Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joo

Vieras
Siis tosi on että eri naiset pyrkivät orgasmin saamiseen ihan eri kiihkeydellä... Niin , kysyisin eikö haluton nainen ole koskaan kokenut hyvää orgasmia vai onko hänen orgasminsa niin laimea ettei hän siihen yrittämiseen panosta? Ja toisaalta , onko kiihkeän naisen keho oppinut haluamaan endorfiini myrskyn vai onko heidän pillunsa niin orgasmi herkkä(vai pää?)?

Mä luulen (siis huom! tää on luulo), että haluttomuus on yleistä niillä naisilla, joille muutenkaan seksi ei ole kaikkein kiinnostavin asia. Naisista löytyy valtavan paljon eri ""seksuaalitasoja"", toiset ihan hornypupuja ja toiset taas ihan päinvastaista. Sikäli voi pitää paikkansa ettei naiset, jotka eivät ole voimakkaasti seksuaalisia, eivät ole koskaan rajua orgasmia saaneetkaan, koska eivät ole niin täysillä antautuneet leikkiin. Voimakas orgasmi vaatii täydellisen keskittymisen. En kuitenkaan usko, että vaikka nämä vähemmän seksistä kiinnostuneet saisivat sen jättiorkun, se ei lisäisi heidän kiinnostustaan asiaan sen enempää.

Tämä ei ole pelkästään naisten asia. Myös miehistä löytyy ihan vastaavia seksuaalisuustasoja, mutta suurempi ryhmä taitaa olla näitä enemmän seksuaalisia.

Toiseen kysymykseesi voin sanoa, että olen itse näitä enemmän voimakkaasti seksuaalisia naisia ja olen oppinut/opetellut tarttumaan siihen tuntemukseen mikä on ennen orgasmia ja antautumaan sen mukaan. Vielä kun sitä osaa hetken pidättää laukeaminen on todellinen räjähdys. Mutta kyllä se on päästäkin kiinni. Niinkuin sanoin, uskon vain niiden naisten kokoevan suurorkkuja, jotka elävät muutenkin paljon seksimaailmassa.

Mikäli olen pahasti väärässä, sanomiani voi korjata/oikaista.

En ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. Omin käsin tuotan sen helposti itselleni. Oman mieheni kanssa ei kiinnosta edes yrittää enää saaada nautintoa, hän on täysin mielikuvitukseton sängyssä, enkä kovin usein hänelle edes viitsi antautua. siispä olen kuvitellut olevani kylmä tai jotain, kun en edes kostu hänen hiplaamisestaan ja kuiviltaanhan yhdyntä on tosi karmeaa eikä sitä tosiaankaan halua saada lisää.

Mutta sitten: löysin maailman suloisimman rakastajan. Hän on hellä, huomaavainen ja hauska ja olen löytänyt pitkän ajan jälkeen taas nautinnollisen seksin. Hänen pelkkä katseensa saa pöksyni märiksi. Olen täysin vakuuttunut, että hänen kanssaan tulen samaan ensimmäisen emätinorgasmini. Ehkä se vielä ottaa aikaa, mutta olen luottavainen!

Orgasmin saaminen on varmasti kiinni yhtälailla fysiologiasta kuin siitä, että partneri on mieleinen ja kiihottava.

On tietysti suuret yksilöerot,
mutta yleensä on, että miehet kinuaa,
on mielessä viina, vittu tai verot,
ne sitten kiimaansa puhkuu ja inuaa.

Miehillä myös takuuvarma orkku,
ehkei kaikilla, mutta suurinpiirtein.
Oli selvänä, kännissä, virkku tai torkku,
on ne valmiina leikkimään elinsiirtein.

Naisilla orkut kai vaativat työtä,
ehkei kaikilla, mutta ainakin melkein.
Kun mies hirnuu ja vaatii lemmenyötä
niin nainen vastaa empivin elkein.

On mielessä niin monta huolta,
päivän harmit, lasten murheet ja surut.
Ja vielä pitäisi hoidella miehenpuolta,
että korvissa soisivat taivaan urut.

Ja pitäisi leikkiä esileikit
ja ottaa suihin ja antaa peppuun,
ei ikänä tyydy nuo Häntä-Heikit,
puskevat kalun vaikka armeijan reppuun.

Ja että itse saisi edes sen pienen,
puolukankokoisen, pikku kliimaksin,
niin pitää paikkoja hieroa kanssa sienen,
tuntitolkulla, hartaasti, yksin tai kaksin.

Kyllä miehen pitäisi osata hävetä,
sen sanon minä, siis itsekin mies.
Jos vaimoa kiusaa, niin että revetä,
tämä harmiin ja kiukkuun on, kukaties.

On seksi niin älyttömän vaikea asia,
ja nainen taas niin upea pakkaus.
Niin paljon muuta kuin jakorasia,
kun mukana on -se rakkaus, se rakkaus.

