Naisen ejakulaatio ja tietämättömät miehet

  • Viestiketjun aloittaja Nanna:.
  • Ensimmäinen viesti
sgruitti
Näinhän se on. Kaikki naiset eivät myöskään saa orgasmia millään tavalla.

ap:n poikaystävä taitaa olla perinteistä miessorttia, jonka mielestä miehellä on pallit ja mies ruikkii. Naisella ei oo palleja ja nainen ei ruiki. Kakki mikä järkytytää perinteistä miesasennetta aiheuttaa hämmennystä. Toisaalta ymmärrettävää, kun ilmiö on tullut yleiseen tietouteen oikeastaan vasta viime vuosikymmenenä. Mutta kyllä viksumpi mies pystyy oppimaan uusia näkökulmia vaikka olis perinteise
 
Viimeksi muokattu:
ruisku
Olen vaimoni kanssa yli 30 vuoden seksielämän aikana tutustunut tähänkin ilmiöön. On olemassa kahdenlaisia orgasmeja, niitä värrinöitä ja tärinöitä aiheuttavia ja näitä ejakulaatioorgasmeja.Jälkimmäiset opin tuottamaan vasta suhteemme puolivälissä. Voin tuottaa ne vaimolleni hieman eri tavalla. Joskus olen kysynyt kumpi on parempi, mutta enpä ole saanut selvää vastausta. Jotenkin tuntuu, että oikein hyvä "tärinäorkku" on kaikkein paras, mutta ejakulaatiorkku on varma nautinto.

Ei se ole orkku, se ejakulaatio naisella. Se syntyy kun emättimestä painetaan oikeasta kohdasta, taitaa olla sitten siitä g- pisteestä painamalla.
Olen itsekkin ejakuloiva nainen eikä kertaakaan se ole liittynyt orgasmiin! Se vaan ruiskahtaa ;)
 
Viimeksi muokattu:
kesäheinä
Olen vähän alle kolmekymppinen nainen ja vasta muutamia kuukausia sitten huomasin ejakuloivani. Mieheni oli asian huomannut jo aikaisemmin, muttei ollut sen kummemmin maininnut asiasta, kun ei sitä nestettä niin paljoa ollut tullut. Sillä kertaa kun itse huomasin asian, tuli nestettä kyllä niin paljon että oli sohva läpimärkä ja tunsin kuinka neste tuli lämpiminä aaltoina sisältäni. Menin vähän hämilleni ja ihmettelin asiaa, mies vain totesi että tulipas paljon tällä kertaa. :D Siitähän se vasta selvisi että olin ejakuloinut aiemminkin, mutten vain itse ollut asiaan kiinnittänyt huomiota, olin vain ajatellut sen olevan tavallista liukkaampi..

Mieheni mielestä ejakulaationi on äärimmäisen kiihottavaa ja hän nauttii joka hetkestä, melkeinpä pettyy jos ei joka kerta onnistukaan saamaan minua ejakuloimaan. Ajan kanssa ejakulaationi ovat eivät vain yleistyneet, mutta myös runsastuneet ja nyt pitää levitellä pyyhkeitä alle joka kerta. Nautin itsekin ejakulaatioistani, tuntuu kuin aika pysähtyisi, silmissä sumenee ja olo on niin ihanan epätodellinen juuri sillä hetkellä. En kyllä vaihtaisi miestäni pois mistään hinnasta!

Eli te ihanat naiset joiden miehet eivät ymmärrä ejakulaatiotanne, muistakaa etttä maailmasta lötyy miehiä jotka osaavat nauttia siitä!!
 
m 28v
Pakko avautua tästä jonnekin.

Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee. :D Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.

Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?
hyi helevetti... menee halut jos akka alkaa kusta ruikkimaan
 
Viimeksi muokattu:
Bigger-John
Alkuperäinen kirjoittaja kesäheinä;11000171:
Olen vähän alle kolmekymppinen nainen ja vasta muutamia kuukausia sitten huomasin ejakuloivani. Mieheni oli asian huomannut jo aikaisemmin, muttei ollut sen kummemmin maininnut asiasta, kun ei sitä nestettä niin paljoa ollut tullut. Sillä kertaa kun itse huomasin asian, tuli nestettä kyllä niin paljon että oli sohva läpimärkä ja tunsin kuinka neste tuli lämpiminä aaltoina sisältäni. Menin vähän hämilleni ja ihmettelin asiaa, mies vain totesi että tulipas paljon tällä kertaa. :D Siitähän se vasta selvisi että olin ejakuloinut aiemminkin, mutten vain itse ollut asiaan kiinnittänyt huomiota, olin vain ajatellut sen olevan tavallista liukkaampi..

