Naisen kostuminen

  • Viestiketjun aloittaja Annemari
  • Ensimmäinen viesti
Annemari
Haluaisin kuulla miesten mielipiteitä naisen kostumisesta. Jotkut naisethan kostuvat seksin aikana niin, että märkää valuu reisille asti, jotkut taas huomattavasti vähemmän. Mitä miehet ajattelevat asiasta? Onko runsas kostuminen vastenmielistä, kiihottavaa, täysin yhdentekevää?
 
Heipä
Ehdottomasti tarpeellista ja kiihottavaa.
Sehän kertoo myös naisen halusta antautua miehelle.
Se tuntuu niin silkkisen pehmeältä ja hyvältä.
Sitä voi käyttää myös hierontavoiteena, jos sitä on runsainmäärin käytettävissä.
Ellei nainen itse inhoa kosteuttaan.

Toivottavasti jotenkin kostutte näistä miesten vastauksista.
 
Zmale
Naisen kostuminen on todella kiihoittavaa tuntea ja tunnustella sormin ja huulin... Lisäksi kosteuden tuottama tuoksu tuntuu miehellä suoraaan vatsanpohjassa odotuksena työntyä suloiseen liukkauteen... Z
 
Miehen mielipide
Onko runsas kostuminen vastenmielistä, kiihottavaa, täysin yhdentekevää?
Kostuminen yhdyntää varten vaihtelee samallakin naisella hyvin paljon. Myös emätineritteen liukkaus ja määrä vaihtelevat kuun aikana. Osittain erot tietysti johtuvat myös naisen halukkuudesta ja otollisesta hedelmöittymishetkestä. Miesten on väitetty pystyvän haistamaan oikea hedelmöitysaika. Oman teoriani mukaan naisen kiiman pystyy haistamaan ja myös maistamaan.

Kysymyshän oli eritteen määrän antamasta tunnelmasta. Ääritapauksessahan eritettä ei ole. (Väitetään, en ole kokenut..) Vähäinen määrä tekee hankaavan tuntee, kun penis liikkuu emättimessä edestakaisin. Paras tunne on, kun penis liukuu todella hyvin ja nopeammilla yhdyntäliikkeillä kuuluu pientä litinää peniksen liukuessa edestakaisin. Itse pidän parhaana, kun emätin tuntuu olevan yliliukas ja jokaisella työnnöllä kuuluu litsahdus ja penistä ulos vedettäessä emätineritettä on peniksen ympärillä silmin nähden runsaasti. Tietenkin runsaasti kostuvasta emättimessä yhdynnässä valuu eritettä myös naisen reisille.

Runsas kostuminen on verrattavissa kovaan erektioon. Voisin sinulta kysyä onko hieman jäykistynyt penis miellyttävän pehmeä, vai haluatko sisääsi mieluummin epämiellyttävän kovan peniksen:)

Huonosta kostumisesta ja huonosta erektiosta tulee vaikutelma, ettei oikein tee mieli tai partneri ei vain kiinnosta.
 
Viimeksi muokattu:
Wera-Amanda 25w
Itse pidän hyvin liukuvasta ydynnästä. Minä kostun aika runsaasti ja mieheni pitää siitä kovasti, vaikka nuorempana pidin sitä ongelmana. Minulla on ollut joitakin partnereita elämäni aikana, ja minulle kelpaa aivan jäykkä, tai hieman pehmeämpi penis, mutta ihan jäykkä tuntuu jännittävän liikaa ja yhdynnästä tulee huonompaa. Kun partneri on miellyttävä, seksistä tulee tietysti kiihottavampaa, ja emätineristettä tulee huomattavasti enemmän. Yhden illan jutut ja yhdyntä heidän kanssaan voi olla hauskaa, mutta vakituisen poikaystäväni kanssa se on ihanempaa ja romanttisempaakin.

Mieleeni tuli kuitenkin vielä pari kysymystä miehille.

Onko karvaton emätin parempi / kiihottavampi / kauniimpi kuin karvainen?

Minun täytyy myöntää, että pitäisin enemmäin sheivatuista peniksistä. Poikaystäväni ja minä emme kyllä enää oikeastaan ajele karvojamme.

