Näinkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seksihullupihtari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seksihullupihtari

Vieras
Kertokaa hyvät ihmiset "vanhalle", mistä nykymaailman menossa on kysymys?

Olen nainen. Rakastan seksiä oman mieheni kanssa (tuttu ja turvallinen -kyllä). Lämpeän sekunnissa ja saan viidessä/viidessätoista minuutissa. Rakastan nuolla ja tulla nuolluksi. Tykkään pukeutua ja leikkiä roolipelejä tms. Olen nuoruusvuosina harrastanut ryhmäseksiä. Olen uskollinen, en harrasta syrjähyppyjä.

En pidä SM-seksistä, perspanoista, vessaleikeistä tms. "omituisuuksista".

Nyt olen kohdannut ihmisiä, jotka ed. mainituista syistä haukkuvat minua pihtariksi, vaikeaksi, vaikka miksi. Minulle on pariin otteeseen ehdotettu ryhmäseksiä, ei pelkästään nämä nykyisen haukkujat, vaan ihan baari-illassakin. Minulle on ehdoteltu salaisia tapaamisia ja ties mitä, helpon seksin toivossa. Kun en suostu, olen aikaisemmin mainittuja.

Onko nyt todella niin, että ihmiset eivät nykypäivänä arvosta naista, joka EI ole jakorasia, uskoton ja valmis kaikkeen???????

Olen todella hämmentynyt. Arvostan itseäni niin paljon, etten tee mitään mitä en halua tehdä. Tuntuu oudolta, etteivät ihmiset voi ymmärtää yhtälöä seksuaalisesti erittäin aktiivinen, mutta uskollinen nainen? Miksi pitäisi olla totaalinen jakorasia, että tulisi hyväksyntää? Rrrrrakastan seksiä mieheni kanssa ja se tyydyttää minut täydellisesti. Harrastamme seksiä niin useasti kuin tarvis, harrastan myös omaa kivaa vaihtelun vuoksi. Olen täydellisen tyydyttynyt nainen ja hyvällä omatunnolla.

Tuollaista asennetta on helppo arvostaa! Jatka samaan malliin. Miehesi arvostaa sinua juuri tuollaisena.

Jos tuttavasi tarvitsevat paskaa päälleen ryhmässä ja piiskaa niin että amalgaamit lentää hampaista saadakseen kiksinsä, ei se tarkoita sitä, että sinä olet "friikki". Enemmän osoittaisin sormella noita "huussin ystäviä". Kannataa jättää omaan arvoonsa.

Itse elän saman arvomaailman omaavassa avioliitossa täysin seksuaalisesti tyytyväisenä. En ole kaivannut paskan käryä kammariin tai muuta yhtä ummehtunutta säpinää. Seksielämä on aktiivista ja hyvää juuri näin. Jos joku haluaa mellastaa tunkiolla peitsi tanassa kumpparit liekeissä, be my quest but count me out!