naisen orgasmivaikeudet (prkleen epilepsialääkkeet!)

  • Viestiketjun aloittaja elli orkkuja vailla
  • Ensimmäinen viesti
elli orkkuja vailla
Nyt alkaa hihat palaa. Eihän se seksi ja orgasmit maailman tärkein asia ole... mutta aika tärkeä ainakin. Ongelmani on seuraavanlainen. Olen 24 vuotias epileptikkonainen. Elämä suurinpiirtein muuten hyvin... paitsi: epilepsialääkkeiden ohjeissa sanotaan niiden voivan aiheuttaa muutoksia seksihaluissa ja impotenssia ym. Niin ne todella minun kohdallani tekevät. Vaikka halujakin vielä olisi, orgasmi on vaikea saada ja kun sen saan, on se 'aivastus' entiseen verrattuna. (syy on varma: epilepsialääkkeet. Ne ovat ehkä aiheuttaneet jotai...ööö...miksi ne aiheuttavat haluttomuutta? Hormonaaliset sivuvaikutukset??? Pyydän, älkää esittäkö= epäilkö muita syitä. Siitä ei nyt ole apua.)


Olen etsiny tietoa haluttomuudesta ja orgasmivaikeuksista. Aina sama juttu. Tietoa siitä, mikä aiheuttaa haluttomuutta, orgasmivaikeuksia ym. löytyy yllinkyllin. Neuvoja hoitaa löytyy kovin vähän. Aina samaa länkytystä: Monet asiat vaikuttavat seksuaalisuuteen pälä pälä pälä...kuten esim. psyyke ja epilepsialääkkeet. pälä pälä pälä.

En myöskään tarvi enää aikaa. Älkää ehdotelko, että kyllä 'se' sieltä tulee kun on tullakseen. 'Ei tule' niin ei tule.



Samasta kärsivät: Mistä/ miten olette apua vaivaanne saaneet? Jos haen apua esim. gynekologilta mitä/ miten saan apua?
 
;=)
Alkuperäinen kirjoittaja elli orkkuja vailla:
Nyt alkaa hihat palaa. Eihän se seksi ja orgasmit maailman tärkein asia ole... mutta aika tärkeä ainakin. Ongelmani on seuraavanlainen. Olen 24 vuotias epileptikkonainen. Elämä suurinpiirtein muuten hyvin... paitsi: epilepsialääkkeiden ohjeissa sanotaan niiden voivan aiheuttaa muutoksia seksihaluissa ja impotenssia ym. Niin ne todella minun kohdallani tekevät. Vaikka halujakin vielä olisi, orgasmi on vaikea saada ja kun sen saan, on se 'aivastus' entiseen verrattuna. (syy on varma: epilepsialääkkeet. Ne ovat ehkä aiheuttaneet jotai...ööö...miksi ne aiheuttavat haluttomuutta? Hormonaaliset sivuvaikutukset??? Pyydän, älkää esittäkö= epäilkö muita syitä. Siitä ei nyt ole apua.)


Olen etsiny tietoa haluttomuudesta ja orgasmivaikeuksista. Aina sama juttu. Tietoa siitä, mikä aiheuttaa haluttomuutta, orgasmivaikeuksia ym. löytyy yllinkyllin. Neuvoja hoitaa löytyy kovin vähän. Aina samaa länkytystä: Monet asiat vaikuttavat seksuaalisuuteen pälä pälä pälä...kuten esim. psyyke ja epilepsialääkkeet. pälä pälä pälä.

En myöskään tarvi enää aikaa. Älkää ehdotelko, että kyllä 'se' sieltä tulee kun on tullakseen. 'Ei tule' niin ei tule.



Samasta kärsivät: Mistä/ miten olette apua vaivaanne saaneet? Jos haen apua esim. gynekologilta mitä/ miten saan apua?
Jospa kokeilisit jotain luontaistuotetta, googlettamalla varmaan löytyy. itse popsin haluttomuuteen Libio'ta. tosin olen sinua vanhempi.
Entäs kostutko, vai onko halut ihan tiessään?

 
elli orkkuja vailla
Kumppani on ollut sama 6 vuoden ajan. Mielenkiintoinen, kaikinpuolin seksikäs mies, joka sytyttää edellee...Omat seksihaluni vaan vähenevät, kun sse paljon puhuttu iso oo on aina vaa vaikeampi saada.