Mieheni mielestä ejakulaationi on äärimmäisen kiihottavaa ja hän nauttii joka hetkestä, melkeinpä pettyy jos ei joka kerta onnistukaan saamaan minua ejakuloimaan. Ajan kanssa ejakulaationi ovat eivät vain yleistyneet, mutta myös runsastuneet ja nyt pitää levitellä pyyhkeitä alle joka kerta. Nautin itsekin ejakulaatioistani, tuntuu kuin aika pysähtyisi, silmissä sumenee ja olo on niin ihanan epätodellinen juuri sillä hetkellä. En kyllä vaihtaisi miestäni pois mistään hinnasta!

Eli te ihanat naiset joiden miehet eivät ymmärrä ejakulaatiotanne, muistakaa etttä maailmasta lötyy miehiä jotka osaavat nauttia siitä!!
Antaisitko vinkkejä, kuinka saisin oman vaimoni ejakuloimaan?
Minä nimittäin luulen, että hän pystyy siihen ja on EHKÄ kerran niin tehnytkin.
Minusta olisi nimittäin todella makeaa saada hänet tuollaisen hekuman huipulle. Millaiset asennot ovat tuohon parhaita, pitääkö kiihottaa käsin ja mistä kohdin ja millä tavalla... tällaiset vinkit olisivat kullan arvoisia!
 
siskot
Antaisitko vinkkejä, kuinka saisin oman vaimoni ejakuloimaan?
Minä nimittäin luulen, että hän pystyy siihen ja on EHKÄ kerran niin tehnytkin.
Minusta olisi nimittäin todella makeaa saada hänet tuollaisen hekuman huipulle. Millaiset asennot ovat tuohon parhaita, pitääkö kiihottaa käsin ja mistä kohdin ja millä tavalla... tällaiset vinkit olisivat kullan arvoisia!
Sain eron miehestäni n. vuosi sitten. Olin kyllä saanut orgasmeja, mutta en tiennyt ejakuloinnista mitään. Nyt päästyäni eroon minua mitätöivästä miehestä olen alkanut ejakuloimaan tyydyttäessä itseäni. Katson että epätyydyttävä suhde voi estää ejakuloinnin, siis tarvitaan myös psyykkinen kunnioitus. Toinen syy: Lopetin mielialalääkkeen käytön päästyäni eroon x- miehen aiheuttamasta alavireisyydestä ja psykosomaattisista kivuista. Voi olla että mieliala tai jonkun muun kuten särkylääkkeiden käyttö voi estää ejakuloinnin
 
Viimeksi muokattu:
Voi raukkaa!
hyi helevetti... menee halut jos akka alkaa kusta ruikkimaan
Nyt sulla meni nesteet pahasti sekaisin. Ei se ole kusta! Sulla itselläsi sitä samaa nestettä tulee eturauhasesta, naisella sitä tulee myös rauhasista liukastuttamaan paikkoja yhdynnässä. Jos nainen ejakuloi, sitä liukastetta tulee roppakaupalla, mutta siihen tarvitaan todellinen upea orgasmi.

Et siis ole koskaan onnistunut saattamaan naistasi superorgasmiin, kun noin suhtaudut.
 
Viimeksi muokattu:
Hoppa-Kyösti
Minun naiseni on kovin nauravaa sorttia. Joskus se saa aivan hirveän hepulin ja naurulle ei tahdo tulla loppua. Monesti siinä samalla kertaa tulee sitä ejakulaatiota kans housuun ,mutta -So Not? Ei haittaa. Kustahan sekään ei millään voi olla, eli pakosti se on silloin ejakulaatiota
 
Harjoitus tuo tulosta!
Kannattais ehkä ottaa selvää asiasta ennen kuin päästelee suustaan sammakoita!