Haluaisitteko ennen yhdyntää jotain esileikkejä / tantraa / romanttisia illallisia yms.

Itse käytän niitä poikaystäväni kanssa pari kertaa kuukaudessa. Tietysti suuseksiä harrastamme aika usein ennen yhdyntää.

Mikä on erikoisin seksin harrastamis paikkanne? ( Kysymys miehille ja naisille )

Minulla on ehkä hotellihuoneen kylpyamme Sun Set Beatch Clubissa, tai poikaystäväni vanhempien kesähuvilan tyynykasassa :)
Perus sänky on kuitenkin aina hyvä paikka, mutta joskus suosittelen kokeilemaan jotakin vaihtelua.
 
supikoira
Naiset ovat erillaisia niinkuin miehetkin. Kun nainen kiihottuu hänen kostuu,luonto on järjestänyt niin,että yhtyminen onnistuisi.Liika kosteus ei haittaan.Olen jo 61 v. ja muistan,että nuorilla naisilla ei tätä liikakostumista ei ilmennyt. Nyt kun minulla on jo keski-ikäisiä kumppaneita niin joillakin heista on runsasta kosteumista. Se pitää sanoa,että nuoren naisen kosteus on erillaista kuin vanhemman. Nuorella se on kiinteämpää ja vanhelmmalla vetisempää.
Haluaisin kuulla miesten mielipiteitä naisen kostumisesta. Jotkut naisethan kostuvat seksin aikana niin, että märkää valuu reisille asti, jotkut taas huomattavasti vähemmän. Mitä miehet ajattelevat asiasta? Onko runsas kostuminen vastenmielistä, kiihottavaa, täysin yhdentekevää?
 
Viimeksi muokattu:
supikoira
Moi,
Karvaton on parempi.Itsenkin ajelen karvat pois koska kosketus pimppiin on silloin parempi.
Suuseksi on kivaa, esileikkinä tai aivan loppuun astivietynä. Minä tykkään imeä naisen pimperoa.
Olen myös hvainnut sen,että aika monet naiset saavat parememmin imemällä kuin perinteisellä
panemisella.
On kuitenkin hyvä kysyä tytöltä mistä imetää.Ylhäältä,alhaalta,oikealta vai vasemmalla.

Itse pidän hyvin liukuvasta ydynnästä. Minä kostun aika runsaasti ja mieheni pitää siitä kovasti, vaikka nuorempana pidin sitä ongelmana. Minulla on ollut joitakin partnereita elämäni aikana, ja minulle kelpaa aivan jäykkä, tai hieman pehmeämpi penis, mutta ihan jäykkä tuntuu jännittävän liikaa ja yhdynnästä tulee huonompaa. Kun partneri on miellyttävä, seksistä tulee tietysti kiihottavampaa, ja emätineristettä tulee huomattavasti enemmän. Yhden illan jutut ja yhdyntä heidän kanssaan voi olla hauskaa, mutta vakituisen poikaystäväni kanssa se on ihanempaa ja romanttisempaakin.

Mieleeni tuli kuitenkin vielä pari kysymystä miehille.

Onko karvaton emätin parempi / kiihottavampi / kauniimpi kuin karvainen?

Minun täytyy myöntää, että pitäisin enemmäin sheivatuista peniksistä. Poikaystäväni ja minä emme kyllä enää oikeastaan ajele karvojamme.

Haluaisitteko ennen yhdyntää jotain esileikkejä / tantraa / romanttisia illallisia yms.

Itse käytän niitä poikaystäväni kanssa pari kertaa kuukaudessa. Tietysti suuseksiä harrastamme aika usein ennen yhdyntää.

Mikä on erikoisin seksin harrastamis paikkanne? ( Kysymys miehille ja naisille )

Minulla on ehkä hotellihuoneen kylpyamme Sun Set Beatch Clubissa, tai poikaystäväni vanhempien kesähuvilan tyynykasassa :)
Perus sänky on kuitenkin aina hyvä paikka, mutta joskus suosittelen kokeilemaan jotakin vaihtelua.
 
