Naisen Organismi

  • Viestiketjun aloittaja Vähän tyhmä
  • Ensimmäinen viesti
Vähän tyhmä
Naisen organismista puhutaan paljon, mutta minulle se on hiukan epäselvä juttu. Voisiko naiset selvittää miltä se naiselle tuntuu ja kuinka mies sen voi tunnistaa. Olisi hiukan pöhlöä alkaa sexin jälkeen kyselemään saiko kummppani organismin, eikö totta. Kiitos jo näin etukäteen mielenkiintoisista tiedoista tähän minua hämmentävään asiaan.
 
ABC kissa kävelee
Niin ja sitäpaitsi se on ORGASMI. Ei organismi.
Juu äläkä kyselekään - se on äärettömän kiusallista naiselle: loppujen lopuksi nainen saa sen orkun aika harvoin ja kysymällä asetat hänet pakkotilanteeseen, valehdella vai eikö valehdella.
Ja siitä tulee sitten vaan suorituspaineita kummallekin.

Kyllä sen sitten huomaat kun se tapahtuu.

Sen sijaan kannattaa kysellä että MISTÄ NAINEN PITÄÄ, MIKÄ TUNTUU HYVÄLTÄ ?
 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja ABC kissa kävelee:
: loppujen lopuksi nainen saa sen orkun aika harvoin
Riippuu ihan naisesta ja varsinkin miehen kyvyistä ja asenteesta tyydyttää nainen. Jos asenne ja kyvyt ovat miehellä kohdallaan, niin nainen voi saada orkut lähes joka kerta sekstatessa. Muista en tiedä, mutta ainakin meillä tämä on pätenyt aina, koska yksin nainen ei siihen kykene, jos ei haluakaan.
 
wenla_
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Riippuu ihan naisesta ja varsinkin miehen kyvyistä ja asenteesta tyydyttää nainen. Jos asenne ja kyvyt ovat miehellä kohdallaan, niin nainen voi saada orkut lähes joka kerta sekstatessa. Muista en tiedä, mutta ainakin meillä tämä on pätenyt aina, koska yksin nainen ei siihen kykene, jos ei haluakaan.
Yksin nainen ei kykene, siis mihin? saamaan orgasmia, vai? Masturboidessa vai naidessa? Kokeile toisia naisia, niin sinunkin maailmasi ehkä avartuu.

 
pillufani
Minulla on ollut ilo saada rakastella viikottain kahden eri naisen kanssa jo viidentoista vuoden aikana. Toiselle naisista orgasmin saanti ei tuota vaikeuksia, hän saa monta peräkkäin ja hän itse pyytää lopettamaan kun on tarpeeksi saanut. Toisella naisella taas orgasmin saavuttamiseen tarvitsee rakastelua n. puoli tuntia. Hänellä orgasmi on erittäin voimakas ja sen jälkeen hänen pimpan alue tulee herkäksi etten saa stimuloida sormilla korkeintaan sulla hellästi. Hän ei pysty peräkkäisiin orgasmeihin. Kehottaisin kaikkia opetteleemaan ja tuntemaan kumppani, me kaikki olemme myös seksuaalisesti erilaiset. Ugh olen puhunut ;).
 
niinpä
Eliö eli organismi on erotettavissa oleva olio, jossa täyttyvät elämän tunnusmerkkit: itsenäisyys, vastaaminen ärsykkeisiin, moduulirakenne, kasvu, mukautuvuus, aineenvaihdunta, ja kyky lisääntyä. Eliö koostuu tyypillisesti yhdestä tai useammasta solusta, joissa on sama perintöaines, dna.
 
Seidi
Riippuu ihan naisesta ja varsinkin miehen kyvyistä ja asenteesta tyydyttää nainen. Jos asenne ja kyvyt ovat miehellä kohdallaan, niin nainen voi saada orkut lähes joka kerta sekstatessa. Muista en tiedä, mutta ainakin meillä tämä on pätenyt aina, koska yksin nainen ei siihen kykene, jos ei haluakaan.
Kyllä se tosi on riippuu paljon miehestä saako orgasmin ja onko nainen halukas ja kuinka kalua käyttää jos on nopea tahti niin orgasmin tulee herkemmin tiedän kokemuksesta
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Orgasmeja on monenlaisia, se ei ole joka kerta samanlainen. Itselläni paras laji on sellainen, että loppuhuipennuksessa tunnen emättimen lihasten kiristyvän, nautinnon aaltoja on ensin emättimen ympärillä, sitten lantion alueella ja parhaimmillaan vatsassa ja jalkaterissä asti. Jälkeenpäin emätin vielä sykähtelee nautinnollisesti ja voi tulla "jälkijäristyksiä", nautinnollisilta tuntuvia vavahduksia koko kehossa. Ne tuntuvat parhailta silloin, kun mies on vielä sisälläni.
Tähän kaikkeen en pääse, ellei hetki ole rauhallinen, mieliala hyvä, romantiikka kohdillaan ja jollei klitoristani stimuloida esileikissä ja yhdynnässä.
 
