Naisdemarille vankeustuomio törkeästä rikoksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika vähällä vassari Satu Taavitsainen selvisi, 60 päivää ehdollista eli virallinen nuhtelu. Miksi ihmeessä hän kuvitteli voivansa Facebookissa syytellä omaa puoluetoveria seksuaalirikoksesta ilman todisteita?
Toisaalta, tällaisia feministipunaisia tarvitaan lisää. Mikkelissäkin ryhmä rakoili ja eroilla uhkailtiin.(y)

39-10133726332f064ca64e

Viimeksi muokattu:
Rouva on ehtinyt näitä puolueita käydä läpi.

-22 demari, - 23 Liike Nyt , sen jälkeen Vasemmistoliitto.

Olen melko varma, että seuraava on Perussuomalaiset.
Eikös vaan? Rikollinen mieli ja tausta on vaan vahvaa CV materiaalia politiikkaan ja Perussuomalaisiin.

Ap ja omenafriikki "unohtivat", että rouva oli jo saanu kenkää ja irtisanottu demareista.

Kuten W, Rydman ei ole Kokoomukselainen, koska sai kenkää Orpolta.
Kelpasi toki Perussuomalaisille.

Ap ja omenafriikki "unohtivat", että rouva oli jo saanu kenkää ja irtisanottu demareista.

Kuten W, Rydman ei ole Kokoomukselainen, koska sai kenkää Orpolta.
Kelpasi toki Perussuomalaisille.
En lukenut tuota Hesarin juttua loppuun, se kostautui. Mutta korjaan toki demarin vassariksi, niin sinullakin on hyvä mieli. Saamaa tavaraa eri paketissa.

Kuka tässä vassareistakaan pitää.
KAIKKI puolueet ovat ihan sieltä syvältä, tekopyhiä mussuttajia/KD ja rkp, korruptoituneita Kokoomus, takinkääntäjä Persuja jne jne.

Kuka tässä vassareistakaan pitää.
KAIKKI puolueet ovat ihan sieltä syvältä, tekopyhiä mussuttajia/KD ja rkp, korruptoituneita Kokoomus, takinkääntäjä Persuja jne jne.

Ja nykyisin ärsyttää nämä kimittävät, päälle puhuvat naispoliitikot, ihan on jokaisessa puolueessa.
Ovat koko ajan jossain 110 % ylikierroksilla ihan mistä vaan asiasta puhuvat.

Ja on se vaan kumma, ettei nämä poliitikot ymmärrä olla ottamatta lahjuksia vastaa, lomareissuja koko perheelle ja vaimolle lentomatkoja. Media nämä kaivaa aina esille.
Kun sitä rahaa luulisi olevan ihan itsekin maksaa nämä reissunsa.

Jos sinne Kremlin muuriin joku pantaisiin nyt, se olisi Perussuomalaisten Ano Turtiainen.

Ano kyllä erotettiin persuista jo vuotta ennen kuin mitä Satu Taavitsainen erosi demareista. Jos Ano on persu, on Satu edelleen demari.

• Tykkää
Reactions: Setis.
Ja Ano on persu.

Kummasti en muista omppumiehen koskaan korjanneen sinun valheitasi Kuusisesta. Lieneekö kyseessä yleissivistyksen puute vai ihan vaan perinteinen kaksinaamainen subjektiivinen totuus.
Ei minulla täällä mitään faktantarkistajan velvollisuutta ole. Tee sinäkin jotain ja kirjaudu edes, niin nähdään kuinka hyvin pidät faktoista huolta.

Ei minulla täällä mitään faktantarkistajan velvollisuutta ole. Tee sinäkin jotain ja kirjaudu edes, niin nähdään kuinka hyvin pidät faktoista huolta.
Ei tietenkään ole velvollisuutta. Ei sinulla ollut myöskään velvollisuutta huomauttaa Ano Turtiaisen poliittisesta taustasta. Pohdinkin lähinnä syytä käytökseesi. Se kertoo paljon ihmisestä miten suhtautuu totuuteen keskustelussa. Tai vaikka kiusaamiseen, vittuiluun tai mihin tahansa muuhun negatiiviseen käytökseen sosiaalisessa kontekstissa. Harvoin siihen on velvollisuutta puuttua, jos joku käyttäytyy huonosti, mutta ei sen taakse kannata piiloutua.

Itselläni on paljon huonoja puolia, mutta vaikeus pysyä totuudessa ja arvostaa rehtiä argumentaatiota ei ole yksi niistä. Korjaan toistuvasti vääriä väittämiä ja olen tällä palstalla sitä tehnyt jo vuosikausia ihan siitä huolimatta kuka niitä esittää ja mistä tulokulmasta.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Ei tietenkään ole velvollisuutta. Ei sinulla ollut myöskään velvollisuutta huomauttaa Ano Turtiaisen poliittisesta taustasta. Pohdinkin lähinnä syytä käytökseesi. Se kertoo paljon ihmisestä miten suhtautuu totuuteen keskustelussa. Tai vaikka kiusaamiseen, vittuiluun tai mihin tahansa muuhun negatiiviseen käytökseen sosiaalisessa kontekstissa. Harvoin siihen on velvollisuutta puuttua, jos joku käyttäytyy huonosti, mutta ei sen taakse kannata piiloutua.

Itselläni on paljon huonoja puolia, mutta vaikeus pysyä totuudessa ja arvostaa rehtiä argumentaatiota ei ole yksi niistä. Korjaan toistuvasti vääriä väittämiä ja olen tällä palstalla sitä tehnyt jo vuosikausia ihan siitä huolimatta kuka niitä esittää ja mistä tulokulmasta.
Hyvä vastaus, mutta se kirjautuminen jäi puuttumaan. Jos arvostat rehtiä argumentaatiota, ei ole mitään syytä tehdä sitä epämääräisenä vierailijana.

En minä tiedä kuka sinä olet. Sinun nimimerkkisi ei ole sen parempi kuin minun nimimerkkini.
Minun tapani on parempi. Kirjoitan aina rekisteröityneenä. Vierailija ei ole mikään nimimerkki, koska silloin kommenttisi sekoittuvat lukuisiin muihin. Sinä voit aina viitata aiempiin kommenteihini (kuten nytkin teit tuon Anon kohdalla), mutta minä en, koska piileskelet vähemmän rehdisti muiden suojassa.

Yhteistyössä