Naisen kiiman alku

  • Viestiketjun aloittaja Henriikka
  • Ensimmäinen viesti
Henriikka
Mitä luonto on tarkoittanut kun se on järjestänyt naisen kiimaiseksi vasta 40 ikävuoden jälkeen? Harva nainen edes orgasmia ennen tuota tavoittaa, luulee vain tavoittavansa.Ja sitten se onkin yhtä matalalentoa kahdeksankymppiseksi asti, jos miestä piisaa.

Joku julma jekku Luojalle on sattunut kun mies alkaa lakastua, nainen herää elämään.
 
aktiivinen
Olen 40+ ja voin sanoa että seksuaalisesti elän parhainta aikaa... kiimaa riittää ja TIEDÄN mitä tahdon sillä saralla!

"" Vanha"" osaa monet temput... ja kestäviä miehiä, luojan kiitos löytyy!
 
mies
Eiköhän teille ole tullut tulkintavirhe. Oikeassa elämässä kiima ilmoittaa parhaan hedelmöitysajankohdan ja se on lyhyt ajanjakso kerran n.kuukaudessa. Jos kiima on jatkuvaa, niin se osoittaa, että koneisto ei pelaa ja syy on yleensä muualla.
 
Kunnon mies
Olen samaa mieltä. Nainenhan ei ole eläin. Eläimellä on vain se yksi aika. Nainen löytää kehonsa vasta vanhempana. Se on koettu ja hyväksi havaittu, mutta sitä en käsitä, miten aviomiehet kykenevät tyydyttämään ikäisensä naiset.
 
Jan
No eivät kyllä pystykkään! Kieli vereslihalla, patterit loppu, ja kalu katki... Miten mies joka luo ""vieraalle naiselle"" 10 orkasmia 3 tuntiin ei saa omaansa laukeamaan?Missä vika?
 
Mrs X
Tätä olen myös itse ihmetellyt, kun halut senkun kasvaa mitä lähempänä 40 häämöttää (vielä pari vuotta pyöreisiin). Ukolla sitä vastoin tuntuu käyvän päinvastoin (viitisen vuotta itseäni vanhempi), joten selvä ristiriita lounnonjärjestyksessä on tällä kohtaa.
Itse olen erittäin vakavasti aikonut hankkia salarakkaan, koska mielummin harrastan seksiä toisen ihmisen kanssa kuin yksikseni lirputellen.
Kyllähän sitä tosi puutteessa itsekin homman hoitaa joko ihan sormin tai sitten jonkun apuvälineen kanssa, mutta toisen ihmisen läheisyyden puute on kuitenkin suuri ongelma. Joskus olen masturboinut miehen kyljessä, joilloin saan jonkinlaisen läheisyyden tunteen, mutta tähänkään avunantoon miehellä ei ole kovin usein kiinnostusta. :(
 
mies
Voisitteko naiset kertoa meille, että miksi jotkut naiset eivät ole kiimassa koskaan ja toiset kokoajan.
Ja usein käy vielä niin, että puolisoilla on erilaiset halut.

Onko fysiikalla vaikutusta, vai henkisellä puolellla. Onko käynyt niin, että pihtauksen vuoksi eroamaan joutunut nainen olisi tullut halukkaaksi uudessa suhteessa ja miksi?

Olisi hyvä jos kertoisitte kaikenlaisia kokemuksia seksistä nuoresta alkaen ja mikä on tilanne nyt. Yritetään avata solmuja.

Minulla on ollut yksi seksittömiä hetkiä, kun olen ollut väsynyt ja ex-vaimon raskauden aikaan, jolloin hän varoitteli olemasta raju.
 
älykästähän se on!
Nuoret naiset joutuvat pelkäämään raskauksia. Yli 40 vee ei.

Ehkäisyvälineet ovat olleet LÄNSIMAISSA ja muissa kehittyneissä maissa saataville....20-30 vuotta. Ihminen on miljoona vuotta vanha.
 
Sarianna
Itselläni on ikää 36-v ja olen myös kokenut edellisessä parisuhteessa sen jakson, jolloin seksi ei kertakaikkiaan kiinnostanut. Tuo jakso alkoi synnytyksestä ja jatkui muutaman kuukauden, kunnes esikoinen alkoi nukkumaan kunnolla yöunet. Henkisesti oli helpompaa vain tyydyttää itse itsensä, kuin että olisi hyväksynyt miehen tarjoaman seksin. Tietysti tuossa ratkaisussa oli se huono puoli, että mies oli hyvin tyytymätön. Mies saikin painostettua minut ""antamaan"", mutta kyse oli lähinnä siitä, että levitin reiteni, pari työntöä ja mies lähti lauenneena pois.