On epilepsiaan olemassa useitakin lääkkeitä. Ainoa ongelma on se, että lääkkeillä voi olla fyysisesti vaarallisempia oireita. Jopa hengenvaarallisia. Ihan äkkiä ei lääkkeitä haluta vaihtaa, jos sopiva tai edes lähes sopiva löytyy.

Paljoakaan tietoa ei tästä ko ongelmasta ole. Tai no on sen verran, että tätä ne lääkkeet voivat teettää. Mutta... se ongelman ratkaisu?????????
 
se ja sama..
Voivoi, eikö sen seksin tulis olla paljon muutakin kuin pelkkä orkku, tai nosto, pisto ja ravistus?

Ite en oo koskaan saanut yhdynnässä orgasmia, ainoastaan oman käden kautta, ja asia ei mua kyllä pahemmin haittaa. Nautin seksistä muuten, eikä mulle se orgasmi oo mitenkään tärkeä.

Enkä käytä mtn lääkkeitä.
 
elli orkkuja vailla
"Voivoi, eikö sen seksin tulis olla paljon muutakin kuin pelkkä orkku, tai nosto, pisto ja ravistus? "

Kyllä. Ehdottomasti. Eikö silti ole oikeutettua haluta jotain hyvää, jonka on ehkä menettänyt, mutta jonka on ehkä mahdollisuus saada takaisin? Taasko me palattiin perimmäisen kysymyksen juurelle siitä, tarvitseeko _seksiä harrastaessaa_ nainen orgasmia ?
*
*
*
"Ite en oo koskaan saanut yhdynnässä orgasmia, ainoastaan oman käden kautta, ja asia ei mua kyllä pahemmin haittaa. Nautin seksistä muuten, eikä mulle se orgasmi oo mitenkään tärkeä. "
*
*
*
Blaa blaa blaa. Eihän se asia ole sulle tärkeä, kun kuitenkin saat. Tiedätkö mitä? Harvoin _jos koskaan_ saan varsinaisessa yhdynnässä orgasmin. Ongelmani EI(!) siis ollut se, etten saa yhdynnässä orgasmia, koska en saa!!! ONGELMA on SE, ETTÄ EN MEINAA SAADA KUNNOLLISTA ORGASMIA OLLENKAA.
*
*
"Enkä käytä mtn lääkkeitä."

En käyttäis minäkää, ellei olis pakko. Tod. näk. kuolisin. Tiedätkö, epilepsiakohtaus _sen tyyppinen mitä minä saan_ voi tappaa. Joko kohtaus itsessään vois jopa tappaa, tai aiheuttaa aivovaurion. Toinen vaihtoehto olis, että saisin esim. liikenteessä kohtauksen, aiheuttaisin kolarin ja tappasin itseni ja/tai muut.

Ja nää lääkkeet_joita syön_ sattumoisin pitävät kohtaukset poissa. Toisilla lääkkeillä ehkä sivuvaikutukset olis toisenlaisia (jopa hengenvaarallisia) tai ne eivät juuri minulla esiintyviin kohtauksiin tehoais.
 
elli orkkuja vailla
"epileptikko myös
Mitä lääkkeitä käytät? Onko tilanne ollut aina sama, onko kumppani ollut sama vai onko siinä tapahtunut muutoksia välillä?"

Käytän Neurotol Slow. Käytössä on myös Lamictal. Kuten tiedät, sivuvaikutuksethan ovat hyvin yksilölliset...eikä muita sivuvaikutuksia kauheesti ole...
 
saakelin lääkkeet...
Otan osaa, tiedän mistä puhut, ei tosiaan tee mieli harrastaa seksiä kun mitään "kipinää" ei tunnu missään. Itselläni sama ongelma tosin erityyppisen lääkkeen kanssa. Minäkin harvemmin sain orgasmia yhdynnässä ilman lääkettäkään, mutta kyllä riipoi kun sitä ei tullut mitenkään muutenkaan ja lisäksi oli todella työn takana saada itsensä kiihottumaan edes vähäsen. Ne jutut, jotka aiemmin olivat tuntuneet tosi hyviltä, eivät tuntuneetkaan enää oikein miltään. Esim suuseksi josta normaalisti nautin tosi paljon tuntui suunnilleen yhtä kiihottavalta kuin joku olisi nuollut polvea tai muuta ei-erogeenista aluetta. Ihan kuin yhteys aivojen seksuaalissävytteistä nautintoa sääteleviin osiin olisi katkaistu.