Naisen ejakulaatio ? Wikipedia
"Kyseisen nesteen on epäilty olevan naisen virtsaputkesta valuvaa virtsaa, mutta tämä on väärä käsitys, sillä kyseessä on Skenen rauhasten, miehen eturauhasen naisellisen vastineen, tuottama neste ja vastaava reaktio kuin miehen ejakulaatio eli siemensyöksy"

Tässä on hyvä info-pätkä, tosin ulosanti ei ole ehkä parasta mahdollista
G-piste orgasmi, naisen ejakulaatio

Itse kiinnostuin "squirttaamisesta" enemmänkin pari kk sitten
muutaman nettiopetusvideon innostamana =) Näytin videot emännälle
ja kysyin että miten olisi jos kokeiltaisiin. Itse en ollut aikaisemmin
törmännyt vastapuoleen joka olisi ejakuloinut, ja emäntä ei ollut
asiasta koskaan edes kuullut.

Noh, etusormi ja nimetön sisälle ja koukista ne ylöspäin. Voi painaa
vielä ns. vastaan toisella kädellä alavatsasta, jolloin tunnet itsekin
omien sormien liikkeet. Siinä vähän aikaa työstäessä emäntä pelästyi
että tuntuu kuin olisi pissahätä. Sanoin että ei hätiä, kyse ei ole siitä
ja että anna tulla vaan tuutin täydeltä jos on tullakseen!
Ja johan tulikin, ja komeassa kaaressa =)

Sen tunsi selvästi myös sormien ympärillä kovana puristuksena,
kun rauhaset pullistuivat ja täyttyivät tuolla lemmennesteellä.
Emäntä värisi ja tärisi, ja huomaan että nautti laukeamisesta ns. koko kropallaan,
paljon voimakkaammin kuin normaalisti. Se oli kiihottavaa katseltavaa,
joten ei muuta kuin pikkuveli jatkamaan toimintaa... tulipa rouva
siinä sitten "normaalistikin" eikä meikäläistä todellakaan tarvinnut
kauaa odotella! Ja voin sanoa että tuolla nesteellä ei ollut mitään
tekemistä kusen kanssa!!! Ihmeteltiin ja naureskeltiin siinä yhdessä...
Niin ja jos siis olisi virtsaa niin voin sanoa että meidän makuuhuoneessa,
ja vähän muuallakin, haisisi aikasta pahasti =)

Tuon jälkeen ollaankin aikas useasti harrastettu moista, mutta pyritään
(eipä aina onnistukaan) ainoastaan viikonloppuihin - kyseinen toiminto
kun vie mehut emännältä piiitkäksi aikaa.
Väitetään että nainen pystyisi ejakuloimaan moneen otteeseen peräkkäin,
mutta kyllä 2-3 jälkeen alkaa emäntä olla niin uuvuksissa että pitää
laittaa stoppia touhuille. Jotenkin emäntä pystyy nyt antautumaan
laukeamiseensa paremmin ja ejakuloi helposti suuseksistäkin.

Luulen että useat naiset, ellei sitten jopa jokainen, pystyisivät ejakuloimaan,
mutta eivät ns. uskalla antaa tulla. Olkaa onnellisia te jotka pystytte
ejakuloimaan älkääkä antako minkään urpojen masentaa!
Jotkut pystyvät ilmeisesti ejakuloimaan missä asennoissa tahansa.

On nautittavaa katsoa kun toinen nauttii! Suosittelen lämpimästi jokaiselle,
joten eipä muuta kuin opiskelemaan ja harjoittelemaan...
 
Höpön höpö !
Kannattais ehkä ottaa selvää asiasta ennen kuin päästelee suustaan sammakoita!

Naisen ejakulaatio ? Wikipedia
"Kyseisen nesteen on epäilty olevan naisen virtsaputkesta valuvaa virtsaa, mutta tämä on väärä käsitys, sillä kyseessä on Skenen rauhasten, miehen eturauhasen naisellisen vastineen, tuottama neste ja vastaava reaktio kuin miehen ejakulaatio eli siemensyöksy"

Tässä on hyvä info-pätkä, tosin ulosanti ei ole ehkä parasta mahdollista
G-piste orgasmi, naisen ejakulaatio

Itse kiinnostuin "squirttaamisesta" enemmänkin pari kk sitten
muutaman nettiopetusvideon innostamana =) Näytin videot emännälle
ja kysyin että miten olisi jos kokeiltaisiin. Itse en ollut aikaisemmin
törmännyt vastapuoleen joka olisi ejakuloinut, ja emäntä ei ollut
asiasta koskaan edes kuullut.