Saa naiset seksissä itse niin vähän,
voittopuolin vain vaarat ja vaivat.
Hoi mies, mieti ja ymmärrähän,
he miksi niin äkisti tarpeeksi saivat.

Jos rakastat naista, niin sitten tahdot
vain hyvää hänelle, onnen ja ilon.
Kukkien tuoksun, valkoiset vahdot,
kuutamoiset illat ja päivänkilon.

Jos naisesi seksin suhteen sanoo,
kiitos mieheni, vaan nyt saa riittää.
Herrasmies silloin vain anteeksi anoo,
häiriötä, pokkaa ja seurasta kiittää

Musta tuli haluton, kun menin naimisiin ja vakiinnuin yhden miehen naiseksi. Haluni heräsivät, kun hyppäsin aidan vihreämmälle puolelle. En jaksa olla pelkästään yhden miehen kanssa, en kertakaikkiaan jaksa!
Luulen, että monen naisen haluttomuus on kiinni juuri tuosta. Vaihtelu virkistää, vaikkei sitä haluaisi edes itselleen myöntää.

Siinä on jo pitänyt ajatella asiaa, ja riimiä... Hieno! Kokemuksellani olen ihmetellyt haluttoman naisen ajatusmaailmaa, kun seksissä miehen toimet koetaan aina lisärasitteeksi... vaikka kuin se toiminta lähtisi keskustelusta ja naisen monipuolisesta huomioimisesta. Jokainen asennon vaihto tai hellä kysymys aiheuttaa napinaa ja pahantuulisuutta. Minä en ole keksinyt muuta keinoa vaikuttaa kuin mustasukkaisuus... osoittamalla haluttomalle kuinka muut haluavat , halutonkin aktivoituu, ja miehenä saa siinä samalla itsetunnon kohotusta.

Voi hyvinkin pitää paikkansa, että haluton naisesi ei ole kokenut kunnon orkkua, joten hän ei tiedä mitä haluta. Silloin kannattaisi panostaa entistä pidempään esileikkiin ja virittämiseen. Naimista ei kannata edes aloittaa, ennenkuin nainen on saatu riittävän kiihoittuneeseen tilaan, tai ennen kuin hänelle on annettu jo esileikessä ensimmäinen orkku. Pelkällä naimisella ja kyrvän sohimisella ei saada kuin vahinkoa aikaan. Naiselt menee viimeisetkin halut, jos hän ei ole naimiseen valmis. Koita vaikka sellaista temppua, että teet hänelle joka kerta orkun jo esileikeissä. Ennen pitkään hän jää näihin orkkuihin kiinni ja tulee niistä riippuvaiseksi.
Naisen haluttomuus voi myös olla hormonaalista, joten vaikka hormonisatot olisivatkin ns. hyväksyttävällä tasolla, niin haluja ei ole. Joskus on vaimokin hakenut lisäkuurin herättääkseen haluja. Siitä on ollut heti selvää apua. Oleellistaä on keskustella naisen kanssa ja selvittää haluttomuuden syytä. Nainen ei sitä itse välttämättä tiedosta.

Niin, puhut asiaa!

Ja noista hormoneista: e-pillerit ja hormonikierukat ja muut on todellakin HYVIÄ ehkäisyväleitä: ne estävät raskauden ja vievät monen naisen halut.

Ei tule takuulla lapsia kun ei edes paneta.

Huh , jokainen pillerireseptin uusiminenkin saa aikaan marttyyrikohtauksen... Uskaltaakohan tuota edes sanoa ääneen ; tuota , kuule kysyppä lääkettä meidän kipuilevaan seksielämään samalla kun käyt gynellä. Voi olla mun kuoleman tuomio?

Minä uskon saavani emätinorkun vakisuhteessa dominoivan ja rakastavan miehen kanssa. Nyt olen suunnitelmassa jo niin pitkällä, että entinen enemmän ystävyyteen perustunut suhde on lopetettu ja siitä toivuttu, ja olen pari kertaa harrastanut seksiä potentiaalisen miehen kanssa. Ei vielä rakasteta eikä luoteta riittävästi, ja dominointi hakee myös vielä myös muotoaan, mutta luulen, että jos suhde muilta osin onnistuu, niin tulen saamaan siinä hyviä orkkuja

Tähän mennessä olen saanut elämässäni kaksi emätinorkkua: kerran 20v. humalassa, päällä ratsastaen, ihan yllättäen. Sitten kerran vielä enemmän yllättäen, kun yht äkkiä säikähdin, että olin mokannut yhden asian todella pahasti, sydän hyppäsi kurkkuun, edrenaliini virtasi yhtenä sykäyksenä vereen... ja sain ihan mielettömän orkun julkisella paikalla kävellessäni:/?