En valitettavasti keksinyt muuta apua kuin lopettaa kyseisen lääkkeen käytön, mikä valitettavasti sinun kohdallasi ei ole mahdollista. :(
 
elli orkkuja vailla
kiitos sinulle nimimerkki "saakelin lääkkeet..." Olen todella pahoillani, että olet joutunut kokemaan saman. Arvostan suuresti, että osoitit ymmärrystä ongelmaani kertomalla omastasi. Tuli tunne, etten ole ihan yksin tämän ongelman kanssa. Toivon, että tilanteesi parantuu/ parantui äkkiä. Säkenöiviä hetkiä sinulle!!!
 
ex-jolly
Ap, senkin yökukkuja....

Ehdotan että otat yhteyttä lääkkeitä määränneeseen lääkäriin tai hyvään gynekologiin. Kysyt suoraan onko pileriä olemassa myös tällaiseen vaivaan. Ja miksei myös luontaistuotekauppa, mutta pitääkö sitten saada varmistus sopivatko luontaistuotekaupan tuotteet yhteen käyttämäsi lääkkeen kanssa.

Kurja tilanne. Itsekin olin aikoinaan vähän samanlaisessa tilanteessa, mutta syyt olivat muualla kuin lääkkeiden käytössä. Toivon tosiaan että apua löytyisi!
 
just joo.
Alkuperäinen kirjoittaja elli orkkuja vailla:
"Voivoi, eikö sen seksin tulis olla paljon muutakin kuin pelkkä orkku, tai nosto, pisto ja ravistus? "

Kyllä. Ehdottomasti. Eikö silti ole oikeutettua haluta jotain hyvää, jonka on ehkä menettänyt, mutta jonka on ehkä mahdollisuus saada takaisin? Taasko me palattiin perimmäisen kysymyksen juurelle siitä, tarvitseeko _seksiä harrastaessaa_ nainen orgasmia ?
*
*
*
"Ite en oo koskaan saanut yhdynnässä orgasmia, ainoastaan oman käden kautta, ja asia ei mua kyllä pahemmin haittaa. Nautin seksistä muuten, eikä mulle se orgasmi oo mitenkään tärkeä. "
*
*
*
Blaa blaa blaa. Eihän se asia ole sulle tärkeä, kun kuitenkin saat. Tiedätkö mitä? Harvoin _jos koskaan_ saan varsinaisessa yhdynnässä orgasmin. Ongelmani EI(!) siis ollut se, etten saa yhdynnässä orgasmia, koska en saa!!! ONGELMA on SE, ETTÄ EN MEINAA SAADA KUNNOLLISTA ORGASMIA OLLENKAA.
*
*
"Enkä käytä mtn lääkkeitä."

En käyttäis minäkää, ellei olis pakko. Tod. näk. kuolisin. Tiedätkö, epilepsiakohtaus _sen tyyppinen mitä minä saan_ voi tappaa. Joko kohtaus itsessään vois jopa tappaa, tai aiheuttaa aivovaurion. Toinen vaihtoehto olis, että saisin esim. liikenteessä kohtauksen, aiheuttaisin kolarin ja tappasin itseni ja/tai muut.

Ja nää lääkkeet_joita syön_ sattumoisin pitävät kohtaukset poissa. Toisilla lääkkeillä ehkä sivuvaikutukset olis toisenlaisia (jopa hengenvaarallisia) tai ne eivät juuri minulla esiintyviin kohtauksiin tehoais.
Minkä ihmeen takia suutut jos sulle heittää kommenttia?

Eikö tämä ole mielipidepalsta!!

Ja kuule, mulla on yksi kaveri jolla on epilepsia, eli TIEDÄN MIKÄ SE ON.

Ei paljon huvita täällä palstalla kommentoida kohta yhtään mihinkään kun heti hyökätään silmille.
Kunhan vain totesin, että seksi on paljon muutakin kuin orgasmeja.

 
saakelin lääkkeet...
Alkuperäinen kirjoittaja just joo.:
Alkuperäinen kirjoittaja elli orkkuja vailla:
"Voivoi, eikö sen seksin tulis olla paljon muutakin kuin pelkkä orkku, tai nosto, pisto ja ravistus? "