Noh, etusormi ja nimetön sisälle ja koukista ne ylöspäin. Voi painaa
vielä ns. vastaan toisella kädellä alavatsasta, jolloin tunnet itsekin
omien sormien liikkeet. Siinä vähän aikaa työstäessä emäntä pelästyi
että tuntuu kuin olisi pissahätä. Sanoin että ei hätiä, kyse ei ole siitä
ja että anna tulla vaan tuutin täydeltä jos on tullakseen!
Ja johan tulikin, ja komeassa kaaressa =)

Sen tunsi selvästi myös sormien ympärillä kovana puristuksena,
kun rauhaset pullistuivat ja täyttyivät tuolla lemmennesteellä.
Emäntä värisi ja tärisi, ja huomaan että nautti laukeamisesta ns. koko kropallaan,
paljon voimakkaammin kuin normaalisti. Se oli kiihottavaa katseltavaa,
joten ei muuta kuin pikkuveli jatkamaan toimintaa... tulipa rouva
siinä sitten "normaalistikin" eikä meikäläistä todellakaan tarvinnut
kauaa odotella! Ja voin sanoa että tuolla nesteellä ei ollut mitään
tekemistä kusen kanssa!!! Ihmeteltiin ja naureskeltiin siinä yhdessä...
Niin ja jos siis olisi virtsaa niin voin sanoa että meidän makuuhuoneessa,
ja vähän muuallakin, haisisi aikasta pahasti =)

Tuon jälkeen ollaankin aikas useasti harrastettu moista, mutta pyritään
(eipä aina onnistukaan) ainoastaan viikonloppuihin - kyseinen toiminto
kun vie mehut emännältä piiitkäksi aikaa.
Väitetään että nainen pystyisi ejakuloimaan moneen otteeseen peräkkäin,
mutta kyllä 2-3 jälkeen alkaa emäntä olla niin uuvuksissa että pitää
laittaa stoppia touhuille. Jotenkin emäntä pystyy nyt antautumaan
laukeamiseensa paremmin ja ejakuloi helposti suuseksistäkin.

Luulen että useat naiset, ellei sitten jopa jokainen, pystyisivät ejakuloimaan,
mutta eivät ns. uskalla antaa tulla. Olkaa onnellisia te jotka pystytte
ejakuloimaan älkääkä antako minkään urpojen masentaa!
Jotkut pystyvät ilmeisesti ejakuloimaan missä asennoissa tahansa.

On nautittavaa katsoa kun toinen nauttii! Suosittelen lämpimästi jokaiselle,
joten eipä muuta kuin opiskelemaan ja harjoittelemaan...

Että siitä vaan naiset kaikki ejakuloimaan ?
Sen kun vaan opettelette tään nimetön/keskisormi/peukalo tekniikan ?

Ei se naisesi ruikkaa sinulle, eikä kellekään muullekaan noilla sormitempuillasi.

Se on ihan eri tilanne, missä näin tapahtuu. Ei millään sormitempuilla.
 
Viimeksi muokattu:
tosivieras
Alkuperäinen kirjoittaja Höpön höpö !;11247232:
Että siitä vaan naiset kaikki ejakuloimaan ?
Sen kun vaan opettelette tään nimetön/keskisormi/peukalo tekniikan ?

Ei se naisesi ruikkaa sinulle, eikä kellekään muullekaan noilla sormitempuillasi.

Se on ihan eri tilanne, missä näin tapahtuu. Ei millään sormitempuilla.

Kyl mulla tulee sitä nestettä juurikin silloin kun mies laittaa sormen sisään ja saan samalla kiihottaa klittaa sormin tai jollain "leikkikalulla". Mut ei kaaressa, vaan vähän. Jotenkin stoppaan hommaan kun tuntuu että kaikki alkaa kastaumaan, joten lopulta varmaan en anna sitten tulla ihan kaikkea tai kunnolla.
 
n22
Pakko avautua tästä jonnekin.

Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee. :D Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.

Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?
Minun poikaystäväni on ensimmäinen ihminen, joka on löytänyt minusta tällaisen puolen, minusta se on ihanaa, ja poikaystäväni kiihottuu silminnähden kun ruiskin. hän saa sitä tulemaan välillä ihan hieman, ja välillä sitä lentää niin että koko sänky on ihan märkä. miehesi on rajoittunut ja sinulle väärä, jätä se. tämä on upeaa ja sinun pitäisi pystyä nauttimaan seksistä täysin siemauksin, ejakuloiden!
 
Viimeksi muokattu:
Mies40
minulla on nainen, jota rakastan. Mutta, hän on joskus exänsä kanssa ejakuloinut. Minun kanssa ei. Tunnen itseni todella huonoksi. Minusta meillä on hyvä seksielämä, mutta jotain siitä puutuu.
 
Harjoittelijat
minulla on nainen, jota rakastan. Mutta, hän on joskus exänsä kanssa ejakuloinut. Minun kanssa ei. Tunnen itseni todella huonoksi. Minusta meillä on hyvä seksielämä, mutta jotain siitä puutuu.
Kumpaa tuo sitten loppuviimeksi häiritsee?
Onko hän ottanut asian esille ja kaipaa ejakulointia,
vai onko asia vain putkahtanut esille ja nyt sinä
mietit sillä pääsi puhki ja masennut asiasta?
Ejakuloinut exänsä kanssa... kerran, pari, joskus ja jouluna...

Tuo ejakuloiminen kun kuitenkin tuntuu olevan
suhteellisen harvan naikkosen ominaisuus,
tai niin sen ainakin uskotaan olevan,
niin missään tapauksessa ei siitä kannatta
huonommuuden tuntoja potea!
Jos seksielämä on kunnossa ja hyvää sellaista,
niin eikös kannata olla tyytyväinen, ja rakastaa!

Meilläkään tuo ejakulointi ei onnistu yhdynnässä,
vaan juurikin G-pistettä rankasti sormettamalla.
Kun alkaa ns. olemaan valmista kauraa ja sormissa
tuntuu kova puristus, on parempi siirtyä hinkkaamaan
klitorista vauhdikkaasti hieman painaen.
Rapatessa roiskuu, vai miten se meni?

Höpön höpö ! voisi mennä harjoittelemaan ainakin
jotain temppuja niin voisi mieli virkistyä =)
Kyllähän miehenkin voi saada laukeamaan pelkästään
eturauhasta sormettamalla! Pitääkin ottaa seuraavaksi
oppitunniksi tuon harjoitteleminen, HEH!
 
Viimeksi muokattu:
fingerwizard
Ihan hassua, että tästä yleensä tarvitsee enää edes keskustella. Saan nykyään naisen kuin naisen muuttumaan suihkulähteeksi, mikäli esteenä eivät ole naisen omat estot. Mun kokemuksen mukaan ( noin 100 testitapausta) naiset ovat tuossa suhteessa biologisesti ihan samoin rakennettuja, ja kyse on enemmänkin miehen/naisen osaamisesta ja siitä uskaltaako nainen mennä loppuun saakka. Jotkut pelkäävät sotkevansa paikat tms. ja vetävät jarrut päälle viime hetkellä, toiset tulevat sydämensä kyllyydestä ja nauttivat loppuun saakka, vaikka sitten sänky, lattia, tuoli tms. kastuisikin likomäräksi. Orgasmi saattaa olla todellakin niin voimakas, että yllättää ensikertalaisen perusteellisesti. Ja yllättävän moni jopa aika kokeneistakin naisista on ejakuloinut ensimmäistä kertaa kanssani , joten ehkä siitä perspektiivistä tällainen keskustelu kannattaa.




Kumpaa tuo sitten loppuviimeksi häiritsee?
Onko hän ottanut asian esille ja kaipaa ejakulointia,
vai onko asia vain putkahtanut esille ja nyt sinä
mietit sillä pääsi puhki ja masennut asiasta?
Ejakuloinut exänsä kanssa... kerran, pari, joskus ja jouluna...