Viimeksi muokattu:
supikoira
Moi,
Karvaton on parempi.Itsenkin ajelen karvat pois koska kosketus pimppiin on silloin parempi.
Suuseksi on kivaa, esileikkinä tai aivan loppuun astivietynä. Minä tykkään imeä naisen pimperoa.
Olen myös hvainnut sen,että aika monet naiset saavat parememmin imemällä kuin perinteisellä
panemisella.
On kuitenkin hyvä kysyä tytöltä mistä imetää.Ylhäältä,alhaalta,oikealta vai vasemmalla.

Itse pidän hyvin liukuvasta ydynnästä. Minä kostun aika runsaasti ja mieheni pitää siitä kovasti, vaikka nuorempana pidin sitä ongelmana. Minulla on ollut joitakin partnereita elämäni aikana, ja minulle kelpaa aivan jäykkä, tai hieman pehmeämpi penis, mutta ihan jäykkä tuntuu jännittävän liikaa ja yhdynnästä tulee huonompaa. Kun partneri on miellyttävä, seksistä tulee tietysti kiihottavampaa, ja emätineristettä tulee huomattavasti enemmän. Yhden illan jutut ja yhdyntä heidän kanssaan voi olla hauskaa, mutta vakituisen poikaystäväni kanssa se on ihanempaa ja romanttisempaakin.

Mieleeni tuli kuitenkin vielä pari kysymystä miehille.

Onko karvaton emätin parempi / kiihottavampi / kauniimpi kuin karvainen?

Minun täytyy myöntää, että pitäisin enemmäin sheivatuista peniksistä. Poikaystäväni ja minä emme kyllä enää oikeastaan ajele karvojamme.

Haluaisitteko ennen yhdyntää jotain esileikkejä / tantraa / romanttisia illallisia yms.

Itse käytän niitä poikaystäväni kanssa pari kertaa kuukaudessa. Tietysti suuseksiä harrastamme aika usein ennen yhdyntää.

Mikä on erikoisin seksin harrastamis paikkanne? ( Kysymys miehille ja naisille )

Minulla on ehkä hotellihuoneen kylpyamme Sun Set Beatch Clubissa, tai poikaystäväni vanhempien kesähuvilan tyynykasassa :)
Perus sänky on kuitenkin aina hyvä paikka, mutta joskus suosittelen kokeilemaan jotakin vaihtelua.
 
Viimeksi muokattu:
Niin.
Mieleeni tuli kuitenkin vielä pari kysymystä miehille.

Onko karvaton emätin parempi / kiihottavampi / kauniimpi kuin karvainen?

Haluaisitteko ennen yhdyntää jotain esileikkejä / tantraa / romanttisia illallisia yms.

Mikä on erikoisin seksin harrastamis paikkanne? ( Kysymys miehille ja naisille )
Minulle kelpaa vaimo kaikkinekarvoineen.
Sieltä karvojen joukosta on kiva etsiskellä jotakin kaunista katseltavaa.
Ja kääntyväthän ne karvat sivuun, kun jalat avautuvat.

Ainahan jotakin leikittelyä kaipaan ennen yhdyntää.
Leikkimieliset jutut sopivat hyvin jokatilanteeseen.

Ehkä jännittävintä on ollut jossain kylässä, kun muita ihmisiä on nukkunut viereisissä huoneissa.
Jossakin luonnossa, vaikkapa metsässä, seksin harrastaminen kiinnostaisi.
Siinä olisi osatekijänä se paljastumisen jännitys, mutta en silti toivo paljastumista.
Kohde kyllä valittaisiin tarkasti, jotta kiinnijäämisen riski olisi pieni.
 
Viimeksi muokattu:
Niin.
No kosteudestahan tässä ketjussa piti puhua.

Kyllähän se kosteus on tärkeää, koska kuivaan tunkeutuminen tuottaa vaikeuksia.
Eihän siihen kuivaan voi väkisinkään työntyä sisälle.
Siinä sitten aukon suulla pyörittelet sormea kunnes pieni kosteus avaa tien sisäpuoliseen seikkailuun.
Olen tehnyt myös sellaisen havainnon, kun emätin kostuu niin se myös avautuu hiukan jotta miehen työntyminen helpottuu.
Pitäneekö havainto paikkansa, siis mitämieltä olette?