Kyllä. Ehdottomasti. Eikö silti ole oikeutettua haluta jotain hyvää, jonka on ehkä menettänyt, mutta jonka on ehkä mahdollisuus saada takaisin? Taasko me palattiin perimmäisen kysymyksen juurelle siitä, tarvitseeko _seksiä harrastaessaa_ nainen orgasmia ?
*
*
*
"Ite en oo koskaan saanut yhdynnässä orgasmia, ainoastaan oman käden kautta, ja asia ei mua kyllä pahemmin haittaa. Nautin seksistä muuten, eikä mulle se orgasmi oo mitenkään tärkeä. "
*
*
*
Blaa blaa blaa. Eihän se asia ole sulle tärkeä, kun kuitenkin saat. Tiedätkö mitä? Harvoin _jos koskaan_ saan varsinaisessa yhdynnässä orgasmin. Ongelmani EI(!) siis ollut se, etten saa yhdynnässä orgasmia, koska en saa!!! ONGELMA on SE, ETTÄ EN MEINAA SAADA KUNNOLLISTA ORGASMIA OLLENKAA.
*
*
"Enkä käytä mtn lääkkeitä."

En käyttäis minäkää, ellei olis pakko. Tod. näk. kuolisin. Tiedätkö, epilepsiakohtaus _sen tyyppinen mitä minä saan_ voi tappaa. Joko kohtaus itsessään vois jopa tappaa, tai aiheuttaa aivovaurion. Toinen vaihtoehto olis, että saisin esim. liikenteessä kohtauksen, aiheuttaisin kolarin ja tappasin itseni ja/tai muut.

Ja nää lääkkeet_joita syön_ sattumoisin pitävät kohtaukset poissa. Toisilla lääkkeillä ehkä sivuvaikutukset olis toisenlaisia (jopa hengenvaarallisia) tai ne eivät juuri minulla esiintyviin kohtauksiin tehoais.
Minkä ihmeen takia suutut jos sulle heittää kommenttia?

Eikö tämä ole mielipidepalsta!!

Ja kuule, mulla on yksi kaveri jolla on epilepsia, eli TIEDÄN MIKÄ SE ON.

Ei paljon huvita täällä palstalla kommentoida kohta yhtään mihinkään kun heti hyökätään silmille.
Kunhan vain totesin, että seksi on paljon muutakin kuin orgasmeja.
Sulla ei selkeästi ole omakohtaista kokemusta asiasta, koska muuten ehkä ymmärtäisit vähän paremmin ap:n reaktion. Ei tässä nyt varmasti pelkistä orgasmeista ole kyse, on muutenkin tosi ahdistavaa kun oma kroppa ei enää toimikaan yhtään niinkuin aiemmin vaikka mies ja tapa harrastaa seksiä olisivat ihan vanhat ja hyväksi havaitut. Ap. halusi neuvoja, ei mitään viisastelua tyyliin "seksi on paljon muutakin kuin orgasmeja". (monikohan mies muuten jaksaisi kauaakaan harrastaa seksiä, jos ei ikinä itse saisi, eikä olisi edes lähellä saada...lämmöstä ja läheisyydestä voi kyllä nauttia housut jalassakin!)
 
oho..
Alkuperäinen kirjoittaja saakelin lääkkeet...:
Alkuperäinen kirjoittaja just joo.:
Alkuperäinen kirjoittaja elli orkkuja vailla:
"Voivoi, eikö sen seksin tulis olla paljon muutakin kuin pelkkä orkku, tai nosto, pisto ja ravistus? "

Kyllä. Ehdottomasti. Eikö silti ole oikeutettua haluta jotain hyvää, jonka on ehkä menettänyt, mutta jonka on ehkä mahdollisuus saada takaisin? Taasko me palattiin perimmäisen kysymyksen juurelle siitä, tarvitseeko _seksiä harrastaessaa_ nainen orgasmia ?
*
*
*
"Ite en oo koskaan saanut yhdynnässä orgasmia, ainoastaan oman käden kautta, ja asia ei mua kyllä pahemmin haittaa. Nautin seksistä muuten, eikä mulle se orgasmi oo mitenkään tärkeä. "
*
*
*
Blaa blaa blaa. Eihän se asia ole sulle tärkeä, kun kuitenkin saat. Tiedätkö mitä? Harvoin _jos koskaan_ saan varsinaisessa yhdynnässä orgasmin. Ongelmani EI(!) siis ollut se, etten saa yhdynnässä orgasmia, koska en saa!!! ONGELMA on SE, ETTÄ EN MEINAA SAADA KUNNOLLISTA ORGASMIA OLLENKAA.
*
*
"Enkä käytä mtn lääkkeitä."