Parisuhteen ongelmat heijastuivat seksiin. Mies ei enää tuntunut lähteiseltä, hellyys katosi enkä löytänyt enää sitä, mihin miehessä olin joskus ihastunut. Koko tuon ajan halut oli olemassa, mutta ikäänkuin säästöliekillä. Kun sitten erosin, seksin osalta tapahtui ikäänkuin räjähdysmäinen herääminen pitkästä talviunesta. Seksiä olisi halunnut koko ajan taukoamatta.

Minusta seksuaalisuutensa kanssa pitää tulla sinuiksi. Naisella se herääminen kestää yleensä aika kauan. Itsekään en hyväksynyt itseäni ennenkuin vasta usean vuoden jälkeen lasten syntymän jälkeen. Esimerkiksi rintoihini suhtauduin epäilevästi, mutta imettäminen sai minut tajuamaan, että rintani ovat palvelleet minua erinomaisesti: kykenin imettämään pitkään ja toisaalta rinnat tuottavat nautintoa miehelle ja minulle.

Murrosiässä seksuaalisuus oli noloa ja hävettävää, joten siitä asenteesta pääseminen vei itselläni todella kauan aikaa. Nyt hyväksyn sen, että olen seksuaalinen olento ja että tarpeeni pitää tyydyttää siltä osin. Nautin itsestäni, kehostani, miehestäni ja kaikesta siitä ihanasta, jolla voin seksin osalta osoittaa miehelleni, että rakastan häntä. Ymmärrän siis hyvin sen, että vasta lähempänä neljääkymmentä moni nainen kokee olevansa seksin osalta huipulla, vaikka siinä vaiheessa ulkonäkö alkaa jo hieman rapistua.
 
Jan
Minä kyllä näin sellaisen tapauksen Että kuivakka vaimo tajusi miehen lähdettyä alkaa antamaan :) ja ehkä sitä myöten löysi seksin. Mies sitä oikein ihmetteli myöhemmin...
 
vai niin
En voi ikinä käsittää sitä kun sanotaan, että joku ei ole varma saako orgasmin. Tai ""luulee saavansa"", niin kuin alkuperäinen kirjoittaa. Kyllä sen hemmetti tietää kun saa orgasmin! Jos ei ole ihan varma, niin silloin ei ole saanut! Itse olen saanut orgasmin niin pienestä tytöstä asti kuin muistan, jo ennen teini-ikää. Mulla on kyllä kolmekymppisenäkin ihan terveet halut, mutta kiva kuulla jos näin on, että halut vain lisääntyvät iän karttuessa..

 
Ap Janille ja muille
Nainen on psykofyysinen olento. Useimmiten hän tarvitsee tietyn tunnelman saadaksen nautinnon koko skaalan. mekaanisen orgasmin voi helpostikin kokea, jos mies ei ole aivan tohelo.Tunnelman luominen voi alkaa jo aamulla, jos illalla rakastellaan. Tämä ei poissulje impulssiivisia hetkiä.

Janille sanoisin, että naiset ovat erilaisia. Ovat ehdollistuneet esim. mekaanisesti aivan eritavoin.Jos vaimo ei mitään reagoi, väittäisin, että lukko on silti tunnepuolella. Maton alle on lakaistuna ihan liikaa tavaraa.Tämä tietenkin pätee pitkähköön suhteeseen.
Nainenkin voi kuitenkin olla seksuaalinen olento miehen tapaan. Kun kemiat kohtaa ja tarpeet, voi esim. miehen himo, kaikki se mitä mies antaa itsestään olla se vaikutin ja laukaiseva tekijä, että asiat sujuvat. Ehkä ne eivät sujuisi pitkään, mutta sillä hetkellä.

Totuus on, että toinen on himottavampi kuin toinen.Seksi on kahden ihmisen juttu. Mitä ne ominaisuudet ovat, en osaa sanoa, paitsi oman intonsa ja himonsa avoin paljastaminen puree. Se tekee miehestä kiihottavan. Kaikki antaa ja kaikilta saa, mutta kaikki eivät annan kaikille.
 
Vastaus
Mies, sanoisin kyllä että kyseessä on aika lailla henkinen puoli, ainakin naisella. Nainen ei ole mikään kone tai robotti, joka rakastelee nappia painamalla.

Henkiseen puoleen vaikuttaa aika paljon puheet. Itselläni ainakin halut tappaa suora puhe. Sellainen flirttaileva ja vihlaileva käytös ja puhe on kaikkein parasta. Esim.ekassa avioliitossa vielä 17 vuoden jälkeen tuli sellainen olo, että piti valloittaa ja olla valloitettava yhä uudelleen, se piti seksin tuoreena.
 
