Näinkin voi käydä :( (Rakentamisesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Heini"

Vieras
Hei!

Kerrompa oman kokemuksen raksa-ajasta, josta on kulunut nyt tarpeeksi aikaa. Tiivistäen.

Rakensimme miehen kanssa siis omaa kotia, tai siis minä hoidin lapset kotona ja mies oli työmaalla, syömässä kävi kotona. Kävin päivisin lasten kanssa valitsemassa laattoja jne. rautakaupassa, mies luotti minun makuuni.
Näin mentiin, kunnes jossain kohtaa myös mies alkoi ilmaisemaan mielipiteensä materiaaleista väreistä jne. ja yleensä halusi jotain muuta kuin minä ja hänen valintojen mukaan sitten mentiin, olivat ihan ok. Hieman kyllä ihmettelin jo silloin miksi hän nyt puuttuu valintoihin, mutta ajattelin, että toisaalta kiva kun on kiinnostuneempi.

Ihan rakentamisen lopussa sitten selvisi, että miehellä on toinen nainen jonka kanssa oli niitä sisustus materiaaleja valinnut, ja erohan siinä sitten tuli ja siellä ne nyt asustaa sitä taloa. Ihan puistattaa vieläkin se järkytys.

Voi harmi. Kuulostaa kyllä aika törkeelle paskalle koko äijä, että hyvä kun tollasesta kaksnaamasesta pääsit eroon.

Meill projekti köynnisssä, kuukauden päästä valmista. Yllättävän hyvin menny ja on jaksettu vaikka kaikki etuköteen pelotteli....

Kiitos tsempityksestä! Olen jo ihan onnellinen. Tapahtuneesta on jo aikaa. Rankkaa oli silloin. Ihan käsittämätöntä, mitä elämä eteen heittää! Miten joku ihminen voi niin muuttua.

[QUOTE="Heini";22548145]Ai muitakin löytyy!! En ole Porista, en ole kuullut että kenellekkään muulle olisi näin käynyt.[/QUOTE]

Entä Oulusta? Näitä tarinoita valitettavasti riittää..

..tai siis tapahtuuhan eroja paljon rakentamisen aikana ja muuton jälkeen, mutta että ilmoitetaan kylmän viileästi, että ei kannata pakata jne. sinne muuttaa joku muu. Kaikki se minkä vuoksi on jaksanut päivät, suunnitellen, unelmoiden, lasten kanssa eläen, romahtaa sitten hetkessä.

Mulla on kanssa käyny melkein näin. Saatiin talo valmiiksi niin kohta tulikin ero. Ja pian olikin talossa uusi emäntä talossa. Meillä ei onneks ollu lapsia, mutta muuten kyllä ärsytti.
Mutta onneksi nyt elämä hymyilee, mutten ala kyllä enää rakentamaan. Sen verran jätti jälkiä tämä tapaus.

[QUOTE="Heini";22548215]..tai siis tapahtuuhan eroja paljon rakentamisen aikana ja muuton jälkeen, mutta että ilmoitetaan kylmän viileästi, että ei kannata pakata jne. sinne muuttaa joku muu. Kaikki se minkä vuoksi on jaksanut päivät, suunnitellen, unelmoiden, lasten kanssa eläen, romahtaa sitten hetkessä.[/QUOTE]

:'(

Noh, etpä ole ensimmäinen, jolle käy noin..
Eräät tuttavat ehtivät asua uudessa talossaan kaksi viikkoa, kun mies ilmoitti talon menevän jakoon, sillä hän oli löytänyt uuden naisystävän. Erohan siitä tuli. Ex-rouva osti puolet talosta mieheltään ja nykyisin kaikkien osapuolten kannalta tarinalla on ihan onnellinen loppu :)

Ei varmaan lohduta yhtään mutta tuo on varsin yleistä. Meille myös tuli ero rakennusaikana. Mutta saimme kuitenkin välit takaisin kuntoon totaalisen välirikon jälkeen ja jatkoimme elämää yhdessä. Entistä vahvempina.

Yhteistyössä