Naisen orgasmin sälyttäminen miehelle on väärin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos miehen pitää olla vastuussa myös naisen orkusta niin onhan se täysin väärin. Se on nykyisen feministisen näkemyksen huipentuma ja miestä alistava. Sen lisäksi että mies yleensä tuo rahat taloon, rakentaa talot, hoitelee naisenkin töitä osin ja panee hikipäässä orkun itselleen niin pitäisi vielä räveltää joidenkin taikanappien kanssa?

[QUOTE="vieras";28807037]Sen lisäksi että mies yleensä tuo rahat taloon, rakentaa talot, [/QUOTE]

Missähän todellisuudessa sinä oikein elät? Suomessa yleisimmin molemmat osapuolet käyvät töissä ja talotkin ostetaan joko valmiina tai teetetään ammattilaisilla.

[QUOTE="vieras";28807037]Jos miehen pitää olla vastuussa myös naisen orkusta niin onhan se täysin väärin. Se on nykyisen feministisen näkemyksen huipentuma ja miestä alistava. Sen lisäksi että mies yleensä tuo rahat taloon, rakentaa talot, hoitelee naisenkin töitä osin ja panee hikipäässä orkun itselleen niin pitäisi vielä räveltää joidenkin taikanappien kanssa?[/QUOTE]

Et ole nykyaikaisessa suhteessa jos noin on. Yleensä molemmat tuovat rahaa taloon ja osallistuvat mieltymystensa ja kykyjensä mukaan. Molemmat ovat vastuussa omasta orgasmistaan mutta pyrkivät myös miellyttämään kumppaniaan ja auttamaan tätä saamaan orgasmin.

Mun mies ainakin nauttii siitä et saa tuottaa mulle orgasmeja. Mitä enemmän mä nautin, sitä enemmän mies nauttii. Ja päinvastoin. Aplla on jotenkin vääristynyt minä-kuva itsestään.

[QUOTE="Susu";28807063]Mun mies ainakin nauttii siitä et saa tuottaa mulle orgasmeja. Mitä enemmän mä nautin, sitä enemmän mies nauttii. Ja päinvastoin. Aplla on jotenkin vääristynyt minä-kuva itsestään.[/QUOTE]

Varmasti nauttii tässä nykymallissa jossa mies on vastuussa kaikesta. Jos nainen ei kostu niin mies ei saanut naista kiihottumaan, jos miehellä ei seiso niin ei se edes saanut munaansa ylös!

Kyllä nainen saa orgasmin ihan ilman miestä, ei mitään sälytetä miehelle, aivan niinkuin mies saa orgasminsa ilman naista. Kumppanin kanssa se vain on mukavempaa ja toivottavasti muilla myös tasa-arvoista.

[QUOTE="vieras";28807077]Varmasti nauttii tässä nykymallissa jossa mies on vastuussa kaikesta. Jos nainen ei kostu niin mies ei saanut naista kiihottumaan, jos miehellä ei seiso niin ei se edes saanut munaansa ylös![/QUOTE]

Kuule mun mies hoitaa tasan omat ansiotyönsä ja käyttää omat rahansa miten parhaaksi näkee. MINÄ olen ostanut MINUN rahoilla meille asunnon, jossa mies asuu. MINÄ hoidan oman työn, kodin, lapset, käyn kaupassa, laitan ruoat ym KAIKEN. Että ei ole täällä elämä kiinni miehestä mutta seksi sujuu loistavasti. Säälittää nää hemmetin elämäänsä katkeroituneet ihmiset ketkä täällä tilittää.

Meillä kyllä se mies on joka mulle orgasmin haluaa antaa. Ei todellakaan koe sitä velvollisuudekseen enkä sitä vaadi. Silti haluaa aina antaa. Saan tosin myös aina.

niin mieshän ei voi haluta että vaimo nauttii seksistä? ei pidä sitten ihmetellä ku vaimo "pihtaa" koska miks sen seksin pitäs kiinnostaa jos ei siitä ite mitään saa?

mieshän saa joka tapauksessa orkkunsa,naisen reijän avustamana(seksissä) joten mies voi antaa vastalahjaksi orkun myös vaimolleen...

jos halutaan karskisti ilmaista

sitte jos puhutaan asiallisesti niin jos meis ottaa vaimon tarpeet huomioon ja osoittaa tälle että hänen nautinnolla on myös väliä, saa usein myös samaa takaisin!

[QUOTE="MINTTU";28807125]niin mieshän ei voi haluta että vaimo nauttii seksistä? ei pidä sitten ihmetellä ku vaimo "pihtaa" koska miks sen seksin pitäs kiinnostaa jos ei siitä ite mitään saa?

mieshän saa joka tapauksessa orkkunsa,naisen reijän avustamana(seksissä) joten mies voi antaa vastalahjaksi orkun myös vaimolleen...

jos halutaan karskisti ilmaista

sitte jos puhutaan asiallisesti niin jos meis ottaa vaimon tarpeet huomioon ja osoittaa tälle että hänen nautinnolla on myös väliä, saa usein myös samaa takaisin![/QUOTE]

Kyllä nainen voi tehdä muutakin kuin tarjota reikäänsä. Näin seksistä tulee paljon miellyttävämpää molemmille. Vastavuoroisesti...

Niin on. Jokainen nainen on itse vastuussa omasta orgasmistaan ja mies omastaan. Siinähän menee koko idea, jos mies joutuu oman orgasminsa lisäksi huolehtimaan viä naisen orgasmista, ei ihme, että miehetkin kieltäytyy seksistä. Ottamista ja antamista, eli tähänkin sanon, että yhteistyö takaa parhaimman nautinnon ;).

Yhteistyössä