeutuvan spiraalin lailla eri kiihotuspisteiden kautta, leimahtaen lopuksi tajuntaa lamauttavaksi... Anus,selkäranka,niska,rinnat,klitoris,vagina ja kohtu... Ja kierros alusta... jne ... Kiihotuksen ajoitus on vaikein... Vaatii kyllä naisen tuntemista ainakin 100 orgasmin ajalta.

Onko jokainen ap:n kirjoitus todella alkuperäisen. Miehelle annettu kommentti on outo. Töksäyttävä ja toista halventava. Jos kertomastasi poiketen esität asoita naisille samalla tavalla, ei vihastuminen ole mikään ihme.

että sä olet niiden naisten mielestä omahyväinen pikku paska. Toisekseen ihmiset pitävät erilaisesta seksistä ja veikkaan että yhden illan hoidoissa halutaan enempi toimintaa eikä mitään koko yön kohtuhivelyenergiaympyrähomostelua jota voit sitten pidempiaikaisen kumppanisi kanssa harjoittaa. Mekko päälle ap. ja kyllä se siitä.

Lopeta se tantrahöpinä tavallisten ihmisten kanssa, ja palaa maanpinnalle. Jollei se onnistu niin etsi itsellesi tatntratyttö.

Jollet tosiaan ymmärrä mistä naiset ärtyvät, olet melko tavalla etääntynyt oikeasta seksuaalisuudesta.

Te vähän yleistätte minua. Yksinkertaisesti , kysymys oli minun pitkästä erektiosta ja orgasmittomuudesta suhteessa naisen käytökseen. Unohtakaa sana ""tantra"", siitä sanasta alkaa olla helvetinmoinen haitta!

Tantraseksiin sen enempää tutustumattomana voisin pitää aluksi outona, jos minulle vielä lähes tuntematon mies alkaisi sitä kanssani kokeilemaan. Voisi tulla tunne, että osaanko tehdä asioita oikein. Nämä sinun seuralaiset ovat voineet olla epävarmoja tilanteesta ja se on sitten purkautunut suuttumuksena.

Lisäksi tuo särähti korvaan ""olen palvonut naista"". Jos kysymys on kuitenkin vasta uudesta tuttavuudesta, palvominen tuntuu liioitetulta. Kyllä minulla epäilykset heräisivät, jos mies lyhyen tuttavuuden jälkeen alkaa palvoa.

Pystyisitkö aluksi ihan normaaliin seksiin laukeamisineen kaikkineen ja vasta, kun suhde on luottamuksellisella pohjalla tutustuttaisit naisesi tantraseksiin?

Yhteistyössä