Sika
Kysymys ei ole lakastumisesta, vaan siitä, että yli nelikymppinen nainen on jo aikas tympäsevän näkönen tuupittavaksi.

Se julma jekku on siinä, että tällä ""lakastuneella"" on vähän tuoreempaa tavaraa lennätettävänä.
 
Alkuperäinen
Ei tässä sinä surkea lättiläinen ole kysymys siitä, etteikö miehiä olisi, kaikenikäisiä. Heitin vain kysymyksen, mikä on ollut Luojan tarkoitus. Miksi ei Luoja samalla ole hoitanut sitä asiaa, että mies olisi samalla viivalla?
Ei tässä nyt keskustella lastin lentämisestä, niinkuin sinä ruuhesi pohjalta öriset. Nostapa pääsi mäskistä ja ala ajatella sinäkin. Vain järkimiehet pääsevät mukaan keskusteluun.
 
renttu
Asiasta on joitain vuosia sitten tehty tutkimus, jonka mukaan miehen pitää olla 12 vuotta nuorempi kuin nainen. Silloin 28 vuotias mies on sopivin rakastaja nelikymppiselle naiselle.
Tämä tutkimus oli tehty pelkästään seksin kannalta eli miten seksiaktiivisuus ajoittuu iän suhteen eri sukupuolilla.
 
tutkimuksesta
Ehkä tutkimus pitääkin paikkansa. Mutta ei elämä pelkkää seksiä ole. Elämä 12 vuotta nuoremman kanssa ei jaksa millään inspiroida.

En omasta mielestäni ole menettänyt mitään, kun rentun exänä ""parhaat vuodet seksirintamalla"" jäivät väliin avioeron takia.

En aio tehdä asiassa comebackia kuten erektiomainoksissa kadunvarsilla yllytetään.

Miksi miesten kanssa ei voi olla vain ystäviä. Minun puolesta kaikki maailman miehet saisivat olla homoja. Mitä olen telkkarista katsonut, niin homot ovat hauskoja, fiksuja ja kaikkea muuta mukavaa. Ruuhen pohjalla makaajia en siedä tippaakaan.
 
Sika
Luojan tarkoitus on ollut hyvin selvä.
Mies edellä ja nainen nöyränä perässä. Ei ole mitään järkeä olla samalla viivalla, höntti.

Uhoamisestasi huolimatta luulen, että aikasi lastinlennättäjänä onkin jo kuivunut umpeen. Se saattaakin olla syynä epätoivoosi? Mikäs sen mukavampaa onkaan, kuin mesota maahan kaatuneella maidolla. Itsesääliä, nääs.
 
N-32V
Siksipä minä deittailen vain alle kolmekymppisiä viriilejä miehiä jotka jaksavat tahdissani. Ja näitähän riittää, miehiä jotka ovat lumoutuneita siitä miten estoton nainen voi seksissä olla. Tuppaavat vaan jäämään roikkumaan lahkeisiin..
 
Jan
Nainen joka haikailee nuoremman miehen perään on vain epävarma omasta seksikkyydestään. Kiva mies kun stondis on päällä jos ruusu putoaa ja pyllistät.. = )). Ei naiset diggaa yli tunnin akteista , tunnustakaa pois...
 
janille
Kuule jan jos et oikeésti jaksa 3 tunnin sessioita en yhtään ihmettele ett ei oma muija laukee.

Tosiaan on niin ett se oikea pano mies ei puhele miltä susta tuntuu vaan tekee tekee ja tekee niin kauan naiselle hyvää
että siinä sulaa vähitellen vaikka mikä lukko,. taidatkin Jan olla niitä miehiä jotka haluaa vain nopeesti heti
ja sen sinun 3 tuntises on sitä että vierasmuija sanoo ensimmäisen sanan - sit asiaan - ja loppuu kun hän häviää
ovestasi ulos..

Minä törmäsin tosin vain 1 krt näihin ei puhu mut pussaa tyyppiin. Näytti heti mitä naiselle voi tehdä' ja mitä haluaa.
Väliin tuon 3 tunnin session ihan oikeesti vedettiin vain henkeä ja taas mentiin.
Kuka perustaisi miehille naisten rakastelu koulun tai kurssiviikonlopun ?

Me muutama muija ja minä lähettäisimme muutaman ukkomiehen ja sinkkumiehen heti oppiin.
Jospa nämä paljon täälläkin haukutut 50- siirtyisivät yrittäjä alalle kun muutenkin työelämässä ei enää arvosteta ?
 

Yhteistyössä