Jos tuo avautuminen on tosiasia, niin avautuuko emätin kyseisessävaiheessa joillakin naisilla enemmän kuin toisilla?

Tuohan selittäisi sen väittämän, mitä jotkut miehet kertovat kokemuksista emättimen väljyydestä.
 
Make54
Haluaisin kuulla miesten mielipiteitä naisen kostumisesta. Jotkut naisethan kostuvat seksin aikana niin, että märkää valuu reisille asti, jotkut taas huomattavasti vähemmän. Mitä miehet ajattelevat asiasta? Onko runsas kostuminen vastenmielistä, kiihottavaa, täysin yhdentekevää?
Mitä märempi pillu tai vittu sen parempi koska nainen on silloin mukana enemmän.Kuivaa pillua ei viitsi naida. Siis mitä märjempi sen parempi antaa valua pitkin seisiä.
 
Viimeksi muokattu:
JM
No kosteudestahan tässä ketjussa piti puhua.

Kyllähän se kosteus on tärkeää, koska kuivaan tunkeutuminen tuottaa vaikeuksia.
Eihän siihen kuivaan voi väkisinkään työntyä sisälle.
Siinä sitten aukon suulla pyörittelet sormea kunnes pieni kosteus avaa tien sisäpuoliseen seikkailuun.
Olen tehnyt myös sellaisen havainnon, kun emätin kostuu niin se myös avautuu hiukan jotta miehen työntyminen helpottuu.
Pitäneekö havainto paikkansa, siis mitämieltä olette?

Jos tuo avautuminen on tosiasia, niin avautuuko emätin kyseisessävaiheessa joillakin naisilla enemmän kuin toisilla?

Tuohan selittäisi sen väittämän, mitä jotkut miehet kertovat kokemuksista emättimen väljyydestä.

No se "avautuu" kun nainen rentoutuu. Itse ainakin tiedän, että vaikka olisin kuinka liukas mutta jännitän, miehen työntyminen sisään on vaikeaa ja kivuliasta. Kun rentoudun, lihakset ei yritä estää sitä ja se sujuu helpommin.
 
Viimeksi muokattu:
kolli_62
Minä mieluiten nuolen partnerini ensin perusteellisesti. Kielihoito on monien mielestä sitä parasta, johon ei välttämättä muutoin päästä. Annan kaiken mahdollisen vaikka kielityöskentelyn kautta. Ja kunnolla märkä on upeaa...
 
Nollatutkimus
Kauhean suuri yllätys kaikille, että märkä ja liukas nainen mieleisempi miehelle kuin kuiva. Ei taida olla miehelle liian märkää olemassakaan. Ehkä naiset itse kokevat sen ongelmaksi, kun kaikki ei osaa relata edes sängyssä ( voi tulla lakanoille sotkua tms. joitain muuta ajattelua, mihin normimies ei pysty).

Jos litinä-äänet häiritsevät niin sitten pitää tahtia hidastaa.
 
jänkäjoonas1943
Haluaisin kuulla miesten mielipiteitä naisen kostumisesta. Jotkut naisethan kostuvat seksin aikana niin, että märkää valuu reisille asti, jotkut taas huomattavasti vähemmän. Mitä miehet ajattelevat asiasta? Onko runsas kostuminen vastenmielistä, kiihottavaa, täysin yhdentekevää?
Mitä enemmän,sitä pareve.Tuli tos mieleen takavuosina sellainen rakastelukaveri,kun hän oli oikein otillaan,niin liekkivesi suorastaan tirskateli kiveksille!Oijoijoijoi niitä aikoja...
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Itse pidän hyvin liukuvasta ydynnästä. Minä kostun aika runsaasti ja mieheni pitää siitä kovasti, vaikka nuorempana pidin sitä ongelmana. Minulla on ollut joitakin partnereita elämäni aikana, ja minulle kelpaa aivan jäykkä, tai hieman pehmeämpi penis, mutta ihan jäykkä tuntuu jännittävän liikaa ja yhdynnästä tulee huonompaa. Kun partneri on miellyttävä, seksistä tulee tietysti kiihottavampaa, ja emätineristettä tulee huomattavasti enemmän. Yhden illan jutut ja yhdyntä heidän kanssaan voi olla hauskaa, mutta vakituisen poikaystäväni kanssa se on ihanempaa ja romanttisempaakin.