Tuo ejakuloiminen kun kuitenkin tuntuu olevan
suhteellisen harvan naikkosen ominaisuus,
tai niin sen ainakin uskotaan olevan,
niin missään tapauksessa ei siitä kannatta
huonommuuden tuntoja potea!
Jos seksielämä on kunnossa ja hyvää sellaista,
niin eikös kannata olla tyytyväinen, ja rakastaa!

Meilläkään tuo ejakulointi ei onnistu yhdynnässä,
vaan juurikin G-pistettä rankasti sormettamalla.
Kun alkaa ns. olemaan valmista kauraa ja sormissa
tuntuu kova puristus, on parempi siirtyä hinkkaamaan
klitorista vauhdikkaasti hieman painaen.
Rapatessa roiskuu, vai miten se meni?

Höpön höpö ! voisi mennä harjoittelemaan ainakin
jotain temppuja niin voisi mieli virkistyä =)
Kyllähän miehenkin voi saada laukeamaan pelkästään
eturauhasta sormettamalla! Pitääkin ottaa seuraavaksi
oppitunniksi tuon harjoitteleminen, HEH!
 
Viimeksi muokattu:
Fingerbangbang
Nykyinen naiseni ejakuloi lähes joka kerta kun rakastelemme, yleensä noin 1-3 kertaa.
Viime viikonloppuna hän kuitenkin pyysi jatkamaan vielä sormilla hyväilyjä yhdynnän jälkeen.
Ja sieltähän sitä lähti, aina vaan uudelleen ja uudelleen hän pyysi lisää ja lopetimme täyden tusinan eli 12. ruikkauksen jälkeen kun ei ollut enää varmaa että pysyykö taju ja minullakin alkoi käden lihakset kramppaamaan.
Fiilis oli hänen mukaan täysin epätodellinen ja muuten niin pirtsakka ja aktiivinen nainen oli kuin muissa maailmoissa, ruokahalu oli poissa vielä seuraavanakin päivänä kuten myös väsymys.
Hän kuvasi tätä ejakulaatio aaltoa kuin tiheneviksi supistuksiksi.
Viimeisissä ruikkauksissa hän tiesi seuraavan jo tulevan vaikka edellinen vielä tärisytti hänen vartaloaan.
 
mies joka tykkää
Pakko avautua tästä jonnekin.

Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee. :D Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.

Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?
Moro.

Tässä mietittiin kaverin kanssa työ matkalle mentäessä kyseistä ejukulointi keskustelua. Myö pähkäiltiin
Kaverin kanssa että eihän parempaa seksiä olekaan kuin nainen ejakuloi seksin aikana.siinä tuntee ihtesä mieheks oikee ku nainen laukeilee kuin suihkulähde. Eli kaksi miestä ois vailla kunnon ejukulointi seksiä.ota yhtyettä jos kiinnostuit! Ja joka muuta väittää on homo!! Terveisin syvänmoan timpurit!
 
Viimeksi muokattu:
mies joka tykkää
Pakko avautua tästä jonnekin.

Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee. :D Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.

Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?
Moro.

Tässä mietittiin kaverin kanssa työ matkalle mentäessä kyseistä ejukulointi keskustelua. Myö pähkäiltiin
Kaverin kanssa että eihän parempaa seksiä olekaan kuin nainen ejakuloi seksin aikana.siinä tuntee ihtesä mieheks oikee ku nainen laukeilee kuin suihkulähde. Eli kaksi miestä ois vailla kunnon ejukulointi seksiä.ota yhtyettä jos kiinnostuit! Ja joka muuta väittää on homo!! Terveisin syvänmoan timpurit!
 
Viimeksi muokattu:
jape
Siis erittäin harva nainen ejakuloi. Eli alkuperäiselle kirjoittajalle: Ole ylpeä ominaisuudestasi!!! Poikaystäväsi on hiukan törppö kun ei ymmärrä miten upea nainen hänellä on!! (Eli: vaihda miestä...;))

Sekä miesten että naisten erittämät nesteet maistuu erilaisilta eri aikoina!

jokainen nainen laukeaa ellei ole epä varma itsestään riittävällä kehumisella ja hyväilyllä esileikin aikana saa naisen ejakuloimaan
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä