Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kannanottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kannanottaja

Vieras
Iltalehden viikonvaihteesta lainattua, tätäkö miehet odottavat????

Naiseni on orgasmikone

Olen ollut lukuisten naisten kanssa sängyssä. Koskaan aikaisemmin en kuitenkaan ole tavannut kihlattuni kaltaista naista. Kun aktimme kestää parikymmentä minuuttia, hän laukeaa 10-15 kertaa ennen minua. Olemme löytäneet tähän kolme syytä: sukupuolielimiemme yhteensopivuus, kehomme treenatut liikkeet ja rakkaus. Harrastimme seksiä eräänä päivänä kolmeen eri otteeseen, ja kumppanini sai yhteensä yli 50 orgasmia.

no toi "kehomme treenatut liikkeet" menee vähän överiksi mutta kyllä mieki usiamman oon oppinu saamaan per varvi :ashamed:
en nyt kyllä ihan viittätoista kertaa vartissa, ehkä viis :whistle:

Huh, onneksi en ole ainoa. Pelkäsin olevani jo jotenkin viallinen kun saan niin monta kertaa, kun kaikki vaan valittavat etteivät saa ensimmäistäkään. Sattuu vaan osumaan sopivasti kohdilleen fysiikka, ja kai sitä on jotenkin niin vapautunu kun ei tarvi hävetä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huh, onneksi en ole ainoa. Pelkäsin olevani jo jotenkin viallinen kun saan niin monta kertaa, kun kaikki vaan valittavat etteivät saa ensimmäistäkään. Sattuu vaan osumaan sopivasti kohdilleen fysiikka, ja kai sitä on jotenkin niin vapautunu kun ei tarvi hävetä mitään.

Tämä kai se on se tekijä; eli kerrotko meille naisille, mikä tekee sen ettei häpeä/kontrolloi mitään? Yleisimpi syy orgasmivaikeuksiin on kontrolloinnin pakko..

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tämä kai se on se tekijä; eli kerrotko meille naisille, mikä tekee sen ettei häpeä/kontrolloi mitään? Yleisimpi syy orgasmivaikeuksiin on kontrolloinnin pakko..

Hmmhmm, meillä on vaan niin hyvä suhde miehen kanssa. Ei tarvitse hävetä, kun tietää, että tuo toinen hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Olen muuten kuitenkin kontrolloivaa johtajatyyppiä, eli hoidan kaikki asiat ja pyöritän omaa yritystä jne. Seksin suhteen taas nautin siitä, kun saan antautua täysin ja keskittyä siihen puhtaaseen nautintoon.

Eikä orgasmia saa miettiä, se tulee kun on tullakseen. Tosin lantionpohjanlihasten supistelu seksin aikana lisää monesti nautintoa ja helpottaa sitä.

Mutta se nyt on joka tapauksessa niin yksilöllistä, että olisi mahdotonta antaa oikeita neuvoja. Täällä kun niin moni epäilee miestensä motiiveja ja muuta, niin kannattaa unohtaa ne seksin ajaksi. Jos mietit, mitähän/ketähän tuo mieskin nyt ajattelee, niin voit heittää hyvästit orgasmille.

Yhteistyössä