Mieleeni tuli kuitenkin vielä pari kysymystä miehille.

Onko karvaton emätin parempi / kiihottavampi / kauniimpi kuin karvainen?

Minun täytyy myöntää, että pitäisin enemmäin sheivatuista peniksistä. Poikaystäväni ja minä emme kyllä enää oikeastaan ajele karvojamme.

Haluaisitteko ennen yhdyntää jotain esileikkejä / tantraa / romanttisia illallisia yms.

Itse käytän niitä poikaystäväni kanssa pari kertaa kuukaudessa. Tietysti suuseksiä harrastamme aika usein ennen yhdyntää.

Mikä on erikoisin seksin harrastamis paikkanne? ( Kysymys miehille ja naisille )

Minulla on ehkä hotellihuoneen kylpyamme Sun Set Beatch Clubissa, tai poikaystäväni vanhempien kesähuvilan tyynykasassa :)
Perus sänky on kuitenkin aina hyvä paikka, mutta joskus suosittelen kokeilemaan jotakin vaihtelua.
Mitä karvaisempi sitä kauniinpi!karvapehkosta on NIIN kiva hakea pienet(mielellään kohtalaisen kookkaat)häpyhuulet ja ennenkaikkea HÄNEN ylhäisyytensä timanttikärkinen tuikkari!
Ilman muuta tilanteesta riippuen,silloin tällöin shamppanjaa,kunnon seksifilmi...
Niitä on vaikkakuinka paljon:metsässä.kesällä,jopa tapaninpäivänä kuusenhavuilla.Kerran olimme maastossa osittain makuupussissa kun likinäköinen suunnistaja tuli ihan viereen.Naisystäväni oli päällä,ei hän juurikaan tahtia hidastanut!
 
Viimeksi muokattu:
Rellu
Haluaisin kuulla miesten mielipiteitä naisen kostumisesta. Jotkut naisethan kostuvat seksin aikana niin, että märkää valuu reisille asti, jotkut taas huomattavasti vähemmän. Mitä miehet ajattelevat asiasta? Onko runsas kostuminen vastenmielistä, kiihottavaa, täysin yhdentekevää?

Entäpä jos tämä runsas kosteus on vieläpä varsin paksua limaa, ei mitään vetistä litkua? Sen lisäksi, että itse kostun valtavasti on kiimalima kuin vahvaa nestesaippuaa. Jos mies työntää sormensa sisääni, niistä ulosvedettäessä roikkuu valkoista limaa, kuin spermaa. Samaa paksua kiimaa on miehen peniksen varren ympärillä naidessa. Ja tämä on siis omaa kosteuttani, ei spermaa.
Minua ei haittaa sotku, eivätkä äänet, pelkään, että miehen tunto kärsii kun kitka puuttuu.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Entäpä jos tämä runsas kosteus on vieläpä varsin paksua limaa, ei mitään vetistä litkua? Sen lisäksi, että itse kostun valtavasti on kiimalima kuin vahvaa nestesaippuaa. Jos mies työntää sormensa sisääni, niistä ulosvedettäessä roikkuu valkoista limaa, kuin spermaa. Samaa paksua kiimaa on miehen peniksen varren ympärillä naidessa. Ja tämä on siis omaa kosteuttani, ei spermaa.
Minua ei haittaa sotku, eivätkä äänet, pelkään, että miehen tunto kärsii kun kitka puuttuu.
Kuulostaa siltä,että maito on laskeutunut alas ja alkaa kermottumaan,seuraava vaihe onkin sitten jo voita!
 
Viimeksi muokattu:
kisu
Kyllähän se tuntuu naisestakin paremmalta kun on märkä. Minä kostun nyt yli kolmekymppisenä paljon helpommin kuin nuorempana.
Ja peniksen pitää olla kova, tottakai. Ai hitto ko sais.
 

Yhteistyössä