naisen tuoksu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvältä tuoksuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvältä tuoksuva

Vieras
mä olen ihmetellyt yhtä asiaa. Nimittäin sitä, että yllättävän moni mies ilmeisesti "haistelee" naista. Vaikuttaako naisen hyvältä tuoksuminen paljonkin positiivisesti. Itse ole saanut kuulla tuoksuvani hyvältä useamman kerran...Tuoksuuko kaikki suht samalta ja kiihottaako ns. naisen tuoksu, sopiva hajuvesi jne. ?

Mullekin on sanottu monesti, että tuoksun hyvältä. Ihan siis miespuoliset työkaveritkin on sanoneet, vaikken olekkaan sellainen joka "ui" aamuisin omassa hajuvedessään. Ja on mulle kyllä sanottu niin silloinkin, kun en ole hajuvettä edes laittanut.

Siitä tulee muutes hyvä mieli, kun joku sanoo, että tuoksuu hyvälle =)

Myös minun luontaista tuoksuani on kehuttu. Tämä omin tuoksu kuulemma johtuu ihon ph-arvosta, joka on jokaisella vähän eri. Eli siitä kaiketi sitten johtuu tämä joidenkin "huumaava" tuoksu.

Mieheni on sanonut aina , että tuoksun hyvälle ja erityisen hyvälle nyt raskaana ollessa. Hajuvesiä en käytä ollenkaan. Voisikohan siinä olla perää, että tietty tuoksu houkuttaa tiettyjä miehiä? Kuulostaa hassulta, mutta jospa siinä olisikin jotain perää.

Itse en omia tuoksahduksiani haista ollenkaan. =)

No mutta tuoksuuhan miehetkin erilaiselle - enkä puhu partavedestä/dödöstä.
Jos esim haistat miehesi päällä ollutta paitaa huomaat varmasti että se tuoksuu mieheltäsi.
Tai jos aamulla otat tyynyn jota miehesi on käyttänyt yön aikana, sekin todennäköisesti tuoksuu mieheltäsi.

se ominaistuoksu millä mies "omansa" tunnistaa ei ole välttämättä se purkkituoksu vaan kunkin ihmisen ominainen kai hormonesta tms johtuva.
en ole varmaan kohta viiteentoista vuoteen käyttänyt minkäänmaailman hajusteita, dödötkin tuoksutta ja samoin kasvorasvat eikä vielä ole pahanhajuiseksi haukuttu ja olenpa tuon miehenkin ihan omillani/en keinotekoisilla tuoksuillani "saanut".
ihminen voi "tuoksua" hyvälle ilman keinotekoisia juttuja, siis tuoksuu puhtaalle, hienhajut ja muut pois tietysti mutta nehän saa käymällä suihkussa, pesemällä hiuksensa ja vaihtamalla vaatteensa riittävän usein

Yhteistyössä