Naisen Organismi

  • Viestiketjun aloittaja Vähän tyhmä
  • Ensimmäinen viesti
vierailija vierailija
Alastomuus on hieno asia minulle se on ihan ok mitä tykkäätte iltaorgasmeista minä haluan aina orgasain kun menen nukkumaan menen peilin eteen ja työnnän sormen märkään pilluun hieron klitorista ja orgasmi tulee katson kun pillu sykkii monta kertaa käy niin että saan peräkkäiset orgasmit on ihana mennä nukkumaan uni maistuu minä kostun helposti minä saatan olla alasti kotona ei minua hävetä kysyisin mistä sinä kiihotut mikä saa sinun kullin seisomaan saako sen märkä pillu vai joku muu kerro mielipiteesi

On se kaunis näky kun pillu märkänä... muutama läpsy piiskalla pyllylle ja pillun hierontaa... niin kiima kasvaa.... aamulla ihmettelisit mitä nämä raidat pyllyllä? Ota piiska lisävälineeksi...
 
vierailija vierailija
Peilin edessä on kiva tutkia omaa pillua minä tykkään masturboida peilin edessä ja työnnellä sauvaa märkään pilluun minulle orgasmi on tärkeä on kiva katsoa kun klitoris paisuu ja kiina nousee

Taidat olla nymfomaani ja tuhma...tarvitsisit kyllä piiskaa... ensin pyllysi punaiseksi hapsupiiskalla ja sitten.... kun kiimasi yltynyt niin .... tiedät kyllä mitä....
 
Seidi
Taidat olla nymfomaani ja tuhma...tarvitsisit kyllä piiskaa... ensin pyllysi punaiseksi hapsupiiskalla ja sitten.... kun kiimasi yltynyt niin .... tiedät kyllä mitä....
Voin vähän ollakkin mutta kun kiima iskee niin sille ei voi mitään olen hyvin seksuaalinen saan orgasmit joka kerta naidessa ja vielä masturbointi päälle kun se nainti on niin ihanaa nyt rupes pillua kuumottaan
 
Viimeksi muokattu:
vierailija vierailija
Voin vähän ollakkin mutta kun kiima iskee niin sille ei voi mitään olen hyvin seksuaalinen saan orgasmit joka kerta naidessa ja vielä masturbointi päälle kun se nainti on niin ihanaa nyt rupes pillua kuumottaan

Niin sellaista se oletko koskaan saanut piiskaa? Olen kuullut että varsinkin naisilla voimistaa orgasmia paljon. Tarkoitan eroottista piiskausta.
 
Onnistuva mies.
Alastomuus on hieno asia minulle se on ihan ok mitä tykkäätte iltaorgasmeista minä haluan aina orgasain kun menen nukkumaan menen peilin eteen ja työnnän sormen märkään pilluun hieron klitorista ja orgasmi tulee katson kun pillu sykkii monta kertaa käy niin että saan peräkkäiset orgasmit on ihana mennä nukkumaan uni maistuu minä kostun helposti minä saatan olla alasti kotona ei minua hävetä kysyisin mistä sinä kiihotut mikä saa sinun kullin seisomaan saako sen märkä pillu vai joku muu kerro mielipiteesi
On aina hienoa kuulla se miten joku muukin ihminen pitää alastomuudesta.
Nainen alasti, mikä sen kauniinpaa.
Suorastaan ihanaa.
Minäkin tykkään olla alasti, ja myös ulkona.
Paikan löytäminen on suurempi ongelma, kun alaston ihminen on monelle häiritsevää.
Häiritä en alastomuudella halua, joten jokin muu hienous siinä on.
Tuntuu vaan tosi hyvälle.
Ei häiritse sekään vaikka joku näkisi.

Mikä sitten saa peniksen kovaksi.
Yleensä yö sen tekee ensimmäisenä.
Herätessä on yleensä jäykkänä.
Päivällä vaimon hyväily saa sen aikaan.
Siinä samalla, kun sanoo jotakin seksiin viittaavaa, niin jäykistyminen varmimmin tapahtuu.
Puhumisen ei tarvitse olla edes rivoa.
Tuntuuko kun se suurenee tyyppinen sanominen riittää.
Vaikka vaimo ei niistä höpinöistä pidä, niin minulle ne on tärkeitä.
Ei se erektio pysy yhdynnässäkään ellen saa höpötellä.
Ehkä siksi hän ei tykkää yhdnnöistä, kun käsin tehtynä ei jäykkyyden tarvitse olla täydellinen, ja silti orgasmi ja siemensyöksy tulee, sekä tuntuu.
Jokailtaisia ei orgasmit ole, kun siitä peniksen jäykistymisestä on tullut se paras tuntemus.
Niitä jäykistymisiä tykkään saada useita kertoja päivässä.
Usein kirjoittaminen ja etenkin lukeminen saa kullin kohoamaan.
 