Seidi
Klitoris on naisen herkkä kohta sitä kun hieroo tulee orgasmi tietysti se riippuu hierojAsta minä käytän kiihokkeena liukuvoidetta odotan 2 minuuttia ja sitten hieron ja tulee orgasmi Klitoris paisuu on kuin herne on ihana hieroa ja tulee monet orgasmit
 
Seidi
Klitoris on naisen herkkä kohta sitä kun hieroo tulee orgasmi tietysti se riippuu hierojAsta minä käytän kiihokkeena liukuvoidetta odotan 2 minuuttia ja sitten hieron ja tulee orgasmi Klitoris paisuu on kuin herne on ihana hieroa ja tulee monet orgasmit
 
Onnistuva mies.
Voinko kysyä yhtä asiaa.
Ensinnäkään sitä hernettä ei ilmaannu missään vaiheessa.
Varsinainen kysymys on, siellä alapäässä jotakin jänteitä?
Siinä emätinaukon ja oletetun klitoriksen pään välissä, vai kuuluuko se siihen klitorikseen?
Ainakin siinä tuntuu sormeen sellainen kovempi kohta, ja pitkulainen.
Voiko sen kohdan hieronta tuntua hyvältä, kun se herne puuttuu.
 
Seidi
Voinko kysyä yhtä asiaa.
Ensinnäkään sitä hernettä ei ilmaannu missään vaiheessa.
Varsinainen kysymys on, siellä alapäässä jotakin jänteitä?
Siinä emätinaukon ja oletetun klitoriksen pään välissä, vai kuuluuko se siihen klitorikseen?
Ainakin siinä tuntuu sormeen sellainen kovempi kohta, ja pitkulainen.
Voiko sen kohdan hieronta tuntua hyvältä, kun se herne puuttuu.
Ei siinä mitään jänteitä ole kun nainen kiihottuu niin klitoris paisuu se on pienten häpyhuulien peitossa minä tunnen sen sormella sitä kun hieroo saa kohta orgasmit tunnustele naiselta klitorista kyllä se löytyy
 
Onnistuva mies.
Ei ole tähän päiväänasti sormeen tuntunut.
Pitää vielä tuota jänteenomaista kohtaa.
Turpoaako kiihottuessa, vai onko aina olemassa.
Luulisin, jos turpoaa, niin silloin se on osa klitorista.
 
Seidi
Ei ole tähän päiväänasti sormeen tuntunut.
Pitää vielä tuota jänteenomaista kohtaa.
Turpoaako kiihottuessa, vai onko aina olemassa.
Luulisin, jos turpoaa, niin silloin se on osa klitorista.
Sinä et kokeile oikeasta paikasta jos nainen ei ole kiihottunut klitoris ei tunnu hiero siitä nupukan päältä ja huomaat kun klitoris paisuu kun nainen kiihottuu minä laitan klitorista kiihottavaa liukuvoidetta ja hieron kohta tunnen kun alkaa paisuun ja kun hieronta tulee orgasmit joka naisella on klitoris se vain täytyy löytää
 