En käyttäis minäkää, ellei olis pakko. Tod. näk. kuolisin. Tiedätkö, epilepsiakohtaus _sen tyyppinen mitä minä saan_ voi tappaa. Joko kohtaus itsessään vois jopa tappaa, tai aiheuttaa aivovaurion. Toinen vaihtoehto olis, että saisin esim. liikenteessä kohtauksen, aiheuttaisin kolarin ja tappasin itseni ja/tai muut.

Ja nää lääkkeet_joita syön_ sattumoisin pitävät kohtaukset poissa. Toisilla lääkkeillä ehkä sivuvaikutukset olis toisenlaisia (jopa hengenvaarallisia) tai ne eivät juuri minulla esiintyviin kohtauksiin tehoais.
Minkä ihmeen takia suutut jos sulle heittää kommenttia?

Eikö tämä ole mielipidepalsta!!

Ja kuule, mulla on yksi kaveri jolla on epilepsia, eli TIEDÄN MIKÄ SE ON.

Ei paljon huvita täällä palstalla kommentoida kohta yhtään mihinkään kun heti hyökätään silmille.
Kunhan vain totesin, että seksi on paljon muutakin kuin orgasmeja.
Sulla ei selkeästi ole omakohtaista kokemusta asiasta, koska muuten ehkä ymmärtäisit vähän paremmin ap:n reaktion. Ei tässä nyt varmasti pelkistä orgasmeista ole kyse, on muutenkin tosi ahdistavaa kun oma kroppa ei enää toimikaan yhtään niinkuin aiemmin vaikka mies ja tapa harrastaa seksiä olisivat ihan vanhat ja hyväksi havaitut. Ap. halusi neuvoja, ei mitään viisastelua tyyliin "seksi on paljon muutakin kuin orgasmeja". (monikohan mies muuten jaksaisi kauaakaan harrastaa seksiä, jos ei ikinä itse saisi, eikä olisi edes lähellä saada...lämmöstä ja läheisyydestä voi kyllä nauttia housut jalassakin!)
Ei voi verrata, miehillä se orgasmin saaminen on vähän eri juttu kuin naisilla. Kumma jos aikuinen ihminen ei tuota tiedä?
 
elli orkkuja vailla
oho.."Ei voi verrata, miehillä se orgasmin saaminen on vähän eri juttu kuin naisilla. Kumma jos aikuinen ihminen ei tuota tiedä?"


Mikä pointti tässä sun viestissä on?? Mitä haet tuolla takaa? Joo ihan totta mies on mies ja nainen on nainen, orgasmit erilaisia... mitä sitte? Eivätkö ne ole yhtä tärkeitä???

Ylipäätäsä alkaa tulla sellanen olo, että joidenki mielestä ei oo ongelma eikä mikää, ellei saa orgasmia... eikä sen heidän mielestään pitäis olla ongelma mullekkaan. Ei se orgasmi _edelleenkään_ maailman tärkein asia ole! Mutta jotain elämästä jää puuttumaa ilman sitä. Olinhan nauttinut niistä kauan. Kiitos kaikille, jotka jaksatte ymmärtää.
 
joku muu sen sanoi.
Joku vaan tossa totes että tuskin kukaan mies jaksaisi jos ei itse saisi, joten totesin,että miten miehen orgasmin saaminen liittyy tähän keskusteluun, eli että miehen orgasmin saaminen on vähän eri asia kuin naisen.

 
saakelin lääkkeet...
No joidenkin miesten orgasminsaanti on eri asia kuin toisten miesten, joidenkin naisten orgasminsaanti taas on eri asia kuin toisten naisten. Onhan näitä semmoisiakin pareja, joissa nainen saa normaalisti niin helposti ja nopeasti ettei mies meinaa ehtiä mukaan ja semmoisia miehiä, jotka eivät meinaa saada millään. Siemensyöksykään ei aina tarkoita että mies olisi saanut orgasmin, olen muutamilta miehiltä kuullut.

Monet lääkkeet vaikuttavat sekä miehillä että naisilla ihan samallalailla seksuaalisuuteen, eli orgasmin saanti vaikeutuu kummallakin entisestään, jopa kiusallisen paljon tai estyy kokonaan. Molemmilla lääkkeet aiheuttavat myös impotenssia eli veri ei kulkeudukaan sukupuolielimiin niin että pystyisi kiihottumaan normaalisti ja kosketus tuntuisi hyvältä. Ainoa ero tässä on se, että nainen voi liukkaria käyttämällä harrastaa seksiä vaikkei alapäässä värähtäisi juuri mikään toisin kuin mies, mutta ei se nainen kyllä tuollaisesta seksistä saa itse irti yhtään sen enempää kuin impotentti mies.
 
Lääkkeiden käyttäjä
Itselläni on ollut samanlaisia ongelmia masennuslääkkeiden kanssa.

Luin jostain, että tätä lääkkeiden aiheuttamaa orgasmi/tunnottomuusongelmaa voidaan nykyisin myös hoitaa, mikäli lääkkeen lopetus ei ole mahdollista. Hoito on siis joku lisälääke, joka helpottaa noita orgasmi tai muita seksuaalitoimintojen oireita. En ehdi nyt tähän hätään etsiä linkkiä asiasta.

Luulen, että Ap:n kannattaisi kääntyä tässä asiassa hyvän psykiatrin tai gynekologin puoleen. Gynet ovat seksiasioiden tuntijoita, mutta heillä voi olla huonohkot tiedot noista epilepsia- ja psyykenlääkkeistä. Psykiatri voisi siinä mielessä olla parempi, että ko. epilepsialääkkeitä käytetään myös mielenterveyden häiriöiden hoitoon ja monilla muillakin psyykenlääkkeillä on samoja sivuvaikutuksia, joten psykiatri on todennäköisesti kuullut näistä ongelmista enemmän ja tietää mitä niille voidaan tehdä ja minkä lisälääkkeen voisi yhdistää Ap:n käyttämiin lääkkeisiin.
 
elli orkkuja vailla
vihdoinkin sitä mitä tilasin! Kiitos oikeasti ymmärryksestä ja siitä, että otitte ongelmaani osaa, kerotte jopa omista kokemuksista ja neuvotte.

Lisää neuvoja ja omia kokemuksia toki saa antaa...
 
Lääkkeiden käyttäjä
Katsoin vielä terveyskirjastosta ja kyllä vaikutti siltä, että lääkkeiden aiheuttamia seksuaalitoimintojen häiriöitä voidaan ainakin yrittää vähentää lisälääkkeillä, tosin mitään ko. tarkoitukseen käytettävää valmistetta ei ollut nimeltä mainittuna potilaille tarkoitetuissa artikkeleissa.

Kävi myös selväksi, että psykiatri taitaa olla se oikea lääkäri tähän ongelmaan. Ap:n kannattaisi ehkä hankkiutua hyvän psykiatrin vastaanotolle.
 
mietiskelen...
Vaikeeta edes kuvitella, että miltä tuntuisi seksi/yhdyntä silloin kun saa orgasmin. Itse en käytä mitään lääkkeitä, mutta jostain syystä en ole koskaan orgasmia saanut. Jotenkin tuntuu, niin kuin alapäässä ei olis tuntoa ollenkaan, toisaalta taas tietää että siellä on, koska esim. sormilla klitorista koskettaessa tulee tuntemuksia.
Mutta se itse akti ei tunnu minusta oikein miltään. En tiedä sitten että jännitänkö sitä jotenkin, koska aikoinaan seksi on sattunut jonkun verran, vai enkö vai osaa rentoutua tarpeeksi.

Tuli mieleen, että jos nainen saa yhdynnässä orgasmin, niin onko se yleensä ns. emätin orgasmi, kun eihän se miehen penis kosketa millään lailla tuota klitorista?

Olen vain miettinyt, että olenko jotenkin poikkeava värkiltäni, mutta gynellä olen käynyt ja hän on paikat ronklannut eikä mitään vikaa ole :)

Olisi maailman kahdeksas ihme jos saisin yhdynnässä orkun. Ehkäpä joskus sellainen ylläripylläri tapahtuu, heh.
 
vierailija 1000
olen n 40.nen mies ja ssri-lääkkeiden käytön lopettamisen jälkeen alkoi kiihottumis vaikeudet tunnottomuus ja orkku vaikeudet. Tiedän miltä susta tuntuu, kyllä ahdistaa koko tilanne. Voxra lääke jota käytetään masennuslääkkeenä vaikutti libidoon ja kaikkiin seksi juttuihin huimasti ja oli mitä parhainta, tietenkään se lääke ei sopinut muuten koska aiheutti ahdistusta ja unettomuutta. Se voisi olla yksi lisäkääke.
 

Yhteistyössä