Onnistuva mies.
Lisäisin vielä tähän että varmaan ihmettelet kun käytän sanaa pillu ja kulli tykkään käyttää kiihottavia sanoja sana kulli saa minut märäksi eikö sinun ole vaikea olla kun kulli seisoo eikö ois ihana työntää se märkään pilluun
Ei minua häisitse sukuelinten erilaiset nimet.
Kukin voi käyttää niitä mitkä tuntuu sopivasti kiihottavilta.
Tuntuu hyvin itseäkin kiihottavan, kun itsekseni höpisen vaikkapa, muna haluaisi pimppiin mennä.
Märkä pimpin pitää olla, jotta se tuntuu hyvältä, ja tietysti työntyä sisälle.
 
Onnistuva mies.
Miksei vaimosi tykkää yhdynnästä eikö hän halua kullia mikä sen ihanampaa on kuin saada kova kulli märkään pilluunjos sulla kulli seisoo niin runkkaatko minä saan orgasmit 3 kertaa päivässä nytkin heräsin pillu sykki täyty mennä peilin eteen jossa näky märkä pillu ja paisuva klitoris työnsin sauvan pilluun ah kun teki ihanaa kuulu kova litinä sain rajun orgasmin joka kesti kauan vieläkin pillu sykkii vaimosi jää paljosta paitsi jos ei halua kullia minun orgasmit tulee rajuina jonka jälkeen tärisen hurmiossa minä saan varmaan iltapäivällä kullia eräs mies tulee meille ja pannaan pillu pyöreäksi hän imee mun klitorista hällä on iso kulli huh huh nyt rupes haluttaan
En minä kolmea kertaa päivässä tekemään siemensyöksyä.

Kai vaimon suurin este yhdyntään on se siemenneste, koska se on inhottavaa.
Hänen käteensäkään sitä ei voi laskea silloinkaan, kun hän tyydyttää minua käsin.
No miten se onnistuu.
Siihen on kyllä tekniikka olemassa.

Kulli kyllä jäykistyy montakertaa päivässä, mutta ei se silti runkkausta vaadi.
Laskeutuu ihan itsestään.
Eikö naisen turvonnut klitoris toivu entiselleen ilman orgasmia?

Oliko lämmin elin mukavampi, kuin kylmä sauva?
Tai niiden yhdistelmä.
Kyllä minäkin tykkään jostakin kylmästä sukuelinalueella.
Kylmät kädet, tai vesi.

Tietysti yksi kiihottavimpia tilanteita olisi, jos niiden häpyhuulten väliin voisi kurkistaa.
Joskus on onnistunut ehkä 5 sekunnin ajan.
On sentään saunassa käyty yhdessä, joten jotakin alastomuutta olen nähnyt.
Siellä jalkojenvälissä on tapahtunut selviä muutoksia, ja niitä tietysti haluaisin lähemmin tarkastella.
Onko teillä tietoa muuttumisesta.

Ei nyt enempää, ettei sivulliset pahastu, ja alkaa se seksistä kirjoittelun arvostelu.
Sitäkin on tapahtunut.
 
Onnistuva mies.
Miksei vaimosi tykkää yhdynnästä eikö hän halua kullia mikä sen ihanampaa on kuin saada kova kulli märkään pilluunjos sulla kulli seisoo niin runkkaatko minä saan orgasmit 3 kertaa päivässä nytkin heräsin pillu sykki täyty mennä peilin eteen jossa näky märkä pillu ja paisuva klitoris työnsin sauvan pilluun ah kun teki ihanaa kuulu kova litinä sain rajun orgasmin joka kesti kauan vieläkin pillu sykkii vaimosi jää paljosta paitsi jos ei halua kullia minun orgasmit tulee rajuina jonka jälkeen tärisen hurmiossa minä saan varmaan iltapäivällä kullia eräs mies tulee meille ja pannaan pillu pyöreäksi hän imee mun klitorista hällä on iso kulli huh huh nyt rupes haluttaan
En minä kolmea kertaa päivässä tekemään siemensyöksyä.

Kai vaimon suurin este yhdyntään on se siemenneste, koska se on inhottavaa.
Hänen käteensäkään sitä ei voi laskea silloinkaan, kun hän tyydyttää minua käsin.
No miten se onnistuu.
Siihen on kyllä tekniikka olemassa.

Kulli kyllä jäykistyy montakertaa päivässä, mutta ei se silti runkkausta vaadi.
Laskeutuu ihan itsestään.
Eikö naisen turvonnut klitoris toivu entiselleen ilman orgasmia?

Oliko lämmin elin mukavampi, kuin kylmä sauva?
Tai niiden yhdistelmä.
Kyllä minäkin tykkään jostakin kylmästä sukuelinalueella.
Kylmät kädet, tai vesi.

Tietysti yksi kiihottavimpia tilanteita olisi, jos niiden häpyhuulten väliin voisi kurkistaa.
Joskus on onnistunut ehkä 5 sekunnin ajan.
On sentään saunassa käyty yhdessä, joten jotakin alastomuutta olen nähnyt.
Siellä jalkojenvälissä on tapahtunut selviä muutoksia, ja niitä tietysti haluaisin lähemmin tarkastella.
Onko teillä tietoa muuttumisesta.

Ei nyt enempää, ettei sivulliset pahastu, ja alkaa se seksistä kirjoittelun arvostelu.
Sitäkin on tapahtunut.
 
Onnistuva mies.
Kyllä minusta tuntus kamalalta jos kulli seisoo eikä saa pillua miltä sinusta tuntuu kun saisit työntää kovan kalusi märkään sykkivään pilluun ei se ole sama asia runkata kuin saada pillua vaikka minä käytän sauvaa saan myös kullia panomies kävi eilen ja sain kullia edestä takaa sivulta pillu on vähän turvoksissa mutta kyllä se siitä hänellä on ihana kulli ja sopiva työntyy syvälle en tiedä monetko orgasmit sain mutta tosi monet kyllä sinunkin pitäisi saadaoikein märkää pillua saisit työntää kullisi syvälle pilluun minulta kyllä sais heti pillua
Kiitos ihanasta tarjouksesta, mutta silti pettymyksen tuotan, kun tarjouksesta kieltäydyn.
Virtuaalisesti on sitten eriasia.
 
Onnistuva mies.
Taisi olla väärä sana tuo virtuaalisesti.
Ehkä kuvitteellisesti olisi parempi.
Yritän kuvitella kertomustenne avulla kaikenlaista kivaa.

No pitänee sitten yrittää päästä vaimon sisälle.

Kaikkein eniten kyllä kiinnostaisi katsella lähietäisyydeltä.
Aina välillä siihen innostan, mutta ei vielä ole onnistunut.
Ehkä se vaan ei ole naisille luonteenomaista.

Sekin on hankalaa, jos jotakin kertoisin mistä minä tykkäisin, niin hän kokee sen toiveen pakotuksena.
Ehkä hän on jo vähän tullut vastaan, kun olen vakuuttanut ettei minun toiveita pidä toteuttaa jos ei kiinnosta.
Minulle kun riittää sekin, kun toiveeni saan esittää.
 
Onnistuva mies.
Pyytäisin riisuuntumaan alasti.
Ja itsekin voisin, jos niin haluaisit.
Voisin hyväilläkin, ja kyselisin kaikenlaista seksistä.
Voisin kysyä jopa, miltä pimpissä tuntuu.
Jos hyvältä tuntuisi, niin voisin ehdottaa näkymän avaamista sinne jalkojen väliin.
Sitten tulisi se klitoriksen esittelyn aika.
Tuleeko todella se pää esille.
Ja näin päättyisi ensimmäinen oppitunti.
 
Onnistuva mies.
Olisiko pettymys suuri, jos se paisuneenakin on pieni?

Siitä siemennesteestä vielä.
Eikö se tunnu ilkeältä, kun se vähitellen valuu pimpistä pois?
Ainakin on väittänyt, että noin käy.
 
Onnistuva mies.
Kyllä minulla helposti nousee pystyyn.
Tykkäisin sen silloin näyttää vaimolle, mutta hän ei oikein tykkää katsella.
Noista nuolemisista ja takapuolijutuista en oikein tiedä, kun ei ole kokemusta.

Oletteko aina ollut noin halukas ja aktiivinen sensin suhteen?
Kuinka nuorena se klitoris löytyi?
Katsoitteko sitä peilistä?
Penikseni ihastelusta sanoin ja katsellen kyllä tykkäisin kovasti.
Voi sitä sanoa pieneksikin, jos siltä tuntuu.
 

Yhteistyössä