Onnistuva mies.
Oletan kuitenkin oikeasta paikasta, koska mielestäni se huppu tuntuu.
Jos painan siitä keskeltä, niin vaimo arastelee.
Joten ainakin kuvittelen olevani oikeassa osoitteessa.
Silloin kun enemmän sitä haluan hieroa, niin kosteuden haen emättimestä, ja se tuntuu toimivan.
Mutta missään vaiheessa en tunne mitään erityistä klitoriksen päätä.
Voi se ilmeisesti kovettua siellä hupun sisälläkin.
Ainakin ne kaikki häpyhuulet turpoavat, ja emätin muuttuu väljemmäksi, sekä jalat avautuvat.
Kyllä se kuviteltu klitoriksen hieronta laukaiseen sen orgasmin.
Sitten nopeasti 2 sormea emättimeen, niin voin tuntea ne sykkeet.
Sen jälkeen vaimon koko keho alkaa kutiamaan, eli tulee kosketusherkäksi.
Samoin käy minulle siemensyöksyn jälkeen.
Jotakin yhteistä seksillä ja kutiamisella on, mutta ei sitäkään ole kukaan ole selittänyt, mitä kehossa silloin tapahtuu.
Eli miksi keho alkaa kutiamaan kosketuksesta.
 
Seidi
Oletan kuitenkin oikeasta paikasta, koska mielestäni se huppu tuntuu.
Jos painan siitä keskeltä, niin vaimo arastelee.
Joten ainakin kuvittelen olevani oikeassa osoitteessa.
Silloin kun enemmän sitä haluan hieroa, niin kosteuden haen emättimestä, ja se tuntuu toimivan.
Mutta missään vaiheessa en tunne mitään erityistä klitoriksen päätä.
Voi se ilmeisesti kovettua siellä hupun sisälläkin.
Ainakin ne kaikki häpyhuulet turpoavat, ja emätin muuttuu väljemmäksi, sekä jalat avautuvat.
Kyllä se kuviteltu klitoriksen hieronta laukaiseen sen orgasmin.
Sitten nopeasti 2 sormea emättimeen, niin voin tuntea ne sykkeet.
Sen jälkeen vaimon koko keho alkaa kutiamaan, eli tulee kosketusherkäksi.
Samoin käy minulle siemensyöksyn jälkeen.
Jotakin yhteistä seksillä ja kutiamisella on, mutta ei sitäkään ole kukaan ole selittänyt, mitä kehossa silloin tapahtuu.
Eli miksi keho alkaa kutiamaan kosketuksesta.
Ei minulla ainakaan kutia tuntuu vähän oudolta pillu kyllä sykkii ja supistelee vielä pitkään orgasmin jälkeen mutta ei kutia minulla on pitkään klitoris paisunut tämä on klitoris orgasmi
 
Onnistuva mies.
Jaa, ettei ala keho kutiamaan.
Näköjään toimitte erilailla, kuin vaimoni.
Eikö se keho kutia keskellä työpäivääkään?
Nythän tässä meinaa kaatua toinenkin minun teoriani.
Nyt paljon esillä ollut miesten naisiin kohdistuva luvaton koskettelu.
Kun kukaan ei kerro miten se tuntuu epämiellyttävälä, niin olen itse ajatellut sen johtuvan kutiamisesta.
Kyllä kutiaminen voisikin tuntua epämiellyttävältä.
Itse en kutia muulloin, kun ehkä puli tuntia siemensyöksyn jälkeen.
Muulloin minuun koskeminen on hyvinkin miellyttävää.
Sitä en tiedä liittyykö se seksii, tai ei.
Vieraan ihmisen kosketus ei aiheuta kuitenkaan seksuaalista reaktiota.

Kiva, kun olette kertonut avoimesti seksuaalisuudestanne.
Minulta voitte myös kysyä, jos jokin asia mietityttää.
 
Seidi
Ei minulla ainakaan kutia tuntuu vähän oudolta pillu kyllä sykkii ja supistelee vielä pitkään orgasmin jälkeen mutta ei kutia minulla on pitkään klitoris paisunut tämä on klitoris orgasmi
Naisia on monen laisia joku ei saa orgasmia joku ei löydä klitorista minä saan joka kerta orgasmin klitoris ei paisu jos ei ole kiihottunut naisenklitoris on kuin miehen penis se paisuu orgasmin jälkeen hyvä olo jatkuu pitkään
 
Onnistuva mies.
Ei minunkaan mielestä seksissä ole mitään pahaa, tai hävettävää.
Moni kuitenkin häpeää seksuaalisuudesta puhumista.
Minä ainakin tykkään puhua.
Vaimo ei tykkää kertoa tuntemuksistaan, vaikka välillä kysyn miltä tuntuu.
Ehkä siksi haluan lukea naisten seksuaalisista tuntemuksista.

Hävettääkö teitä alastomuus, vai onko ihan jees.
Minulle se on hyvin vapauttava olotila.
 

Yhteistyössä